Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Uvenner med sin eks.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 14:58

Er det bare en del af mine venner, som er total sur på sin eks, og siger en masse @!#$ om ham/hende, eller er det også sådan med nogle af jeres venner, eller er i det selv?

Her for noget tid, stod jeg og snakkede med en af mine venner, så spørg han hvad jeg skal lave den dag, og jeg siger at jeg skal være sammen med en veninde, og lige da jeg har sagt det siger han højt: Tænk du gider være sammen med den f*cking so! - Først tænkte jeg bare, okay slap af, og så kom jeg i tanke om at det er hans eks. - Der har ikke været sket noget imellem dem, andet end X (min veninde) er vild med en anden. (Det er ved at være ret længe siden de kom sammen!) Det er sket flere gange, ved en del af mine drenge venner.

- Men også ved pigerne. Der er nogle bestemte af mine 'veninder' som hver gang de har været 'sammen' med en dreng, eller har kommet sammen med en, så når drengen har droppet/slået op er det altid blevet til: 'Jeg ville og så have slået op, han fattede intet' eller 'Jeg er glad for han slog op! Han var en player!'

Det er pænt grimt at høre på, især når de bare er misundelige over at eks'en er vild med en anden, eller ligende.

Så er det kun mine venner som er så lamme nogle gange, eller også jeres, eller jer selv?

Lea & Zig-Zag.

Lader ikke andre ødelægge min dag.

- Klarer det fint selv.

0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:01
I min omgangskreds gør vi bare grin med det... ;-D Vi har det skægt, så skægt at vi næsten var ved at få en til at begå selvmord... skræmmende.

Mvh. Sara & Dino Boy
En rigtig pony er en fræser!
0
0
Svar på denne tråd

Tralalala
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:02
I min omgangskreds gør vi bare grin med det... ;-D Vi har det skægt! Haha ;-D Nogle gange lidt FOR skægt :s

Mvh. Sara & Dino Boy
En rigtig pony er en fræser!
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:03
de fleste af mine venner og mig selv har ikke noget problem med ekskæresterne.. snakker stadig med flere af dem og kunne aldrig finde på at svine dem til!

Sandra & Tímon
..med Björk lige om hjørnet! <3
0
0
Svar på denne tråd

Barnligt.
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:03

Nej sådan er det ikke med mine veninder, og de kan også bare prøve på at tale sådan. Det er simpelthen for barnligt, syntes jeg.

Men jo.. Jeg kender godt nogle der er sådan..

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:05

Du ikke den eneste! Mange af mine venner(og veninder) går og siger alt muligt om deres X Sådan som Jeg kom kun sammen med hende fordi jeg havde mellidenhed med hende

Men også bare alt muligt P!s...

~people changes~
~things go wrong~
~sh!t happens~
~~life goes on!~~

MVH.

Laura med parten Bailey

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:06
Nix. Men dem i klassen gør tit - så lamt at høre på

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Når alt andet er opgivet... læs brugsanvisningen!

. B) *Jeg holder øje med jer* B)

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 15:54

Gør det ikke selv. Synes virkelig det er svagt af dem ikke at "indrømme"/sige hvad de rigtigt mener osv.

Men det er jo nok en meget let måde, at lukke det hele ude på.

Jeg hedder faktisk:

Find-NemoN :-P

Jeg har Jonatan Spangs øl :-P

0
0
Svar på denne tråd

zfdhzdhfg
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 16:03

det tror jeg desværre er meget normalt, ihvertfald er det også sådan hos os

tror det er den letteste måde at lukke sine følelser ude på og spille lidt sej over for sine venner

er den lykkelige ejer af en SKØN new forest!

vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt

nanna elsker sin fersken

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 16:03
Heller ikke her. Jeg er bedste venner med mig eks, i starten var vi også uvenner, men blev så bedste venner. Men vi gik ikke og sagde alt muligt @!#$.. det er 3 år siden..

- Cathrine og Taylor -

Elsker dig

:)

-Mon Cherie-Carisma-Lucky-Miss Beauty-

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 16:50

Jeg har aldrig svinet min xkærester til..

Men de har der imod svinet mig til :(

Fortalt over alt hva vi lavede bag lukkede døre osv..

Mega trælst...

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Rigtige piger er landmænd ;)
0
0
Svar på denne tråd

cxvcxvxc
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 17:56

Well mine x'er har jeg et godt forhold til heldigvis. Og nej ingen af mine venner snakker sådan. Heldigvis ;]

Hilsen Josse & Miré

I wonder why <3

0
0
Svar på denne tråd

Selvforsvar
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 18:01

Tror det er et slags selvforsvar overfor en selv, sådan for virkelig at priotere at de ikke var gode nok til en, at man er så meget bedre tjent uden dem - og egentligt er dødjaloux over de allerede har fundet en ny og man ikke selv har og at man føler sig lidt alene og den slags.

Personligt, jo jeg har tilsvinet min første eks en del Men han var dælme også så fatsvag ind i mellem, troede jeg var ham utro med piger og hver anden sætning han sagde var "Hvornår skal vi giftes" og... Bare besidderisk!! Fuldkommen besat af mig

(Er han stadig, I can twist him around my finger, rauw)

Ellers kan jeg da fint snakke med folk jeg har været sammen med, tror at 90% af mine mandlige venner har jeg haft noget kørende med - det er bare sådan, et eller andet man lige skal teste og når man så ikke rigtigt mener det går holder man det til at være venner (;

Men kan vel også være hårdt ind i mellem - at se sin eks være sammen med andre? Specielt hvis man nu f.eks. var lidt lun på dem stadig, og så garantere jeg for at den nye er en dum sæk han har fundet sig

- Ligesom når DE snakker om deres eks'er, det DYBT FORBUDT! Og det fatter de ikke.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalala...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 18:06

Jeg hader kun én af mine X-er ;)

De andre er jeg gode venner med :)

Jeg var også blevet sur hvis jeg blev droppet til fordel for en anden. Eller nærmere ked af det tror jeg.

Skrev Julie

Hende med den flotte brogede.

xxx

0
0
Svar på denne tråd

Hmm, der er en..
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 19:05

enkelt der snakker ret grimt om hans x..

Jeg er for så vidt venner med alle mine x'er, der er dog en jeg ikke rigtig gider..

Krone og Bølge - En selvfølge

www.agroskolen.dk nu til hest

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 19:36
Jeg er ikke venner med mine x'er.

# Patricia #
I speak what's on my mind!
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 22:18

Jeg bliver ikke sur over min x'er finder nye kærester, men bliver sur over de sviner mig til blandt mine venner!

F.eks. Kan jeg ikke tage hvis x kæresten tror hun bestemmer over hendes x..

Har det sådan lidt at man skal leve et liv, og ikke kan se tilbage hele sit liv..

Hilsen
Annecathrine
&
Store Mads Kirk
Rigtige piger er landmænd ;)
0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 22:21
jeg er ikke uvenner med nogen af mine eks'er. det er mine venner heller ikke 8-)

Amanda&Fantacy

Dont close your eyes.
See the images.
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  03-03-2006 15:18

Min x har et problem med mig.. Aner ikke hvorfor 8-)

Men er rimelig ligeglad med ham, såe det er ikke fordi jeg har noget problem med det :-P

Rikke & Escape Dance

Stald DM

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider