|
|
| Endelig nye *Ridebilleder* af Fighter |
|
|
Så er Fighter færdig med sin 3 års vinterpause, og hans dressur er endelig ved at blive taget lidt mere seriøst  Han bliver lagt væsentligt højere i nakken, jeg rider nedsidning på ham, og rider ham mere samlet og ind under sig selv. Men tag højde for han kun har været redet 2 uger sådan nogenlunde seriøst (kun skridtet lang og dyb den sidste uge) og der inden kun få gange, siden han har stået i 2 - 3 måneder. Det er med vilje han ligger lidt højt, han er ved at lære at bære sig selv, samtidig med han står korrekt i nakken. Desuden begyndte der slevfølgelig lige at sne idet vi skulle ud og ride, men der har været tøvejr i flere dage nu, så jorden var heldigvis god at ride på.  Vi er varmet op, her i nedsidning  Igen i nedsidning  Kigger lidt ned da jeg for sneen lige i hovedet  Laver vist en halv parade lige her  Samme som ovenover  Giver efter på indvendige  Han bliver lagt lidt mere ned her  Jeg ved godt mine underben er for langt tilbage  Her ligger han helt rigtigt på tøjlen  Halv parade og opsamling af tøjler  Sneen i øjnene, lidt dybere  Samlet galop, underbenene for langt tilbage  ...  Halv parade.. skal støtte mere på udvendige  Hænderne op, låser ham en smule.. kig op  Synes han ligger fint her  Op med hænderne.. Konstruktiv kritik modtages gerne.. men læs lige hvad jeg har skrevet øverst først.. Kender selv mine fejl
Hende der Shanie, som at der ejer Fighter ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
| Forfatter:  |
Trøller |
| Dato:  |
25-02-2006 16:24 |
|
Syns det ser fint ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| - - - |
Vildrose |
25-02-2006 16:26 |
|
hold da kæft, der er sket fremskridt! 
forresten Shanie, så spare jeg stadig sammen til ham han er bare så lækzi, også er han begyndt at gå rigtig flot.. er han egentlig stadig tilsalg?
Vildrose - med damphesten Petri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Endelig billeder af min dengsedreng Han er så dejlig, og han går jo bare som om han aldrig har lavet andet.
- Dejligste - Fanta og Arabiens Tamara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfes,ghk |
|
|
Gosh hvor er der sket meget! Han ser rigtig fin ud, og går flot!
©{Mit liv er ikke helt uden Star} Stolt Dressurrytter,og skør bedsteveninde med Anne<3 - Har halvpart på den dejligste hest i verden - STAR <3 Star er lys i mørket,sol i regnen,Varme i kulden, LIV I DØDEN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Han er bare rigtig smuk.  Er det bare mig eller har han en meget muskuløs hals? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Ej han er bare SÅ flot! Og det ser også rigtig godt ud!
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~ MVH. Laura med parten Bailey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot... |
|
|
Gud, hvor er han smuk  Jeg synes I to har gjort store fremskridt. Og han går jo glimrende, alt det andet taget i betragtning  Og jeg MÅ altså spørge dig: HVAD er det for en rød plet på dit højre ben ?
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalalala... |
|
|
Hvor er han bare lækzi!  Har tit undret mig over hvad det der røde du har på, på dit ene knæ er? 
Skrev Julie Hende med den flotte brogede. xxx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TAK for... |
|
|
... kommentarerne alle sammen! Vildrose : Hehe Han er pt. ikke tilsalg, så er det kun på special aftaler  TAK. Simi : Han har en meget muskuløs hals jo  Natacha : Lender du det når man har et par rigtig brugte ridebukser ? Så meget man slider hul på dem.. Det der er dækningen af et KÆMPE hul på mit højre knæ Jeg dækker det med en orange benvarmer  Bliv endelig ved med at kommentere 
Hende der Shanie, som at der ejer Fighter ^ Vi rider lige hvad vi har lyst til ^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit knæ ?! |
|
|
Hvad er det der røde på dit ene knæ ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sorry stavefejl |
|
|
mente selvfølgelig kender, ikke lender 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Han er bare super lækker  Gid han var min... Hehe 
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 654315 |
Mijn Fylla |
25-02-2006 17:20 |
|
Nøøj, hvor er han dog blevet fin! Er det din mening at sælge ham, eller vil beholde ham som konkurrence pony?
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| svar svar |
|
|
Mijn Fylla - Jeg er jo desværre for gammel til pony, men regner med at starte ham lidt uden for klassen eller mod hest, også sælge ham engang senere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
på billede 2 er der et eler andet under din fod.. hva er det?
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Tessa&Sera - En hund med dækken på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| orghråghår |
|
|
Han er jo lækker som altid  Men så da du har sat ham til salg på Tika?
