|
|
| bestilling af trøjer |
|
|
hejsa ænder.. husk nu at i kan bestille og betale jhn trøjen på hest og rytter, ved HN's stand i hal c pris pr stk 200 gode danske kroner vh kristian og rollo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kan man også bestille den over nettet, i tilfælde af at man ikke er i Herning? 
# Patricia # I speak what's on my mind!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| patricia.. |
|
|
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
i må lige leve med at det er mig der er fotomodel   jeg er pæn.. er jeg ikke??
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kristian... |
|
|
Du er da den næste Scandinavian Top Model  Jeg er ikke blevet indviget i jeres T-shirt-talks Hvordan kan I dog holde noget hemmeligt for mig *Lol* (Psst! Rolse, bestil lige en for mig ! Haha!)
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du er bare læækzii.  Jeg skal have sådan en trøje! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aRGHHH |
|
|
Jeg kommer lige der nede fra..  Og så får jeg ikke engang avide at jeg kan købe dem Ö
Hilsen Det team der funger  If you think i'm a bitch must you see you self!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfjkku |
|
|
åh, sådan en vil jeg også have, men jeg skal ikke til Herning. Men jeg vil gerne bestille en, men jeg kan kun betale over nettet eller sende pengene med posten 
© Anna og Feykir Supertölteren, drømmehesten og en ven! Islændere er toppen! You're be in my heart, no mater what they say!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til jer der |
|
|
ikke kommer til herning/har været her.. fortvivl ej.. der kommer en nyhed på forsiden i aften ang onlinebestilling
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aædlaskdaæld |
|
|
Kristian: Tak Dagens redning .. Nå men hvor meget koster den?
Hilsen Det team der funger  If you think i'm a bitch must you see you self!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JHN trøjen |
|
|
Er ved at bikse en nyhed sammen, så check om lidt - der er også pris m.v. Ps. Elsker når folk underskriver med mit navn, hm... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
The best cowgirl - Martina. |
| Dato:  |
04-03-2006 20:43 |
|
Ej altså. Så får jeg den ikke engang købt. Argh, måske skal jeg derhen igen imorgen så? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rollo - Har i et x antal af trøjerne? For jeg får først penge om 2 uger, og der skal være en til mig! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
|
|
Så er den bestilt  Min mor syntes den er så flot, så jeg får den af hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Patricia; Nej vi får det antal trøjer som vi bestiller så vidt jeg ved, du kan evt. få en uden navn? Vi har nok en ekstra, men uden navn dog...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rollo - Jeg vil helst have med navn på, men jeg tror jeg har fundet en løsning, skal bare lige have fat i min bror! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia |
|
|
Haha ja, få fat i din bror  - Ellers kan det jo også være det passer med betaling m.v. ellers.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
04-03-2006 21:34 |
|
Kan det lade sig gøre at få en UDEN navn måske?
Odin med Black Beauty Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rollo - Jeg har sendt en mail til dig fra min brors email. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odin... |
|
|
Sagtens - så skriver du bare på bestillingen at du ikke ønsker noget navn på. Men er da meget sjovere med navn på - og meget nemmere for mig at holde styr på navnene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
04-03-2006 21:48 |
|
Jeg bestiller en! 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tænkte lige på |
|
|
om man kunne bestille uden "junior" - mest fordi jeg gerne vil have trøjen i flere år frem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
04-03-2006 21:54 |
|
hvilke størrelser er der?
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Rollo - Hvor lang tid gå der ca. før man modtager mailen med konto nummeret? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjlkkhhjjh |
|
|
(FJORDBOLLEN SKRIVER) Rollo hvilke str. er der? og ville der være plads til at der kunne stå Fjordbollen?
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Der er i alle str - min er ihvert fald rigeligt stor  Og ja, der kan sagtens stå Fjordbollen. Mht mail med konto nr- det får I så snart jeg får det  Nu skal de andre også lige hjem fra Hest & Rytter, de er jo ikke luksusdyr som mig som kun er der et par timer  Og så er de inde og se Kottas nu, SNYYYD!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æalsdkæalsdk |
|
|
Sissel aka Team Toss Er lige så skør som mine ponyer! Boss for Andedammens vogtere. Også kendt for Møgungen. Aht-Ps-Cc
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ÅRH KRISTIAN |
|
|
WOW Du kan da lige det der? MODEL - Rauw Haha! Dig og Rollo var fantastiske på tyren ! 
Line & Jumptimes Nikita  I wrote your name in my heart and forever it will stay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Team Toss; ER JEG OGSÅ  Line_Jumptimes; SCHYZ! Det snakker vi så ikke mere om @!#$ om jeg ku få røven derop, LMAO! Btw hvis der er nogen spørgsmål om trøjen - så bare smid mig en besked 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
05-03-2006 09:03 |
|
Kan der stå mere end ét navn på? f.x. ville der være plads til "Nanna & Sina" ? 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
05-03-2006 15:20 |
|
Rollo, find ud af det! 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøjerne .. |
|
|
Kan man ikke få en hvor der bare står Heste-nettet på ? IKKE HN Junior ?
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal.. |
|
|
Jeg købte bare en i Herning i dag  Jacqline: Det er jo ikke en HN trøje men en JHN trøje, så den er jo designet til at der kan stå jhn på..
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
05-03-2006 20:10 |
|
Hvor store og små er trøjerne? Vil gerne bestille, men ved ikke halt hvad størelse..
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FORSIDEN |
|
|
Kig forsiden mht spørgsmål om størrelser mv. Jacqline; Som Julie xxx så flot siger - nej, det er JHN trøjer, ikke HN trøjer (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
05-03-2006 20:46 |
|
Rollo: jeg mener om fek str, small er stor eller lile, og det er srt small / 34 eller hvad 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kode123 |
|
|
Størrelserne er meget normale, så bruger man normalt en L f.eks. skal man bare tage en L...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
05-03-2006 21:00 |
|
:P jeg aner ikke hvad størelse jeg bruger, kigger jeg sjællænd på  Men okay, så gør vi det på den måde : Hvad størelse er krstians?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
05-03-2006 21:12 |
|
Okay 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheh... |
|
|
Vil meget gerne købe en, men over net self  Så skal det være en xs eller s / 34 - Jae :p
Line & Jumptimes Nikita  I wrote your name in my heart and forever it will stay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har bestilt min i M, så kan jeg vokse lidt i den.  Min far har lovet at betale min, fordi han syntes det var billigt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-03-2006 14:05 |
|
Patricia Jørgensen: okay så det hedder S M L? Tror jeg skal have S så..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kode123 - Ja, det tror jeg da. Det kunne være sjovt hvis jeg så fik min i XXXL. Ville bare svømme rundt i den. 
~ Patricia ~ Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve over dit hoved Men du kan hindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-03-2006 18:52 |
|
Synes nu ikke der er meget hjælp at hente  Tror måske også jeg bestiller M så, hellere for stor end for lille 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kode123 |
|
|
Hæhæ Ej de er meget normale i størrelsen  - Men man kan jo altid ta den et nr for stort, om ikke andet så til at have noget ekstra tøj inden under i den her tid *BRRR*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Altså Rollo, i går sendte jeg dig en mail med en bestilling og jeg har stadig ikke fået svar! Jeg vil gerne be' om den for jeg vil ha' min JHN trøje 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar mails |
|
|
Kan ikke give jer svar mails før jeg har modtaget det konto nr. - MEN! Nørderne - host - teknikkerne er ved at lave noget smart så man måske kan lave det lidt smartere med bestilling og betaling for trøjerne, så afventer lige respons fra dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo - |
|
|
Så kan jeg bedre forstå  Troede bare at man fik en mail med det med det samme 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvornår... |
Cokie |
07-03-2006 16:03 |
|
hvornår tror du/i man ca. kan bestille de trøjer over nettet??
