|
|
| Skal i starte til? *Stævne* |
| Forfatter:  |
Olaa |
| Dato:  |
26-02-2006 10:53 |
|
Halløøøj.. Tænkte på om der er nogle der skal starte til: BSR, hva hedder klubben egentlig? Men BSR. d. 25/26 Marts. LC2 og LC3. Tobøl rideklub? 1-2 april. LC2 og LC3 Ladelund rideklub? 28/30 April. LD og LC + LC2 og LC3. Da Viola har været halt skulle vi lige igang igen, så det er kun LC klasser vi starter, selvom jeg ikk rigtig må. Men skal starte lidt længere henne på året: Granlygårds stævne 20/21 Maj. LC, LC/LB, LC3 og LB1. Min første i LB klasserne i laaang tid. Kragelund stævnet som bliver holdt i Juni, August og September. Skal starte Maxi, Maxi, Maxi, Derby, Jokerspringning. Skal i starte til nogle af disse? Stævnets navn: Rytterens navn: Hestens navn: Klasser i skal starte:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 10:58 |
|
Jeg skal måske  Stævnets navn: Granlygårds stævne d. 20/21 maj Rytterens navn: Sandra Skøtt Hestens navn: Bakkegårdens Beauty Star Klasser i skal starte: Baby jump eller LD, LX eller LC1 uden galop Stævnets navn: Ladelund Rideklub Rytterens navn: Sandra Skøtt Hestens navn: Bakkegårdens Beauty Star Klasser i skal starte: LD ved ikke med dressur.. Men det er ikke sikkert endnu 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PUUUS! |
Olaa |
26-02-2006 11:01 |
|
Yiiir, Yiiir.. Håber du skal starte muuus ! Og self, er det de stævner jeg helst vil have du skal starte til, Uhh, godt for mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 11:15 |
|
Hihi Ja, så skal vi starte mod hinaden skat  Måske starter jeg os i Kragelund 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456... |
|
|
BSR, hva hedder klubben egentlig? : Det er Bramming sportrideklub. Rider selv for den. Rytterens navn: Betina H. Møller BSR: Filur: Skal måske starte lc1 + lc2. Sizze Bredager: lb1+lb2. Tobøl rideklub: 1-2 april. Sizze: LC3 og Lb1. Filur:lc+lb. Ladelund rideklub? 28/30 April. Sizze Bredager: hvis jeg skal starte: lc3 + lb2. Filur: Hvis jeg skalstarte: lc+lb Kragelund stævnet som bliver holdt i Juni, August og September. Skal helt sikkert med. Sizze:lb1+lb2 og senere måske lb3+la1. Filur: skal jeg ha med i springning, skal staarte midi + maxi, som jo bliver Filurs lc-lb og til Finale stævnet hans lb+la( han er jo 3.pony). Må ikke starte mini da jeg blev samlet vinder sidste år.Men måske tager vi istedet Jokerspringning. Peters stævner er rigtig gode og hyggelige. 
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 12:04 |
|
Hvad er alt det der Mini, Maxi, Jokerspringning osv. ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jshdfhsagkh |
|
|
Ja peters stævner er altid vildt hyggelige  gider ikke lige skrive alle stævnerene op men i får lige til peters stævne  Rytter: Anna Kyhl Gøtske Pony: Barholts Cassanova Klasser: LA3 + LA4 Pony: Barholts Evita Klasser: Midi + Maxi Pony: Enghøjs Red Scarlet Klasser: Midi + Maxi Pony: Nygaards Mona Klasser 1.stævne LC-klasser 2.stævne LB-klasser 3. stævne LB + LA klasser i dressur puhaa det blev langt  tror jeg fik alle ponyerne med  Mvh Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Jep jeg skal med til Tobøl stævnet på Teckla tror det blir LC2 
$ MVH. Sine & Holleskovgaards Teckla $ Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet! Så hold dog kæft og se godt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Så det er: Stævnets navn: TBR (tobøl stævnet) Rytterens navn: Sine R. Kulmback Hestens navn: Teckla Klasser i skal starte: LC2 Måske... Og: Stævnets navn: TBR (Tobøl stævnet) Rytterens navn: Sine R. Kulmback Hestens navn: Amarda Klasser i skal starte: Spring men hved ikke hvad endnu..