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cgvhnxchnxgf |
|
|
wauw. er der andet at sige?
er den lykkelige ejer af en SKØN new forest! vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt nanna elsker sin fersken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TRalalala.. |
|
|
Du vil ikke svare elle rhvad? Det er så i orden. BAre 2. gang du ignorerer mit svar?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| namename |
Cecilie (Jason) |
25-02-2006 19:14 |
|
Juliexxx, læs hendes svar til Natascha lige over dit spørgsmål - men ok. det første sted man bliver blind er jo på øjnene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sød hest! |
Line_H |
25-02-2006 19:16 |
|
Det er en flot hest du har! Yndig farve!  Men den øverste del af næsebåndet skal altså spændes en del op - det sidder så langt nede at hestens mundvige kan komme i klemme mellem bid og næsebånd. Så en hel del huller kan det sagtens tåle at komme op. Det var det eneste, du kender vidst selv dine egne fejl.. 
Venlig hilsen Line Gør livet til en fest, rid islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cecilie (Jason) |
Find-Nemon |
25-02-2006 19:20 |
|
Pas på med at skrive NataScha! Der er nemlig ikke S i vores Natacha's navn  Hyppen ser jo fin ud 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wowowo... |
|
|
Store fremskridt! Flot hest o. billeder 
# Line & Nikita Vi kæmper, vi bliver bedre, vi vinder. :: Et rigtig team ::
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Figther. |
|
|
Hmm, jeg synes da ikke han ligger højt på de første billeder? Der ligger han da rigtig med hovedet, måske en lille bitte smule under lod? Så nej, du rider ham ikke højt. Men ellers fin pony, du har lidt lange ben til den, men det går nok 
Mvh Marie Nogle gange finder man først ud af, hvad man har, når man har mistet det. www.sportspony.dk - Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ser dA |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
25-02-2006 20:07 |
|
Ser da rigtig fint ud  Rigtig lækker pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ooorh... |
|
|
Hvor er det smukt  Går rigtig fint med ham, dine fejl har du jo selv rettet  Er banene ikke hel forssen? Ville aldirg ku ride dressur udenfor i det her vejr,
Mvh. En anonym alkoholiker When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyutyutytyu |
HGlarsen |
25-02-2006 20:37 |
|
Super smuk - som altid  , den ville være flot med kort man!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej søde:) |
|
|
Smuk som altid er ham Fighter  Jeg ærger mig stadig over, a jeg ikke bor tæt på dig. Så jeg kunne starte stævner på ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super mange |
|
|
.. tak for kommentarene alle sammen !! Mine ben er lidt for lange til ham, men nuer jeg jo enlig også for gammel til pony  Natacha - sorry, men regnede med du selv kunne finde det, da jeg lige havde skrevet svaret til en anden  Næsebåndet - Han bryder sig ikke om at have det for højt.. så væsser han sådan nærmest  TAK for kommentarerne.. bliv endelig ved!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| banan-aben |
Banan-aben |
26-02-2006 09:58 |
|
Rigtig gode billeder!! og vildt lækker hest:0
Banan-aben den almægtige Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Lilla Humor! Stol på mig, jeg er en rigtig Jhn'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold op hvor |
Beritt |
26-02-2006 12:16 |
|
Kan huske første gang du lagde billeder ind, hvor du simpelthen blev høvlet igen. Jeg kan love dig for du er kommet efter det! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
26-02-2006 14:43 |
|
Hold da kæft en lækker pony!!! Knus Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| UIps .. :D |
|
|
Ups. Havde ikke læst det. Doh, skammer mig! Undskyld 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar... |
|
|
Malle(Honeyburst) - Med dette mener jeg den pause men altid giver sin hest/pony fra slutningen af dens tid som 3års til den bliver 4.. den periode den lige får til at vokse færdig, og blive "ældre i hovedet". Alle giver deres 3 års denne vinterpause 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
26-02-2006 20:48 |
|
orhh... det ser jo rigtig godt ud... rigtig charmerende pony 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh,, |
|
|
Shanie: det ser nu ret sjovt ud.. men stadig lækker pony og dne går ret godt..:)
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| >>overskrift<< |
|
|
virkelig lækker pony  Det er da rigtig godt efter sådan en pause !
Vrinsk , Vrinsk , og kysh Bello&Njepel nu med ny part , Njepel ;D!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
26-02-2006 21:39 |
|
Synes han danner lidt en mur foran sig på nogle billeder, hvor evt, pisk ville hjælpe? Fek  ^^Kan du se? han holder sig ligesom lidt tilbage?^^
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
Kode123 - Kan godt se hvad du mener, men hvis du kigger efter har jeg faktisk en pisk med  Jeg tror det er når jeg laver ret kraftige halveparader, at han nærmest knækker underlod og lige skal skubbes ret hæftigt frem igen, og hvis ikke jeg når det ryger han lidt på forparten som du antyder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
27-02-2006 11:55 |
|
Shanie: Jep  Men hold da ellers op den er lækker 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bærwgærbh |
|
|
Shanie: Er han ikke godt nok til salg på Tika?
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|