Mia´s dejlige heste <,3 Møllevangs Dinero & Hjørnegårdens Coke <´3 § Stutteri Møllevang, oldenborg stutteriet Laban af Kloster & Møllevangs Orkan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig |
¤ Bella ¤ |
07-03-2006 22:03 |
|
Rollo: Jeg kan ikk helt forstå den her bestilling? Kan der stå: ¤ Bella ¤ (også med de der tegn? ^^)
Rigtige ryttere rider Connemara  Hesten er bare venlig af at lade rytteren komme over et spring først  www.elite-heste.hestesider.dk Pony købes: 4-10 år 145-149 :149 UDEN sko Til deromkring 20.000,- kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
08-03-2006 15:00 |
|
¤ Bella ¤: Nej, kun Bella, ingen sjove tegn  det er der et eksempel under den nyhed hvor der står at trøjen kan bestilles 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
Cokie |
08-03-2006 20:53 |
|
hvor kan man klikke ind og bestille dem???
Stutteri Møllevang. Dansk oldeborg Avl Lækker islænder bla. sælges. Klik ind på min præsentation, og læs mere om ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bette'bette .. |
BetteEver |
09-03-2006 13:11 |
|
Bette bette mig kan kun passe str. xs og dem er der self. ikk 
Mvh. Marlene. Bedre kendt som BetteEver 'Im'just'a'horse'girl'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøh ?? |
Josefine |
09-03-2006 18:21 |
|
Den er da for fed, kan den stadig købes med navn ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej alle |
|
|
fremover skal alt bestilling af jhn trøjerne samt henvendelse med spørgsmål foregå enten via e-mail til mig på kristian@heste-nettet.dk eller pr sms på telefon 51348445
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eooow.. |
|
|
Hvornår bliver konto numrene sendt.. Er de blevet sendt.. eller?
~ Patricia ~ Du kan ikke hindre sorgens fugle i at flyve over dit hoved Men du kan hindre dem i at stoppe op og bygge rede i dit hår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
09-03-2006 21:55 |
|
Ja, tænkte også lige på, om der er en betemt dag hvor kontonumre bliver sendt eller noget ?  Bestilte for nogle dage siden, har ik fået nummeret endnu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Angående |
|
|
betaling så går der lige et par dage endnu før vi sender nogle oplysninger da teknikken arbejer på højtryk på et online betalingssystem ala markedspladsens så det dels blir nemmere for jer men også for os at holde styr over hvem der har betalt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
10-03-2006 14:59 |
|
Kristian: Det lyder dejligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste bestilling? |
|
|
Hvornår er der sidste 'bestillings-dato'?
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidste bestilling |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gudio-bastian.. |
|
|
læs mit indlæg lidt længere oppe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow... |
|
|
Sådan en trøje skal jeg bare have!!! Glæder mig til den kommer til salg online! Ps. Kristian du ser bare for godt ud i den!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PONYPATRICK |
-trine- |
20-03-2006 16:38 |
|
Kan man ikke bestille den mere? Er det for sent??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
20-03-2006 18:05 |
|
Ja trine.. fristen er udøbet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PONYPATRICK |
-trine- |
20-03-2006 20:09 |
|
Æv, nu havde jeg ellers lige glædet mig til at man kunne købe den. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
25-03-2006 17:36 |
|
Kristian: Hvornår kan vi ca. regne med at få trøjerne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kode123 |
|
|
bare jeg vidste det helt konkret, men jeg vil tro små 3 uger fra nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Har ikke noget med det her at gøre - men kommer der snart det indlæg hvor man kan se Klaus Hempfling til Kåring? Vil MEEEGET gerne se det!!! Det hele!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øh... |
|
|
Line, kan du ikke se det ved at klikke webTV ude i menuen til venste, og så vælge kåring, og bladre lidt tilbage i listen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Nix? For det første kunne jeg ikke finde Klaus' "film", for det andet var skærmen sort :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Med hensyn til opslaget på siden. Når man har betalt for længe siden skal man så stadig sende en mail eller?
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Sekretær for andedammens vogtere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela... |
|
|
Ja hvis du ikke har sendt en mail da du betalt må du meget gerne sende en mail vedr at du har betalt 
Mvh Rollo JHN Moderator *Uffe & Meti - mine drenge!* *Chanell, Rollo, Marie & Fame - de savnede tøser!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
31-03-2006 11:39 |
|
Altså vil I også have en mail når man har betalt? Så skal jeg da lige have skrevet den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kode123 |
|
|
Ja det må du meget gerne!  For så kan vi se hvem der har betalt og hvem ikke, og om det passer med hvad vi kan se på kontoen 
Mvh Rollo JHN Moderator *Uffe & Meti - mine drenge!* *Chanell, Rollo, Marie & Fame - de savnede tøser!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgagagf |
|
|
Min er Blevet Væk i Flytningen :'( Men Gav vi ekk Kun 100 For Dem Lige Da de Var Blevet Lavet ?
Blondiner Har Det Sjovere . ¬» . # People Chanqes . Tinqs Goes Wronq . Shit Happens . Lifes Goes On . <'3 Hvorfor Gifte Mig &' Ødelægge én Mands Liv Når Jeg Kan Ødelægge Flere Tusind Mænds Liv ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Clarina |
|
|
Clarina, Jeg kan desværre ikke huske hvad I gav for dem sidste gang, men det var noget i samme stil. Men vi bruger også et andet firma denne gang, så kan også være det. - Vi skal bare have bestillingerne, er cheferne som har arrangeret bestilling hos firmaet  Ps. Kristian er IKKE chef!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo: |
|
|
Nej, for det er jeg nemlig Mwuahahahaha!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) ~ Pris dit æsel med røde vimpler, som den prægtige ganger det er! Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
|
|
Niksen det er VI  - Og absolut ikke Brutalis! (Al magt til hunkønnet!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okaaay , |
|
|
Okay  Mente Det Nok .
Blondiner Har Det Sjovere . ¬» . # People Chanqes . Tinqs Goes Wronq . Shit Happens . Lifes Goes On . <'3 Hvorfor Gifte Mig &' Ødelægge én Mands Liv Når Jeg Kan Ødelægge Flere Tusind Mænds Liv ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JHN-trøjer.. |
|
|
Min søster har betalt for et godt stykke tid siden (første gang der var betalingsfrist ) Og hun har også sendt en mail til Kristian hvor der står at hun har betalt, men hun gjorde det en dag efter 2. betalingsfrist, fordi hun ikke havde set det før, og hun spurgte i mail'en om det var OK men ingen har svaret? Så er det bare OK eller hvad? Hendes ryttersnaknavn er charlieogmig og hendes mail er charlieogcamilla@hotmail.com !
*Carina* Hej for dig og hej for mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ups... |
|
|
Har lige fundet ud af at min søster har fået en mail hvor der står det er i orden! Sorry! 
*Carina* Hej for dig og hej for mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfyjergvlyftktf |
|
|
Jeg bestillte og betalte i herning? Er det så i orden eller hvad skal vi gøre?
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie xxx |
|
|
Så er det helt fint Det har vi jo så på papir. Jeg håber snart på en update ang. trøjer - må Kristian give jer, for er ham som har kontakt til JanR.
Mvh Rollo JHN Moderator ...Så godt som hesteløs. *Meti - mors dreng!* *Sara & Rafiki - låne ponyerne* *Chanell, Rollo, Marie, Uffe & Fame - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej øv... |
VictoriaM |
14-04-2006 20:55 |
|
ville gerne have haft den og var også i herning men da jeg er rimelig ny vidste jeg ikke noget om det.. 
VictoriaM - BIRKeN=SKØnT !!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rolse... |
|
|
Arh, okay så  Vi må degradere Hr. Krelle 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Horse sense is the thing a horse has which keeps it from betting on people." Kender du Prins Janus?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
|
|
Mvh Rollo JHN Moderator ...Så godt som hesteløs. *Meti - mors dreng!* *Sara & Rafiki - låne ponyerne* *Chanell, Rollo, Marie, Uffe & Fame - de savnede*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Mvh. Cecilie & Katja © Stald DM Elsker min Hjernedøde Gummiged
|
| Svar på denne tråd |
|