|
|
| Hvad er du rigtig god til??? |
|
|
Heey Venner Længe siden  Tænkte, hvad er i rigtige gode til UDOVER at ride eller passe på jeres heste Det må gerne være nogle sjove ting...hehe... Jeg er personligt meget god at lave mad, og til at klippe julepynt, selvom det er to evner jeg kun bruger i MEGET begrænset omfand  Er også rigtig god til at gå HELT oppe på mine tæer, ligesom balletdanserene, og jeg øver mig meget tit. Det er så min "hemmelige hobby", hehe jeg er skør 
Knuzzer fra Rikke & ponyerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Hæhæ hører nok os til den der er god til det med maden  Os at spise den bagefter..
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er du rigtig god til??? |
|
|
Jeg er ret god til aaat... spise mange kiks! sørgeligt at jeg ikk kan finde på andet egentlig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahah. |
|
|
ALT 
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muhah ! |
| Forfatter:  |
Uden hest :( |
| Dato:  |
26-02-2006 19:54 |
|
Heeej !
Ingenting og får det at vide tit nok !
Uden hest !  Springrytter 100%
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nrgænwræg |
|
|
Ja.. Til at speake Skifte sengetøj Drikke Gajol  Give ... Æde slik
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
26-02-2006 19:55 |
|
jeg er ekstrem god til at stene over JHN eller arto. Og jeg er også ret god til at spise slik.
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg er supergod til at spise  Har en voldsom appetit  Derudover, har jeg fået at vide, at jeg er god til musik. Guitar især. Ærgerligt jeg ikke har fået undervisning, de sidste 3 år. :-/ Jeg er forresten også helt fantastiskgod til at glemme at drikke, i løbet af dagen 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg er ekstremt god til at fange mit marsvin  Den synes som regel IKKE at den skal fanges, og kravler jeg rundt på alle fire efter den og så HAPS - Rikke fangede rotten!  Og så er jeg yderst god til at se dum ud når jeg siger alfabetet inde i hovedet 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god til ? |
fck-albert |
26-02-2006 20:10 |
|
Jaah jeg er rigtig god til at SOVE hehe, min yndling beskæftigelse smiler ellers er jeg god til at synge falsk og at spille trommer være irriterende at være sjov at være pisse stiv at glemme ting, foreksempel lektier hehe ride brokke mig æde slik at lave motion spille fodbold spille håndbold og jeg kunne bliver ved 
kyzh sandra og albert<'33 de bedste venner i verden watch your bag--! you'll never know when i come too get you--! R nu på HHE (halstedhus efterskole) amager rideskole er i himlen<'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
Theis |
26-02-2006 20:16 |
|
Jeg er talentløs  Næsten  Jeg er god til at grine af folk  Og så er jeg mægtig god til at finde på anderledes navne  Og til at huske tal... Alle mulige mærkelige talkoder... 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain LINJESKIFT 'Nice horse, shame about the rider' (what they really want to say in the dressage test comments!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er god til... |
|
|
Jeg er -ligesom Duke- helt utrolig god til at glemme at få den mængde væske jeg har brug for  Desuden er jeg god til selv at lære mig ting - såsom sprog, musik, tegne, madretter (aldrig noget jeg selv spiser!), lege og navne  Jeg er også god til glemme ting nogengange Eller sende forsinkede kort...
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalal |
|
|
Sørgeligt nok ingenting! 
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Jeg er mester i Pandekager!  Og så har jeg en meget stor evne til at kunne drikke øl ufattelig hurtigt 8) Dette ikke altid en god evne.
. Zazs . Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeger utrolig god til at glemme ting.  Også er jeg okay til at tage billeder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Jeg er god til at huske div. citater fra film. Bla. har ALLE mine veninder hørt ALLE de citater jeg kan fra Terkel i Knibe Mon de er trætte af mig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyeri.. |
Manni (Dancer) |
27-02-2006 18:20 |
|
Jeg et god til : At lave lyde  At gå som en hest, på 4 ben! At tage billeder xD At Rappe haha At spise mange is med Julie xxx At styre mine "lemmer" altså arme og ben, det har man stært brug for når man øver sig på at gå som hest  Og nok også en masse andet
Mvh. Manni De "tynde" racer er gode De tunge lige så. Så hvorfor íkke en Araber/Haflinger? Præcis som Dancer <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Jeg er god til at få folk til at grine? og så er jeg god til at drikke vodka med stil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar |
|
|
Jeg er rigtig DÅRLIG til at lave MAD!  Nu mange af jer snakker om i er gode til det føler jeg mig helt udenfor, for er jeg virkelig dårlig til,men kan dog lave lidt haha... Hvad jeg er god til? Hmm... Får af vide af lære, venner & kæreste jeg er god til at synge.. Hmm... Jo at æde slik  Hmm... At træne på vores motions maskine  Hmm... Og Nårh ja, om sommeren at stable HALMBALLER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg er god til at sove, slappe af, bruge penge, spise god mad, glemme, drikke øller, skråle og elske min kæreste og min hest! <3
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
27-02-2006 20:01 |
|
Jeg er god til at slå stykker af mine tænder af, når jeg leger øl-stafet i stalden (og vinde det ) Er faktisk røv god til ølstafet  så er jeg god til at være vildt morgenfrisk ;P
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
27-02-2006 20:28 |
|
Jeg er god til at snakke. Er også rimelig god til at lave ingenting og synge højt (så vinduerne revner  )
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg er god til at snakke, sms'e, grine over ingenting, lave mad, stene på JHN, sove, bare at tænke, og så er jeg enormt god til at være kreativ og synge karoke 
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~ MVH. Laura med parten Bailey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er... |
|
|
EKSTREMT god til at snakke.. og så hvis vi nu skal være seriøse, så ville jeg gerne være god til at tage billeder og skriver noveller.. Men ellers er jeg også pænt god til at rode, og mit speciale: Dovne hele dagen væk 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
28-02-2006 05:46 |
|
Jamen dog jamen dog.. Lad mig se.. Jo.. For det første er jeg MONSTER god til at snakke, og snakke og snakke og.. Hov, var det for meget ?  Så syntes jeg selv jeg er ret god til at lægge sort neglelak på højre hånd! (Hvilket er svært! ) Så er jeg god til at sparke mine ben høøjt op i luften, over mit hovede  Også meget andet fjollet 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
28-02-2006 06:22 |
|
Nåh ja, så er jeg utrolig god til at gå sent i seng Se bare nu.. Skal op om 8 min., men har ikke sovet endnu 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalalalalaal |
|
|
Jeg er god til at synge opera  Alså det syntes jeg selv, men tror ikke min mor gør! Hvorfor mon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er god til at få grineflips.  (især når min far er med nede hos hestene. LOL)
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dubidubidaj |
o1-TrineBine |
28-02-2006 14:48 |
|
Jeg tror vi skal lave en Snakke-Klub. Jeg er nemmerlig også rigtig god til at kævle hele tiden. Ellers: Hm? . Spille Håndbold . Æde . Gøre grin af folk Heh, kan bare ikke lade være. Øhm og meget andet.
Man Er Vel Springrytter ! ;P Elmholts Granat <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|