|
|
| KIG.! Mahonia har folet.! Billeder af føllet.!! |
| Forfatter:  |
Mahonia<3 |
| Dato:  |
27-02-2006 12:44 |
|
Hey allesammen.!! I lørdags da jeg var på vej hjem fra ferie i Østrig ringede Kathrine(hun skulle passse Mahonia mens jeg var på ferie). Hun sagde at Mahonia lige havde folet.! Jeg blev rigtig glad og vi satte kursen mod rideskolen.! Jeg skrev med Kathrine og hun fortalte da dyrlægen havde været der, at både Mahonia og føllet havde det godt! Da vi ankom var kl. 23:30! Vi gik stille ind og så det dejlige føl.! Jeg vidste at den skulle hedde Sebrano.! Kathrine fortalte også at Sebrano ville komme i avisen(Nordjyske) da der var nogle fra avisen for at lave en artikel om Distrektstævnet(Der var distrektstævne denne weekendt)De synes så lige at Sebrano skulle med i avisen! Kathrine tog godt med billeder af Sebrano som kan ses nedenunder.! Fakta om Sebrano: Fulde navn: Mister Sebrano Født: 25-02-06 kl. 06:30. Race: blanding. Farve: rød. Aftegn: blis, 4 sokker og pletter på krydset. Mor: Bergs Mahonia Far: ukendt. lige lidt bileder af den søde:  her er han 4 min. gammel.!  her er han heller ikk så gammel.!  de var begge så trætte at Mahonia måtte lægge ned og blive fodret.!  her er vi kommet op at stå.!  her er han 2 timer gammel.!  det her billede synes jeg er rigtig godt.!  så har jeg ik flere li nu.!! giv li en kommentar.!! p.s Kathrine hedder Athena herinde !!
» « Mahonia » « - En drøm som blev virkelig. I ℓهvع Mahonia <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
27-02-2006 13:01 |
|
Den er bare super sød! Er helt vild med det hvide bagpå 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| påårhh.. |
|
|
hans bagpart minder lidt om min ponys   Men den ser rigtig sød ud, hvor er du heldig med den 
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Bailey<3 |
27-02-2006 13:18 |
|
hejzaaa... jeg har sagt og jeg siger nu : den er super sød!!! gode billeder af den!!!...held og lykke med den!!! 
©Elsker Chatyka© ©Elsker Bailey© © os 4ever © © Os tre står sammen-altid© ©Drømmen der gik i opflydelse©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Mahonia<3 |
27-02-2006 13:22 |
|
tak alle sammen.!! *MeFeNiRo* -Ghini<3: hehe.!ja den ligner.!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bædfbæpf |
|
|
Mange gange tillykke med følle  Oftest er de hollandske hopper i fol, når de kommer til landet, så kontakt avleren af Mahonia, og sprøg om navnet på fader hingsten til føllet 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
27-02-2006 13:31 |
|
neej, hvor dejligt den er rigtig søød!! virkelig sødt med de pletter på krydset 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Mahonia<3 |
27-02-2006 13:31 |
|
Gizmo: Mahonia er købt af en hestehandler.! han kan ikk finde ud af hvem hingsten er.!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Tillykke med føllet.  Det er bare super kønt føl.  Er det en hingst, for det har du nemlig ikke skrevet noget om?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nårhh...! :-) |
|
|
Super sødt føl ! Måske har faren været knapstrupper ? Det ligner det meget, fordi han har de pletter på bagparten, og MeFeNiRo's Ghini, er jo en knap' og han har også pletter bagpå . Er det så dig, der har "ansvaret" for det ?
