|
|
| Nye billeder af Chemin <33 |
|
|
Heysaan. Så der lidt nye billeder af Chemin fra idag, (:  På fold .     Der sker vist noget spændende nede ved stranden   Så skal der rulles 8D  Lidt ærgeligt jeg ik stod foran ham der ;p   Dejlig beskidt ;p  Løbe løbe løbe    Kom så Chemin, nu skal du ind ;p  Mille'Melon og Chemin <33   Dem igen (:  Jaah, ohm ;p ik ret godt billede . hehe.  Helene, Chemin og Mig :p  Du går ingen steder lille ven :p  dyytig pony   Mys mys .  En mysser mere (: hehe .   Jeg elsker dig Minne <333  På vej ned i boksen ;p  ;D  Hah, Mille og Helene (:  Christina og Emma (: hehehehe.  Nanna, Christina og Emma 8D Puha, det tog sku lidt tid. ;p Så kommenter 8D - Julie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Mega køn pony! 
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej søde |
| Forfatter:  |
Mette S |
| Dato:  |
25-02-2006 21:06 |
|
Årrh.. Det er nogle vildt gode billeder af den SMUKKE pony... <33 Han er da bare helt vidunderlig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rendsborggaard er på banen! |
|
|
Sød pony. Men må man spørge hvorfor den skal havde gamacher på, på folden???
Rendsborggaards´Oliver & Jonas, Vindegårdens Shinning Safir & Bøgedals Corynia RENDSBORGGAARDHESTEPENSION-PARADIS FOR HESTE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e vtvjkv |
|
|
Den er rigtigt rigtig sød, ligner sådan en lille frækkert 8D
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Neeei:D |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
25-02-2006 21:11 |
|
Hvor er den fin  Mega smuk  hehe.. Hvor står den henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Cikorie : mange tak (: Mette S : tak søde  Rendsborggaard : Den har stået stille for et nogle måneder siden og er først lige begyndt at komme på fold igen. Men den går altid med gamacher på fold.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfghfhgfh |
|
|
MeFeNiRo-Ghini : mange tak ;p den kan skam også være rigtig rigtig fræk  Hvidkjær : Taak (: Han står på Fredemarksgård rideklub ( FMR ) .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
25-02-2006 21:21 |
|
heei... altså får du ikke undervisning på kir (eller hvad det hedder?? ) men hvorfor står den så på Frm (eller hvorn du forkorter det?? lækker pony... hvad starter du på den???
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
dejlig pony og dejlige billeder! (: kan den ikke styre sine ben siden den går med gamasher på folden?
Sandra & Tímon ..med Björk lige om hjørnet! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nngjehng |
BetteEver |
25-02-2006 21:31 |
|
Sikke en lækker pony !
Mvh. Marlene. Bedre kendt som BetteEver 'Im'just'a'horse'girl'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtrtyrtrt |
HGlarsen |
25-02-2006 21:33 |
|
Rigtig dejlig pony som altid  Han er jo bare fin!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hopzen : Den står på FMR (: Og jeg rider undervisning på KER, ved thomas jensen. Den står ikke på ker fordi det er lidt langt at skulle køre hver dag ;p ville nu ellers gerne ha den på KER (: Lige nu starter vi LB og LA (:.. Timon : har svaret længere oppe på hvorfor den går med gamacher, men det har den næsten altid gjort og da den her for nogle måneder siden stod stille pga af ''skade'' på folden , går den nu altid med gamacher på fold. (: og mange tak. Betteever: mange tak (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
25-02-2006 21:40 |
|
orhh... forkortelserne var da (næsten ) rigtige. fik lige byttet om på nogle bogstaver!! hiih... okii...
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 546456456 |
HGlarsen |
25-02-2006 21:44 |
|
 .. så lidt! Du skal til Brande, ikke ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rtyrt879789 |
HGlarsen |
25-02-2006 21:52 |
|
oka 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalalala.. |
|
|
Smuk pony, dog bryder jeg mig ikke om at staldgangene er så smalle. Det kunne være farligt.
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Julie xxx jah, de er ret smalle Men der har nu aldrig været sket noget der og der står kun heste på den ene side og vi står der aldrig og strigler og sådan-.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Dejlig pony 
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~ MVH. Laura med parten Bailey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| miin... |
|
|
Det er jo MIN stjernepony...  hvor er han sød.. (som om det var noget nyt)  Ejh han er sgu så fin.. jeg glæder mig sådan til at et halvt år når du simplethen TÆVER livet ud af dem alle sammen med din lille stjerne, for det er fandme hvad han er  Utroligt så mange fine 1´ere der er efterhånden... 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 657567567 |
HGlarsen |
25-02-2006 23:21 |
|
Tager du egentlig til Fredericia begge dage, eller FMR begge dage? Eller en dag på hver?? Jeg vil gerne støtte de fynske stævner, men FMR er bare så dårligt indendørs :S , så jeg ved ikke helt. Hvad gør du egentlig ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asfjka |
|
|
Pernille : jeg blir på fmr , for der er Thomas begge dage og kan hjælpe (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 54324lk |
Mijn Fylla |
26-02-2006 21:47 |
|
Ihh, han er da bare dejlig! Som altid 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
27-02-2006 18:52 |
|
Hvor er han søød! 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
28-02-2006 10:46 |
|
Rigtig smuk pony.  Har snakket med Christina ude til nogle stævner. 
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Marie : Hehe okay (: I begge klasser ? Zig-Zag : Tak (: Hun er sku søøød<33 ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
28-02-2006 11:04 |
|
Ja, hun er rigtig flink. 
Lea & Zig-Zag. Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klarer det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mfksdlfd |
|
|
Jaa, i første LB blev du vist nr. 2? ik? og jeg blev nr. 4, og den anden lb vandt jeg..
Mvh Marie Nogle gange finder man først ud af, hvad man har, når man har mistet det. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|