|
|
| Søger nyt hovedtøj |
|
|
Så er der ikke en der vil være rar, at evt smide et par billeder ind, og fortælle lidt om hvor I har købt det, og hvor meget i har givet for det, og selvf om det er god kvalitet. 
Det må max koste 300,-, skal jo også lige have råd 
Kigger lidt på det her hovedtøj fra Tika
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Skal du til Herning til kåring? Hvis du skal, ville jeg vente . Tit man kan finde nogle af god kvalitet til rimelig pris der  Mit hovedtøj er fra føtex og har kostet 150 kr . Men vil aldrig have sådan noget møg igen! Det bliver simpelthen for træls at arbejde med!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovedtøj |
|
|
Det jeg har til Meti er købt i Fakta til 159kr, lidt stift men fungere udemærket - vil dog gerne have et nyt ordentligt et til ham engang jeg får råd. Ellers som Line siger, vent til Hest & Rytter, der er mange gode tilbud. Men, det hovedtøj jeg har til Chanell vil jeg anbefale. Det er pænt, lækker kvalitet, billigt og det fedeste er - det har kabinhager til bidet. Du kan finde det her - A-horse.dk Det er jeg rigtig glad for Har også kabin-tøjler til, rigtig praktisk  - Vil gerne have sådan et til Meti også. Jeg har så selv 'piftet' det op med et pandebånd med guldkæde *Walla min Hæst* 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalala!!! |
| Forfatter:  |
sawa |
| Dato:  |
20-02-2006 13:54 |
|
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Line Larsen: Nej, desværre.
Rollo: Smart nok. Kan man få det tilsendt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cathrine |
|
|
Sjovt nok! (: Jeg har faktisk et Krydshovedtøj til salg, Str. Cob, det er sort med Guldspænder, der er dog lavet et par ekstra huller i men meget pænt vedligeholdt kune brugt et halvt år, det er tilsalg! Pris: 100,00 u. porto (: Jeg kan tage nogle billeder her i aften hvis det er (: Men du kan jo lige skrive en privat besked til mig
Cathrine (: - Van damme - Barholts Mc'Donavan - Mine før/nu parter (: - Altid elsket (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
 Det er min hovedtøj, jeg kan ik huske hvilket mærke det er  Men det har ca kostet 250 kr i Rytterhuset som ligger i sengeløse  Billedet er taget hvor jeg har haft det i 2½ år. Og det holder fint.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma... |
|
|
Ja det kan det  - Og jeg er meget glad for mit, så snart jeg har penge til det køber jeg et til Meti. Også fordi det er ret praktisk du lige kan klikke bidet af og på, specielt i starten da jeg brugte det samme hovedtøj på Chanell og Meti og skulle skifte bid. Du kan se det her på Chanell  - Det er også ret holdbart, og god kvalitet. Jeg kan bedst lide det med guldspænder, men er jo smag og behag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeg har haft det samme hovedtøj som Rollo, og jeg synes det var noget værre @!#$! Der kom ridser i læderet med det samme, næsebåndet gik i stykker og så var det ret stift ...Men det klikkerne er smart.  Det jeg har nu, er et jeg fik med til ham (dressur) og et krydshovedtøj fra www.a-horse.dk til 180 kr. (mener jeg) Det er fint, især til prisen. 
Hilsen Sara og Dino Boy - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| mine trenser: |
[jahh] Hopzen <33 her!! |
20-02-2006 17:17 |
|
:P Tjaah... jeg har en dressur med tilbagetræk Et fra tika. kan ikke huske mærket, men det kostede vist lidt over 300 (ikke særlig meget over) det er rigtig godt ! pænt og holder sig rigtig godt! Så har jeg to krydstrenser. Et i sølv og et i guld. det i guld kostede 299 det andet var en del dyrere Det i guld er ok til prisen Kan ikke huske hvor det er købt. Så har jeg et uden tilbagetræk med hvidt "for -agtigt" på næse + pandebånd. det er rigtig godt. det er ret gammelt, men det kan man næsten ikke se på det. det var vist også ret dyrt, sååeh... Så har jeg et andet som er helt sort. det er ok og kostede vist 275 eller sårn. det er fint og pænt at se på og holder sig også godt. Og et andet tilbagetræk som er med guldspænder, det er på nettet et sted. det er også meget pænt  Og et andet kryds med sølvspænder som også er rigtig godt! kan lige se om jeg kan finde nogle billeder af dem på nettet!
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hovedtøj |
|
|
Sasma; Ja du kan også få det med sølv - kig evt på mit link Har det ikke selv i sølv. Hvorfor må du ikke bruge dit eget bid? Hvis det nu er bedre end rideskolens? Pernille; Æv lyder træls med dit :/ Nu har jeg ikke selv haft det fra nyt, men et godt tip er at når man køber nyt hovedtøj, så massere læderfedt eller olie ind i det med det samme. Mange smører bare læderfedt/olie på og tror den er god nok, det skal arbejdes ind i læderet - så opbløder du det også fra starten af  Jeg er glad for mit, kom med hesten Og har holdt i over 2 år nu. Nogen som kan forklare mig noget ang hovedtøj? Hvad er tilbagetræk? Og hvad er fordelen ved krydstrense? - Har overvejet sidst nævnte til Meti, men er mere fordi om det giver mere vejrtræknings frihed? Han har lidt problemer med vejret, og er ikke fordi jeg bare strammer det til Men om det giver ham mere frihed omkring næseryggen m.v. med et kryds.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FørLår? |
|
|
Rollo: Må vi åbentbart ikke, spørg mig ikke hvorfor
~ Sasma Med Wannabe Faker Frieseren Kira <3 Wendy-Blade sælges Arto Hp NforN
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Rollo: Tilbagetræk.. det er lidt svært atb forklare. Hehe. Men det er når du trækker det største af næsebåndene tilbage gennem en ring, og så spænder det der. Hehe Ja, krydsnæsebånd giver mere frihed til luftvejene.  Sasma: kan godt forstå at de vil have man bruger deres eget bid, tænk hvis alle gik og skiftede og hesten til sidst endte med et helt forkert bid!
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cikorie |
|
|
Ah, sådan at du trækker det igennem en ring og så nærmest folder det tilbage? Og spænder det der? Hvad er fordelen i det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jep  Hm.. tror man kan stramme det mere, ellers ved jeg egentlig ikke hvad fordelen er, det føles vel ens for hesten?
Mvh. Sara & Dino Boy En rigtig pony er en fræser!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
25-02-2006 10:35 |
|
Har et noget i stil med det du kigger på, det er RIGTIG godt, meget blødt og sådan noget  Købte det i Rytter og Tropecenter til cirka 250 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
*Zig-Zag* |
25-02-2006 10:42 |
|
Har købt et super hovedtøj til omkring 300-350kr. i Nordfynsrideudstyr. Jeg er rigtig glad for det, dog synes jeg pandebåndet var så grimt at der skulle et nyt til. 
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mads<3 |
|
|
Jeg har et fra Schou, købt i Calles Dyrerige til 450kr Men regner med at købe et med sølvspænder i Herning 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|