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
27-02-2006 14:01 |
|
Nøj hvor er han køn  Kæmpe tillykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mahonia |
|
|
Mahonia: I dit hestepas der fulgte med Mahonia, står er navn på en avler. Jeg kunne forestille mig at hestehandleren har købt hende hos en avler i Holland, eller på et hollandsk hestemarked. Men på dit ejercertifikat, burde du kunne se hvem tidligere ejer er. Hestehandlere skriver somregel ikke sig selv som ejer af de heste de har inde til at sælge videre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hvor er han kær  Puha, jeg ville ikke forlade min hest, hvis den skulle fole! Ville sove derude hver dag  Jeg var faktisk på lerbæk en tur og se nogle ride .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalala... |
|
|
Hvor er den dejlig. Elsker det hvide bagpå  Er det en hoppe eler hingst ?
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår+ |
|
|
Måske er Sebrano noget med knapstrupper/appaloosa i?
Han er i hvert fald rigtig køn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.!! |
Mahonia<3 |
27-02-2006 18:56 |
|
tak allesammen.!!  Simi: UBS.! glemte at skrive det.! er en hingst.! Carina & Flik Flak <3: ja det er det.!! men der er mange der hjælper mig.!  Gizmo: i Mahonias hestepas er hendes forældre ukendte.!! Hestehamdleren som jeg købte Mahonia af kunne ikk finde ud af hvem faderen var.! Julie xxx: se li hvad jeg har skrevet til Simi.!!  Sasma: det er os det vi tror der har været oppe på hende.!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hnaoædg |
|
|
Mahonia: Okay Det da trælst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gizmo.!! |
Mahonia<3 |
27-02-2006 19:25 |
|
ja.!  men hestehandleren betaler alle udgifterne som vi bruger på føllet.! så det er fint nok.! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mit svar.. |
|
|
Rigtig lækkert lille charmerende føl, Speciel og smuk farve  Rigtig dejlig, Tillykke med ham <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe.! |
Mahonia<3 |
27-02-2006 19:56 |
|
tak allesammen.!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow den er sød |
|
|
Hvor er den dejlig og de der pletter ser søde ud. Og sødt navn. Elsker heste, der har 4 hvide sokker og blis eller stjerne.. 
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LunaogLouise |
Mahonia<3 |
27-02-2006 20:09 |
|
hehe.! sokkerne er ikk så tydelige men vi kan se at det er lysere.! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sødt følle |
|
|
Okay... Men skøn er den ingen tvivl om det, ihh bliver helt forelsket ´
Hilsen Louise Som der har halvpart på dejlige Luna Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der. Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BLAABLA |
Cecilia&Shulay Gold n Silver |
27-02-2006 20:50 |
|
Hvilken herlig plet den har bag på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mister Sebrano !! |
Athena !! |
27-02-2006 21:05 |
|
Der har vi den berømte hingst  Ja som sagt var det jo mig der bød det lille Hingst velkomme lørdag morgen kl. 6.30 midt i lerbæks Distriktstævne !! hehe !! men alt gik jo som det skulle, som sofie jo os skriver  Ham skal Sofie nok få noget glæde af !! Med alt den energi han har allerede nu, skal der nok komme en "rigtig hingst" ud af ham !! Vil lige tilføje et par billeder     Hilsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kathrine.!! |
Mahonia<3 |
28-02-2006 13:58 |
|
heheh.! havde jo ikk fået CD´en da jeg lavede inlæget.! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
28-02-2006 14:07 |
|
Nååår en dejlig en. 
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Nååhr en supercharmerende lille hest  Tillykke med ham !
GURAMIEN  Waiting on a shooting star - Freedom forever! Vi er fri!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Zig-Zag* og Guramien |
Mahonia<3 |
28-02-2006 14:18 |
|
takker.!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbhbzchb |
|
|
ej hvor er han sød! også speciel med det hvide bagpå..det kan jeg godt li... elsker føllebasser 
er den lykkelige ejer af en SKØN new forest! vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt nanna elsker sin fersken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det var da lækkert føllet endelig kom. Skide lækker med de pletter på bagparten.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter We will, we will rock you! Sekretær for Andedammens vogtere. Link
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sebrano og Mahonia<3 |
Mahonia<3 |
01-03-2006 19:26 |
|
takker.!  i går havde han også grime på for forste gang.! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|