|
|
| Nye *Ridebilleder* |
| Forfatter:  |
Sandra(Beauty Star) |
| Dato:  |
25-02-2006 22:23 |
|
Hej ænder  Så kommer der en smule ridebilleder.. Lidt lalle billeder  Jeg ved godt hun ikke går helt korrekt og alt der der, men det er kun et par dage siden hun lærte at bøje i nakken og gå ned med hovedet + gå til biddet, så jeg er stolt  Lig mærke til bamsen   Parade^^.. Tag jer ikke af mig   Skridt^^  Skridt^^  Skridt igen ^^  Mig og Beauty, Sandra og April, trav^ Jeg tror mig og Beauty holder "hovederne højt" ^^  Så sprang vi lidt^^ Kun meget småt dog Ved ikk helt hva hun laver ?   Igen^^  Ina og Asa Vav Kit (KitKat )^^  Maria og Lonnie^^ Det var det, lige for nu Gerne konstruktiv kritik, dog ikke til de andre 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
Sur sur sur ;P Men Beauty ser da sød ud 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Huuuhjhhh |
|
|
<3 Beauty er SÅ skøn 
# Line & Nikita Vi kæmper, vi bliver bedre, vi vinder. :: Et rigtig team ::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nye *Ridebilleder* |
|
|
Rigtig sød pony, men hvorfor har den den hut på? Og er bamsen ik vildt irriterende! Hvor gammel er den?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
25-02-2006 22:36 |
|
Stinky: Hun bliver 6 år til April.. Hun har altid hut på når vi springer.. Neej, tror jeg da ikke ? Hun sagde ikke noget til den 
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
25-02-2006 22:59 |
|
Stinky: Nåh for dælen Men nej, det er den ikke  Forresten undskyld kvaliteten, nogle af dem er lysnet og zoomet..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bamsen |
prinsessa2 |
25-02-2006 23:00 |
|
Utrolig sød og smuk pony/hest Men hvorfor har hun bamsen på?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
25-02-2006 23:11 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej... |
Theis |
25-02-2006 23:24 |
|
Dejlige billeder af Dræberen  Hun er altså vildt sød med sin hut Og den der bamse... Kært 
Mvh. Theis/Jethro "First comes smiles, then lies, last is gunfire" ~ Roland Deschain LINJESKIFT 'Nice horse, shame about the rider' (what they really want to say in the dressage test comments!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beauty <'3 |
Bønne |
26-02-2006 10:08 |
|
Dejligt at se fremskridt med Beauty  -Og lige så skøn som alid !
Mange hilsner Bønne ~©~ Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Kontakt mig endelig, hvis vi skal snakke om shetlandsponyer ! 100% Boline ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalalala... |
|
|
Hvor er den dejlig Sikke dog en springteknik! 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 10:45 |
|
Mange tak allesammen  Julie xxx: Hvilken springteknik ? Hun gik nærmest over 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BBD... |
|
|
BeautyBukseDame er altså en skøn madamme  Hutten og bamsen er ret hotte - scorer I meget med dem ? -Og forresten; Er hendes man skæv, eller er det bare billedet ?
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 12:30 |
|
NataScha ( ) Shh! Ikke snak om manen  Hun bliver stadig mobbet på folden LOL.. Den er ikke skæv, sårn som det ligner, men den er klippet, derfor..Ehm.. Mindre køn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Hun blir da bare bedre og bedre! Hun er bare så dejlig! 
$ MVH. Sine & Holleskovgaards Teckla $ Mange lever i et liv med leg -Men jeg leger med livet! Så hold dog kæft og se godt ud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter hat? |
|
|
Hesten med Fakta posen  Skide gode billeder 
M.v.h Dums <3
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
26-02-2006 15:56 |
|
Hvor er i fine! 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiiih... |
|
|
jamen dog.. du er godt nok smuk:-P haaah.. den er sååh køn...
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Hvor er hun sød.. Det ser meget bedre ud end de andre billeder jeg har set  Damn, den bamse må da være mega irriterende!
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 19:50 |
|
Tusind tak allesammen  Dums <3: Kan du stadig huske posen LOL  Cikorie: For mig eller hesten ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter hat? |
|
|
Off Cause, ;b haha,. Jeg sagde endda til min mor og far at når jeg fik en hest ville jeg også lave sådanne sjove ting med den,  haha!?
M.v.h Dums <3
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 20:10 |
|
Haha Ja, vi har prøvet meget skævt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
For begge to! 
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 20:14 |
|
Cikorie: Kender mange andre der også har det, og hestene siger intet til det.. Og man ser den jo ikke når man sidder på dyret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandra/Joyce... |
|
|
CHandra ( ): I skal ikke mobbe mig med de s'er!!! Jeg mener bare at kunne huske dengang du postede billederne af hendes man Haha, stakkels BBD! -Bliver hun også mobbet? (Måske skulle vi melde os ind i en mobbeklub ). >>Den er ikke skæv, sårn som det ligner, men den er klippet, derfor..Ehm.. Mindre køn << -Vil du da kalde den lige ? Ej, spøg til side!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
26-02-2006 22:44 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
27-02-2006 18:31 |
|
Mivser - Playboy: Hvor ligger det? Det er ikke såå længe siden hun købte den af hendes søster, som havde udlånt den til en  Sasma: Ja, og det er skønt Syntes i forresten den ser for stor ud til hende ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Hun er skøn  Men hvorfor hut? Er da ikke nødvendigt. Sødt med bamsen . Må måske bare være lige belastende for hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stævne |
|
|
var i ikke til stævne i revsø i weekenden... flot hest
rid en ox araber det er bedst!!!!! Catrine og fa.Queenie ox 2971 elskr hinanden <3 <3 hendes man er 75 cm wauw den længeste man i stalden<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CHandra... |
|
|
CHandra: Lige for lige - 'S'er straffes med de smukke 'CH'er ! Haha Du kan bare sige, at det er fordi hun runder nakken så flot, at hendes man gør sådan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hun er bare... |
*æblet* |
04-03-2006 10:56 |
|
Hun er bare skøn hende Beauty  Ogdet ser godt ud 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet* 
"Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Hey søde  Det ser godt ud  Er vild med bamsen Det er da opfindsomt 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Sandra(Beauty Star) |
06-03-2006 01:55 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|