Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

er der nogen der har et godt råd
Forfatter: 
Dato:  07-09-2001 23:13
hej jeg er en pige på 9½ år. jeg har en pony der er meget sur og jeg vil spøre jer om i har et godt råd til atb få den til at være glader den er kanon sød at springe på men dressur det skal den hvist have lært noget af:-):-o:-(B-) så hvis i sidder med nogen gode råd så endlig skriv..... QNUZ LINETTE
0
0
Svar på denne tråd

Re: er der nogen der har et godt råd
Forfatter: 
Dato:  08-09-2001 10:21
Hvad mener du med at den er meget sur? Keder den sig, bider den, hvad?

-+-KNA. Innocent Sith Apprentice.
0
0
Svar på denne tråd

Re: er der nogen der har et godt råd
Forfatter: 
Dato:  08-09-2001 19:09
Hej Linette.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig,
men kan du ikke fortælle lidt
mere om ponyen, og staldfor-
holdene? Hilsen Marie
0
0
Svar på denne tråd

davs
Forfatter: 
Dato:  08-09-2001 19:36
Hej Linette..

Jeg vil også gerne hjælpe dig, men som de andre skriver så skriv lige lidt mere så bliver det nemmere at svare..

Knusser **Simone Og Molly**
0
0
Svar på denne tråd

hej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2001 09:16
okay alså han keder sig ikke men han sparker og over falder mig når jeg henter ham. og når man skal have ham ud af boxen bidder han...... man skal have en spand med når man henter ham for fold...... det er det han gør..... QNUZ LINETTE:-0
0
0
Svar på denne tråd

Re: hej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2001 09:47
Hm. Jeg kender også en hest, som både angriber og sparker på folden. Tror du ikke han gør det, fordi han VED I er nødt til at bruge andre metoder for at hente ham?

Jeg foreslår at du viser ham, hvem der bestemmer når du henter ham. Det er uacceptabelt, at han angriber dig, så der har du ret til at blive sur. Ikke noget med at angribe selv, men forvent at han ikke ramler ind i dig. Jeg plejer at slå armene ud til siden meget hurtigt, det giver dem sådan lidt et chok.

Ellers prøv bare at gå ud og hent ham - uden at stoppe op eller gå i buger uden om ham.

Egentlig burde du vel søge noget der ligner professionelt hjælp - den slags uvaner er ikke til at spøge med.

-+-KNA. Innocent Sith Apprentice.

World of Reflections
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2001 19:53
sikke en trist tid lille nette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-09-2001 20:58
Jeg ville npk skrive omtrent
det samme som KNA!
Held og lykke med din pony, Linette!
Knus Marie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-09-2001 14:33
Hej.
Hvis ikke det foregående råd virker, så prøv at eventuelt læse en bog om heste. Eventuelt Set med hestens øjne af Jim Morris. Eller løs noget om hesteviskere. Der kan man lære meget! Det kan jo være at der er en årsag! Jeg har før passet sådan en hest. Jeg lod være med at give den for mange godbidder, og satte den på plads, når den havde brug for det. God fornøjelse!
Hilsen Heidi
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider