|
|
| NAS min kæbe!! ( Noget af en bummert) |
|
|
Heej ænder. Ja, jeg syntes lige i skal få lov at høre om en bummert jeg lavede i skolen idag :/ Jeg sad inde i gymnastik salen på en underlig bjælke-ting! Ved siden af den står der en af de der røde brand-kasser med sort låg! Lige pludselig skyder en af drengene fra min klasse en læder bold hen mod mig (Fyrer den af sted) og jeg bliver vildt forskrækket så jeg væltede til siden, og HAMREDE bare kæben lige ned i den der brandkasse. For fanden hvor gjorde det ondt! Bagefter vælter jeg så ned på jorden! Og alle mine klasse kammerater stor bare og griner af mig, fordi jeg ALTID kommer galt af sted!!! - Jeg er nok den største klovn. EVER. Jeg har klippekort til skadestuen!  Haha :p - Har i oplevet noget lignede eller er jeg den eneste klovn ?
Whatever  Amme namme nam, haps haps haps Stolt medlem af AHT, Kodenavn: Lossen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Haha, ej men må på en måde havde set sjovt ud! Bare ikke så sjovt for dig  Skulle du på skadestuen for det? Hmm ikke rigtigt, kan ikke lige komme i tanker om det ihvertfald.
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~ MVH. Laura med parten Bailey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm jo da |
| Forfatter:  |
Peter plys |
| Dato:  |
28-02-2006 18:07 |
|
Puuha har s* lavet mange bummerter. Men kan selfølgelig ikke lige huske nogle , jo : Vi legede stikbold i idræt og jeg er lige blevet "levende" Jeg får bolden og ..dadada jeg råber selfølgelig et højt kampråb HUJAAA og ham jeg skyder efter griber bolden og jeg falder selvfølgelig ned med panden mod jorden ... Nas
Love Mig selv =D og mig . Oggg mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuh... |
|
|
Uhh.. haha! DRENGE  Hah.. eller.. håber da ikke du kom til skade 
C O C K T A i L Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha... |
|
|
Haha, lyder til at gøre nas. Har heldigvis ikke prøvet det 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala.. |
|
|
\\ Out // \\ Team-Midgaard // \\ Meningen med livet er, at overleve til man dør // \\ Katten kender ingen herre, den kender sit hjem // \\ Prinsesse, Snorretop, Fabeldyr // \\ Mine tre yndlings ting i verden //
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aaav... |
Christine |
28-02-2006 19:29 |
|
Aav du er da også en meget uheldig person når det handler om skader  Hmm jeg kælkede ind i et træ kl 12 om natten sidste vinter og blev hentet med ambulance - dét må siges at være en bommert 
- Christine Take a risk, take a chance, Make a change, and break away.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Av :/ Kommer tit til skade - men aldrig alvorligt . Har aldrig været på sygehuset - ud over da jeg var 4 år, og kedede mig. Jeg tog derfor en sodavands flaske, og smadrede den ned i gulvet - og kravlede så OVER!! Do'H. Kunne faktisk have været lam i min finger pga det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| >>overskrift<< |
|
|
HAHA, ej undskyld , men det må ha set sjovt ud !  men det må da godt nok ha gjordt ondt !
Vrinsk , Vrinsk , og kysh Bello&Njepel nu med ny part , Njepel ;D!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand.. |
|
|
Ja, jeg kan også godt selv forestille mig det :p haha Men nej, jeg var ikke på skadestuen! Det gad jeg sq ik :p
Whatever  Amme namme nam, haps haps haps Stolt medlem af AHT, Kodenavn: Lossen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hmm, har også lavet mange underlige ting. Da jeg gik i 5. klasse, skulle dem fra min klasse og mig lege jorden er giftig, jeg ville så springe over på en stol, som en anden satte af på i det samme, som jeg hoppede, og da jeg landede gled stolen væk under mig, så knaldede en albue ned i sådan noget beton agtigt noget, men forstuvede mit håndled, min albue gjorde bare ondt bagefter. Og så forrige år i december, var jeg ude på min rideskole, for at ride, og skulle gå under en kæde, hvor der stod en pony, idet jeg gjorde det sprang min højre knæskal så af led, (Har den gjort 3 gange før) og det gør AVS, så faldt ind i en boks, hvor der heldigvis var muget ud, og lå og skreg fordi det gjorde så ondt, når min ridelærer fik så ringet efter en ambulance, som selvf ikke kunne finde stedet, så lå en halv time, med knæskallen ude på siden af benet, før de endelig fandt det, min far nåede at ankomme før den, Grrr. Der fik jeg så lattergas, hvor jeg var væk et minuts tid, og da jeg slappede af, faldt den selv på plads, heldigvis, og så bagefter ilt. Det må være det værste jeg har været ude for. Men mit knæ har efterhånden gjort det 4-5 gange, så har næsten vænnet mig til det. Desværre.