$ MVH. Sine & Holleskovgaards Teckla $ Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet! Så hold dog kæft og se godt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
26-02-2006 14:27 |
|
Skal til Hildingurs firmakepni i næste uge 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
26-02-2006 14:40 |
|
nej 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja i to af dem |
Hyggebo´s Lucky Senna |
26-02-2006 14:54 |
|
Stævnets navn: forårs-stævne i BSR Rytterens navn: Elisa Oksen Hestens navn: Hyggebo´s Lucky Senna Klasser i skal starte: LB1 Og 2 eller LB2 og 3 Stævnets navn: Udv klubstævne i Ladelund Rytterens navn: Elisa Oksen Hestens navn: Hyggebo´s Lucky Senna Klasser i skal starte: LC3 og LB3 KNus Elisa
Rigtig Rytter Rider Dansk Varmblod
<3 Hyggebo´s Lucky Senna <3 Vi kæmper for at nå vores mål hehe SUPER SENNA hehe Rigtig rytter ride Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Betina og de dejlige ponze: Jeg så dig forresten ride i Tobøl til vintercup den 4-5 Februar 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Line ;) |
|
|
Måske skal jeg, på tosse "ponyen"  - men det kan vi jo altid snakke om 
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huu.. :D |
Olaa |
26-02-2006 15:22 |
|
Cassa, dig red jeg vidst mod i på Stauslykke? Ka det ikke passe? Ja, jeg hedder så Line Mikkelsen, på Viola. Og hvis jeg nu finder et mærkeligt navn at sætte bagefter  Det ka vi jo Bar Malle 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sine... |
|
|
Sine & Holleskovgaards Teckla: Sizze var lidt morsom til den stævne. Det er vist første gang jeg har redet så lavt. Men fik at vide at den ene dommer at jeg har en fin pony. Startede du selv derned?
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Betina og de dejlige ponze: Okaj  Ja jeg red en LC2 på en 3'er pony der hedder Amarda  Ved ikke om jeg er forkert på den men kender du en pony der hedder Fifi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Olaa: Næh.. Hvorfor har du egentlig slettet din præs? Sandra(Beauty Star): Kan da lige svare mht. Jokerspringning! Det er hvor du får et bestemt antal min. og så skal du tage så mange spring som muligt! De giver forskellige point (Jokerspringet giver mest) og så bliver det så regnet sammen. Den der for flest point vinder self. 
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anna... |
|
|
Anna Kyhl Gøtske: Så skal vi jo starte mod hinanden(midi og maxi): Jeg skal starte på Filur( jeres gamle pony). Vi har rigtig fået gang i vores springning sammen. Er begyndt at starte lb til udvidet klubstævner. Filur har sprunget en mb-ma bane uden fejl men ikk med mig, det tør jeg ikk. Vi rider næsten kun o runder, dog kan han godt finde på at tabe mig/ give mig en ufrivillig afsidning. vi ses
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævner... |
mette (ronni) |
26-02-2006 21:31 |
|
Stævnets navn: BSR Rytterens navn: mette jensen Hestens navn:moorland's rondale Klasser i skal starte: lc1 og 2  og måske.. Stævnets navn: BSR Rytterens navn: mette jensen Hestens navn: filur Klasser i skal starte: lc1 og 2 men kun måske.. Stævnets navn: TBR Rytterens navn: mette jensen Hestens navn: moorland's rondale Klasser i skal starte: lc2, ld og lc Stævnets navn: TBR Rytterens navn: mette jensen Hestens navn: perle Klasser i skal starte: lb og lc cup  og kommer desværre ikke til ladelund ville ellers gerne men skal til pokal stævne der hvor jeg er medlem (brik) .. er der nogen der skal til GULDAGER eller TJÆREBORG nu her i marts ?? og ja jeg skal til tjæreborg og guldager, guldager med rondale og perle .. og tjæreborg med rondale og perle og lex.. min bror skal osse starte til de stævner som jeg skal 
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
26-02-2006 21:44 |
|
Hvor i landet ligger det?
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Cikorie: Har lånt min fars bruger, men nu er jeg logget ind som dixi94 Så nu er den der..
Mvh. Olaa'en  Formand for Stener/sten klubben! Fræækt <3 !? Gift med BS Cristiansen, min eneste ene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Marie: Det er udvidet klubstævner. Sandra: Mini er 40 cm, midi 55 cm og maxi 70 cm(pony). Hest: 50 cm, 65 cm og 80 cm. Til sidste stævne sættes springene 10 cm op. Der rides samme højde uanset om det der er en 3-2 eller 1. pony. Jeg rider på en 3.pony. Jeg skal nok starte midi og maxi. Det er knap en lc og en lb for mig. Til finalen skal jeg springe det der svare til en la for os. Jeg vandt mini sidste år og må derfor ikk være med i den. Hvis jeg bliver pladseret i lb må jeg ikk starte midi. Maxi er åben. Kode 123: Kragelund ligger i Bække ved Vejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|