|
|
| Billeder af JERES hunde... |
| Forfatter:  |
oO-Zitto-Oo |
| Dato:  |
05-03-2006 15:23 |
|
Heej... keder migH lii lidt, så fik lii lyst til at lave et indlæg! Kunne godt tænke mig at se JERES dejlige hund  Så bare lig billeder ind af jeres hund! HæH I får da oss lige et af min! 
_*¤*_*¤*_*¤*_ Den lykkelige ejer af "Bamse-Dræber'N" <'33 HæH.. Min hund vil bare ha arme, ben, øjne og snuderne er ALLE bamser! Så nu er hun "Bamse-Dræber'N"! _*¤*_*¤*_*¤*_
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
Theis |
05-03-2006 15:27 |
|
Maya og Basim:  
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain Of Gilead
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| _Zitto_ |
oO-Zitto-Oo |
05-03-2006 15:51 |
|
Dejlige hunde i har al'L sam'N! 
_*¤*_*¤*_*¤*_ Den lykkelige ejer af "Bamse-Dræber'N" <'33 HæH.. Min hund vil bare ha arme, ben, øjne og snuderne er ALLE bamser! Så nu er hun "Bamse-Dræber'N"! _*¤*_*¤*_*¤*_
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Freja... |
|
|
Her er Fæhunden Freja :     De er en smuuule gamle, men det er jo kun et par kg. fra eller til 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
Erika |
05-03-2006 16:22 |
|
Dejlige hunde i alle har  Her er lige et par billeder af min hund, Kiki:    Og til sidst, lige et af min gamle hund, Du Da:  (Gud hvor jeg dog savner den hund )
~*Mvh. Erika*~ *** If life is a joke - I don't get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nickolajs Kenzo |
|
|
Min aldsidige møghund Kenzo:        og så lige et enkelt hvalpebillede af os begge heeh 
*DjævleØ's POWER* Halleløjsa  "Venner er stille engle som løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" . MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Her er et billed a min lille hund Gizmo. Han er dog meget langpelset på billedet  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejjj |
|
|
hej det er nogen søde hunde i har men jeg har ingen det må vi ikke for vi bor i række hus snøft snøft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhjgjhgjhyj |
|
|
Her er min herlige Elvis:     Elvis men sin elskede ven Miranda^     Jeg har flere endnu 
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa...! |
|
|
¤Nathalie¤ Den lykkelige ejer af en Fjordhest<3 Håber på et nyt medlem i flokken Craazy like a coconut! ..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤.. [Kan du ikke acceptere min mening, kan jeg ikke acceptere din]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyeri |
Manni (Dancer) |
05-03-2006 19:51 |
|
Mvh. Manni De "tynde" racer er gode De tunge lige så. Så hvorfor íkke en Araber/Haflinger? Præcis som Dancer <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miin hund<33 |
Putte<3 |
05-03-2006 20:06 |
|
I får da os lii nogle billeder a miin elskede hund Chili   Her er chili ikk så gammel . Tror kun hun er 2-3 måneder her .  Her har vi kun haft hende i ca. 1 uge . en meget lille og dejlig hvalp:P  Chili i sommers. Det var så miin hund:) Knus Katrine !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
05-03-2006 20:10 |
|
Har ingen hund, desværre :/ Men nøøøj de er søde alle sammen!
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sxgfhjltu |
|
|
Hvor er det nogen søde hunde i har. Jeg har - lissom *zig-Zag* heller ingen hund - desværre! Men det er mange der har de der West Highland white teriere. De er ogå bare søde. Og så hedder de allesammen Mille - næsten. 
© Anna og Feykir Supertölteren, drømmehesten og en ven! Islændere er toppen! You're be in my heart, no mater what they say!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Hm. Har en jeg ikke gider kendes ved 
Line & Jumptimes Nikita  I wrote your name in my heart and forever it will stay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når I nu tvinger mig.. |
|
|
Ja okay så... Mr. Changlee: Borte borte, TIT TIT... Hey girls.. aaah, ynglingsstilling.. Luksus.. Bosti:   Og min lille darling: Rasmus  WhatZ up girlZ?!  Rasser..
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min dejlige hunde vabse. |
|
|
 min hund som sover for det meste hehe. er ikke så godt til det med billeder så i må nøjes med dem har.
en hest er en hest og IKKE noget legetøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|