|
|
| Lær at vandmærke billeder i Photoshop |
|
|
Nu kan du lære at lave vandmærker med dit eget navn i Photoshop. Du kan hente beskrivelsen lige her: www.jp-photo.dk/seminar/stempel.pdf Det kræver Adobe Reader, som kan hentes gratis her: www.adobe.com, og tager udgangspunkt i den engelske udgave af Adobe Photoshop CS2. God fornøjelse. Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa...! |
|
|
Jamen tusind tak for det 
¤Nathalie¤ Den lykkelige ejer af en Fjordhest<3 Håber på et nyt medlem i flokken Craazy like a coconut! ..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤.. [Kan du ikke acceptere min mening, kan jeg ikke acceptere din]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke skrive |
|
|
Når jeg skriver skrive f.eks " © Julie Rud " Skriver den det pludseligt baglæns?
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ka ikk .. |
|
|
Jeg ville helt vildt gerne kunne lave det, men ka ikk finde ud af det. Øv øv 
Nicoline + Leika Det bedste Team!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil gerne |
|
|
Jeg vil gerne hjælpe, men så er i nødt til at beskrive noget mere detaljeret hvor i går i stå.. Julie, hvis du ikke har trykket på andet end hvad der står i beskrivelsen, så burde den ikke skrive baglæns, men jeg mener at du kan ændre retningen oppe i option-linien, hvor du også kan vælge størrelsen på skriften. Der skal være nogle pile så vidt jeg husker. Nicoline, hvor langt kommer du? Og hvad har du problemet med? Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Er photo filtre og photo shop det sammen?  Hvis ikke, hvor hentes det så? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Photoshop og |
|
|
Photoshop og Photofiltre er to forskellige produkter. Man kan hente en 30-dages trial-udgave af Photoshop på www.adobe.com. Alternativt kan Photoshop Elements også bruges i et vist omfang. Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan... |
| Forfatter:  |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
| Dato:  |
22-02-2006 14:53 |
|
ikke finde ud af at hente det der gratis photo shop
- Cathrine og Taylor - Elsker dig :) -Mon Cherie-Carisma-Lucky-Miss Beauty-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak! :D :D |
|
|
Fedt! MEN! Er det det der hedder Adobe 7.0 ? For der er flere slags man kan downloade..
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amen... |
|
|
JEg kan ikkke finde ud af at åbne det der dokument i starten.. ! :s
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
kan ikke få mig registreret, fordi jeg ikke har et eller andet registreringsnummer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
The best cowgirl - Martina. |
22-02-2006 17:44 |
|
Hvad betyder Vandmærke?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Når jeg |
|
|
Når jeg prøver og skrive noget ser det sådan ud  F.eks. her ville jeg skrive Julie 2
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie, prøv lige |
|
|
Julie, prøv lige at tage fat i det ikon lige til venstre for din skrifttype - det skulle være der du kan ændre skriveretningen. Og den anden Julie : Du kan enten dobbeltklikke midt på skærmen hvor der bare er gråt. Eller gå op i menuen under "File->Open..." På dansk er det nok "Filer->Åben...". Hvis det er Adobe Reader så er det rigtigt nok 7.0 du skal hente. Sasma, der burde ikke være et registreringsnummer til trial-udgaven af Photoshop - er der ikke blot en knap du kan trykke på, hvor du benytter prøveperioden? Evt. vis et skærmbillede af det sted hvor du skal skrive registreringsnummeret.. Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r6ruhtdrr |
|
|
Kan du ikke skrive et direkte link til der hvor man kan hente det, jeg kan ikke finde det...
Kamilla med sine 2 yndlinge Kejser og Balahé no man can eat 50 eggs There's nothing wrong with being a loser, it just depends on how good you are at it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
 Er kørt lidt død. Er nået der til, hvor man skal op i "Edit"->"Brush-et-eller-andet" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved du hvad? jeg kan godt li heste Ö |
|
|
Kan bare ikk finde ud af det..  Kan heller ikk installere Adobe ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma, du har |
|
|
Sasma, du har startet Imageready og ikke Photoshop  De ligner hinanden og er installeret sammen.. Kamilla, hente Adobe Reader eller Adobe Photoshop? Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hente... |
Cathrine&Taylor (Carisma) |
24-02-2006 11:53 |
|
adobe photoshop. Kan du ikke skrive et direkte link til det...
- Cathrine og Taylor - Elsker dig :) -Mon Cherie-Carisma-Lucky-Miss Beauty-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|