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Hermes |
01-03-2006 12:26 |
|
Det skal siges min sidekammeret lige har fået en kniv ned igemmen hånden og i 2. klasse overlevede hans finger kun fordi han holdt ved den da de kørte på skadestuen.
-Hermes Det genindsatte genfærd
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksdfak dfakh |
|
|
Velkommen til klubben, jeg har seriøst også bare klippekort til skadestueen er vidst klassens absolutte klovn..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter hat? |
|
|
Vil også være med til at fortælle hvilken nogen bummerter jeg har lavet . Den gang jeg gik i børnehave, gik jeg op på et slags skab, og dum som jeg er, falder jeg lige ned og lander på min arm.. Også løber jeg ind til min mor, og jeg kommer på skadestuen og det hele haha ? :/ Lidt kort historie, men tænk på jeg gik i børnehave ! haha.
M.v.h Dums <3
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Av!! Jeg har også lavet en.. Jeg skulle lige lege hest og vise hvor højt jeg kunne springe. Havde så lagt en masse puder (et spring) i en dørkarm. Jeg kommer i fuld fart, og knalder min for ind i dørkarmen, så jeg brækkede 2 tæer.. Genialt.. Jeg måtte så ikke ride i 3 uger, men jeg skulle starte stævne, så jeg gjorde det alligevel. Og så endte det med at jeg overbelastede den, så i stedet for 3 uger gik der 5 uger.. Typisk..
Mvh. Fønix Ballen&Dildoen De spastiske vilddyr! FøNiiiX <3 hårtørreponY Lavet af Stinky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdamdam |
Vildrose |
01-03-2006 17:40 |
|
for to år siden, cyklede jeg på mit løbehjul og var sammen med 4 venner. ja ok, ned af en bakke det går også stopper mit løbejhjul brat op, fordi bremsen er gået i stykker og den fucker, også flyver jeg ud over og får skæv næse  har også én anden, for 4 år siden (ok lidt gamle er de måske  ) var jeg dengang sammen med min bedste veninde Cathrine, og en dreng fra min klasse.. yeah, vi havde vores løbehjul, og han var på gåben.. det var så rigtig mudderet og glat, da vi så løbede på løbhjul ligeså stille ned af en bakke, væltede Cathrine så i en vandpyt og blev herre flov.. ligebagefter tog jeg samme tur, og vi valgte bare at tage hjem  @!#$ det var pignligt dengang, og selvfølig løbehjulsuheld.. ARH hader løbehjul 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala |
|
|
Av!! Jeg har også lavet en.. Jeg skulle lige lege hest og vise hvor højt jeg kunne springe. Havde så lagt en masse puder (et spring) i en dørkarm. Jeg kommer i fuld fart, og knalder min for ind i dørkarmen, så jeg brækkede 2 tæer.. Genialt.. Jeg måtte så ikke ride i 3 uger, men jeg skulle starte stævne, så jeg gjorde det alligevel. Og så endte det med at jeg overbelastede den, så i stedet for 3 uger gik der 5 uger.. Typisk..
Mvh. Fønix Ballen&Dildoen De spastiske vilddyr! FøNiiiX <3 hårtørreponY Lavet af Stinky
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
01-03-2006 18:49 |
|
Du er vist ligesom en der engang gik i min klasse. Tror hun nåede at brække, forstuve eller slå et eller andet næsten hver gang vi havde gymnastik. Har slet ikke tal på hvor mange gange det var. Men hun endte faktisk med at gen"kende" to af lægerne derude på skadestuen  Men det lyder da uheldigt. God bedring til dig!
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
01-03-2006 19:18 |
|
Flot! 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
01-03-2006 19:23 |
|
Du er ikke den eneste. Jeg går konstant ind i et eller andet. Dog ryger jeg aldrig på skadesruen, da jeg er PISSE bange for læger og den slags. Så lige meget hvor værst det er så, så skal jeg ikke til en læge.
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|