Hej Alle Ænder!
Ja, i får lige historien fra starten:
Jeg havde købt denne lækre mobil:

Som jeg var kanon glad for.
Lige indtil en 1½ måned senere hvor den runde midter knap ikke virkede mere, efter blot 8000 beskeder 
Nårh, har så rendt rundt med omkring 3-4 forskellige gamle lorte telefoner rent ud sagt 
Vi sendte så min Sony Ericsson til reperation.
Efter de har haft den i over 1 måned, går min mor ned i butikken hvor vi afleverede den og spørger om den snart er færdig.
Men så stor de sQ og påstår at jeg har haft Front coveret ae! (som jeg personligt mener er UMULIGT at få a!!)
så derfor galdt garantien ikke mere?!?! Og de krævede 170,- hvis jeg ville havde telefonen tilbage PRÆSIC som den var! Eller 2800 for en ny!!
Gaaal min mor var sur..
Hun skrev så til nogle jeg ikke liii v hvem var, og truede med rene ord for pengende, osv.
Efter den mail fik vi vores vilje og får en ny tlf gratis som vi var berettiget til eftersom de ikke kunne lave fejlen på mobilen.
Men jeg har er færdig med Sony Ericsson, da jeg nu har haft 3 a slagsen hvor den der runde midter knap alle gange er gået i stykker! (generel fejl hos sony ericsson, måske de snart skulle gøre noget ved det
)
Så min far får den Sony Ericsson når den kommer.
Så skal jeg ud og købe en ny.
Og der ville jeg så havde denne mobil:

En Samsung 730 da jeg syntes den var kanon fed..
Har gået og ventet i over 2 måneder på den kom på tilbud med det abbodemang som jeg ville ha.. Men det har den ikke kommet endnu, og må se i øjnene jeg ikke har råd til den ellers 
Så Nu har jeg besluttet mig for denne telefon:

Motorola V3 Razer.
I starten ville jeg slet ikke havde den, men efter at ha set den IRL, og rodet lidt rundt i den virker den som en ret god telefon.
Og hvis ikke et stål tastatur kan holde t mig ved jeg virkelig ikke hvad der kan ;P
Så nu er mit spørgsmål til jer: Hvad er jeres Erfaringer med denne mobil? Har i selv en ? Kender en der har en?
hvad syntes i om den, Udseende, holdbarhed, design (menu, osv)
Kom gerne med så meget info som muligt