|
|
| fasdalavn jubiii |
|
|
er der nogle ænder der skal til fasdalavn stævne ... og det vigiste HVA SKAL I KLÆDES UD SOM !!! og hvad skal i ride af klasser ... MIG: jeg skal starte i gjern ride klub. pony: en lc 2 dressur og enten ld eller 50 cm spring på min pony Tatianna på 16 år HEST:ld på vores alvs hoppe Rozin på 21 år . og jeg skal være prinsse på min pony og engel på min hest
DER ER MANGE HESTE I VERDEN MEN DER ER KUN EN TATIANNA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg skal ikke til stævne, men skal da slå katten af tønden til hest i morgen - heldigvis UDEN udklædning 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
| Forfatter:  |
Lille P |
| Dato:  |
24-02-2006 21:43 |
|
Naa... skal ikke til noget fastalavns-tamtam... RikkeJ (Spotlight): OMG.. det lyder halv farligt ? hvordan foregår sådan noget såen lige?
Kram fra Katter og Can Tali
Nu den stolte ejer af "Dåse med tal i"  "Stupid is as stupid does"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Jeg skal ikke til Fastelavn stævne, da jeg har fødselsdag på søndag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yes, jeg |
Vildrose |
24-02-2006 21:57 |
|
jeg skal starte på Farum Værløse Rideklub på søndag.. skal være en eller anden ting fra harry potter. ok jeg kan ik huske navnet på personen og i skolen skal jeg være ægte HIPPIE.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gaver gaver |
|
|
TIllykke TILLykkE 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okiii |
|
|
funnyy sejt håber, du vinder noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nemmlig . ! |
mantuz & chellzen |
24-02-2006 22:18 |
|
Jeg skal også slå katten af tønden .! på søndag til hest : ) bliver here sjovt. Og vi skal udklædes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Lille P - Må indrømme at jeg ikke har prøvet det før, men tror det noget med at man rider hen til tønden, forhåbenligt stille og roligt ( ) , slår til den og rider væk igen 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
24-02-2006 22:38 |
|
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| coolll |
|
|
det er bar godt at være prinsse det skal jeg også være... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
24-02-2006 22:50 |
|
Skal ikke noget. Eller jo SKAL være klædt ud i skolen, ellers må vi ikke være med og jeg vil være med til at slå katten af tønden, så tager bare en nissehue på hovedet, også køre det.
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Skal over til ørholm og starte en lille 6ocm fastalavnsklasse. Bliver da meget sjovt, jeg har ikke sprunget på en bane siden november (pga. intet ridehus og frossen bane ). Haha, glæder mig sgu' lidt  Jeg skal være KLOVN. Uha,. opfindsomt hva'?  Og bagefter, skal vi mærkelige tøser fra stalden ud og rasle til hest  Dét skal nok blive sjovt  INGEN af vores ponyer er glade for at stå stille, så, når vi skal stå foran et hus og synge bliver det på stejlende ponyer  Men skal da også nok blive sjovt 
Hilsen Freja med Amina . Og selvom der er forskel på os 2 Så er vi go'e venner, Kan du tro .©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
Find-Nemon |
25-02-2006 11:05 |
|
Skal jeg ikke Var egentlig meningen jeg skulle på min part, men kan ikke nå det. Men ¨så skal min veninde ride ham i stedet 
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også mig |
|
|
Jeg skal ride ringridning i trav, på Flik Flak . Jeg skal være djævel, og han skal være engel . 
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| what??? |
|
|
Skal overhovedet ikk til fastelavn, i skolen er det kun de små, stævner starter jeg ikke og jaa...
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Næste år skal Bissen og jeg være Manden Med Leen til hest Min udklædning er beskrevet før  Bissen skal have malet skellet på hele kroppen 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
angel |
25-02-2006 20:46 |
|
Uhh jahh baby, jeg skal  Jeg skal være ridder (på den hvis-plettede pony) og en af mine veninder skal være prinsesse det skal nok blive sjovt! vi skal til med springe 50-60cm -også skal jeg krongnes til Konge? (eller, jeg kan jo ikke så godt være prinsesse.. ihh)
BY ME hate it or love it...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!* |
sawa |
26-02-2006 16:09 |
|
*fastelavn  jeg skal ingen klasser ride...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|