|
|
| Smæk for skillingen |
|
|
Er der nogen der ser det program? Det er der lige nu på dr1. "Jeg har købt en hest for 14.000 og jeg sku bruge den til dressur og ridehest. Jeg finder så ud af at det er en Travhest, så nu står jeg med en hest som jeg ikke kan ride!" ca. det pigen sagde. Værten spørger så, hvad forskellen på en ridehest og en Travhest er - pigen svarer så noget lignende "en Travhest er trænet til at løbe og løbe og derfor kan den ikke bruges til andet" hahaha what det er selvfølgelig surt, at hun tror hun har købt en dygtig dressurhest, men helt ærligt - prøver man ikk hesten, før man køber den, for at se hvad den kan??
mvh. Sabrina Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e,.o,umnbfvfbnm,umynbgvfsdvfbnm,m |
|
|
Jo det gør man... og man har den vel os på prøve..
Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm, ja jeg så det også |
|
|
ja, jeg har også lige siddet og set det  og altså jeg må tilstå at jeg også følte at det var mystisk... man prøver vel altid en hest før man køber den, og tror man at det er en ridehest, når man prøver den, og hun bare vil bruge den til at ride på, så er den jo ligegyldigt hvad den er på "papiret" :S eller mig der er galt på den ??? kunne hun lide den før, bør hun da også kunne nu 
*DjævleØ's POWER* Halleløjsa  "Venner er stille engle som løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" . MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - |
| Forfatter:  |
Vildrose |
| Dato:  |
01-03-2006 17:20 |
|
hvor er hun duuum 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smæk for skillingen |
|
|
Julle: jeg forstår heller ik hvordan hun ku ungså at se mærket??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
01-03-2006 17:37 |
|
Hun købte den vel fordi hun syndes om den og syndes den kunne gå dressur og det hele, så er det da lige meget med racen og med den mærke, den kan vel stadig ride det den kunne for hun fandt mærket? og det kan være herning rideklub også blev snydt da de købte den så alså? jeg kan ikk se problemet.!
Hennie & Rozita vi er det stædige team Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
Jeg sad også og så det.. HUn er da til grin.. HUn har vel redet hesten fint nok, indtil hun så frysemærket? Nogle folk går da i små sko.. Gad vide om hun overhovedet vidste noget om heste ?
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
01-03-2006 18:47 |
|
Hvad er det for et program? Er det om heste hver gang? Men hun lyder da godt nok lidt, ehhm, spøjs.
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smæk for skillingen |
|
|
Find-Nemon: jeg tror det er et ungdomsprogram... og nej, ikk om heste, om alt muligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stinky:: |
Find-Nemon |
01-03-2006 18:55 |
|
Okay! Havde bare aldrig hørt om det 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
01-03-2006 19:25 |
|
Stinky pigen, jeg tænkte det samme da jeg så det. 
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blondie |
|
|
Hvis hun nu gav den en chance så ville hun finde ud af at travere altså godt kan..! Dette er en traver hoppe på 16 år som springer LA/MB til træning og den får stort set altid rosetter med hjem, da den kan vende på en 25 øre..:   OG sjovt nok kan den også gå dressur (noget den har lært indenfor de sidste par år hvor den har fået en seriøs part- det er en rideskolehest):  Synes måske hun skulle give den en chance (læs: giv dog hesten en chance!!)
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan noget l.o.r.t |
|
|
typisk.. vi prøver lige igen:   
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine svar |
|
|
hun lyder ikke for klog på heste  Man prøver da altid den hest man vil købe INDEN man køber den ?  Og generelt plejer man da at kunne se på hesten den er traver? Ak ja... Travere kan godt hvis de blir trænet op, Men hun lyder ikke til at være en person der gider knokle for at få resultater, men nærmest bare vil havde det hele serveret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalal... |
|
|
Hvor er hun langt ude! 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Siden hvornår er travheste blevet bestemt til ikke at kunne andet end at løbe ? Hun er da heller ikke den skarpeste kniv i skuffen, hvis hun ikke ser det på hverken mærket eller bygningen - og hun prøvede den ikke, inden hun bestemt sig for, at det skulle være en fin og fornem dressurhest? -Må vi dø af grin ?
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Synes også det er dumt at hun ikke selv kan se/mærke det er en travhest  Håber ikk hun bare sælger hesten som "vraggods"
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~ MVH. Laura med parten Bailey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
OMG! Hvor er hun laggt ude! LOL Gelt ærligt! For det første er man da et fjols hvis man ikke kan SE det?! Hvis hun havde set den løbe lidt, havde set dens ører, eller hals for mærket. Selvfølgelig kunne det være gemt. For det andet hvis hun red den, så er det noget man klart kan mærke bare i trav! Jeg rider traver hver dag (eller gjorde) Og for det tredje burde klokkerne have ringet da hun hørte prisen Hun er bestemt ikke blevet snydt! For det fjerde, hvis hun virkelig holder af hesten, hvorfor så ikke beholde den? . Plus en traver altså også godt kan - det er bare et spøgrsmål om en god rytter . (Ok, naturligvis ikke de høje dressur klasser, men en masse andre ting) Hun er da til grin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|