Er det bare en del af mine venner, som er total sur på sin eks, og siger en masse @!#$ om ham/hende, eller er det også sådan med nogle af jeres venner, eller er i det selv?
Her for noget tid, stod jeg og snakkede med en af mine venner, så spørg han hvad jeg skal lave den dag, og jeg siger at jeg skal være sammen med en veninde, og lige da jeg har sagt det siger han højt: Tænk du gider være sammen med den f*cking so! - Først tænkte jeg bare, okay slap af, og så kom jeg i tanke om at det er hans eks. - Der har ikke været sket noget imellem dem, andet end X (min veninde) er vild med en anden. (Det er ved at være ret længe siden de kom sammen!) Det er sket flere gange, ved en del af mine drenge venner.
- Men også ved pigerne. Der er nogle bestemte af mine 'veninder' som hver gang de har været 'sammen' med en dreng, eller har kommet sammen med en, så når drengen har droppet/slået op er det altid blevet til: 'Jeg ville og så have slået op, han fattede intet' eller 'Jeg er glad for han slog op! Han var en player!'
Det er pænt grimt at høre på, især når de bare er misundelige over at eks'en er vild med en anden, eller ligende.
Så er det kun mine venner som er så lamme nogle gange, eller også jeres, eller jer selv?