Hejsa kære ænder 
Ja. Her de sidste par måneder har jeg gået og overvejet meget, om jeg skulle flytte gård.
Det hele er faktisk ret langt, og kompliceret, men vil prøve at skrive det ned så godt som muligt
.
I 1½ år har jeg nu stået på den samme gård. Stemningen på gården er simplethen kanon! Mine to tætteste veninder passer hest der, en pige jeg snakker lidt med, plus hende der ejer gården på 33, som jeg også elsker at snakke med! Og en god hjælp.
Jeg tager tit staldvagt derude hvor jeg sover der, og bare hygger med dem fra gården 
Danielle trives også rigtig godt der! Hun kan bedst lide og stå for sig selv, og har derfor hendes eget lille hjørne
(Ikke mulgihed for det nye sted)
MEN! Problemet er, at jeg overhovedet ingen steder kommer med min ridning! Der er ingen bane (eller jo, men den kan kun bruges om sommeren når der er godt vejr). Og når det endelig bliver sommer, ligger sommer marken 3 km væk 
Det gjorde så, at jeg har overvejet at flytte. Om 2 måneder kan banen nok bruges igen - men kan næsten ikke vente så længe! Det tager 40 min at ride til en anden hal. Og NÅR banen er klar kommer de på sommergræs. Har jeg næsten ikke tid til :S .
Men som sagt er jeg rigtig glad for det sted jeg står nu, og alle hjælper alle.
Lidt om det nye sted: Der er hal, ridebane som kan bruges stort set året rundt, stor mark der kan bruges til alt, ok marker året rundt, staldskab, kasse til mad, halm med i pris, islænder bane man kan lave sjove ting ved
Og nok en masse andre ting som jeg har glemt
. Alt sammen til en pris af 650 kr om måneden
.
Men, foder og hø skal man selv sørge for. Plus der kun er voksne på gården. Men nu nyder jeg så at gå alene med Danielle, så tror ikke det vil være det store problem.
Det værste vil måske være, at hvis der sker noget er der ingen jeg rigtig kan spørge om hjælp! Jeg er jo nærmest "alene" derude, da nogle af rytterne skulle være ret så "afvisende" i starten sagde hun
. Men hva faen' - jeg plejer at være god til at snakke med folk 
Desuden skal jeg selv til at sørge for foder - har aldrig selv lavet foderplaner, og tør jeg ikke selv endnu! Men det kan man jo købe sig til, sådan noget
(evt link til foderplan? )
Jeg ved godt det er mig selv der skal træffe det valg - det kan I ikke gøre, men jeg har altså brug for lidt vejledning!
Jeg har ligesom sagt til mig selv, at hesten klart er vigtigst! Jeg vil MEGET hellere igang med hende nu! Hvilket jeg ikke kan herude foreløbig. Men omvendt kommer jeg nok aldrig til at snakke så meget med dem derude igen - og når jeg så stopper i folkeskolen kommer jeg aldrig rigtig til at møde dem igen? Ikke sådan hver dag, som nu.
Desuden har jeg SÅ mange minder derfra! Og jeg låner tit heste derude, og rider ture på dem. Men i sommer ferien kan jeg jo også sagtens nå at besøge dem? Plus der kun er 3 km derhen, så vi stadig kan ride ture sammen 
Mange, mange tak fordi I gad læse det! Kunne godt bruge lidt hjælp. Måske lyder det latterligt, men det betyder altså rigtig meget for mig!
Desuden, så skriver jeg det her for at få hjælp - ikke for at få flabede svar, eller blive "hakket" ned
.