|
|
| DEBAT: RACISTER.. |
|
|
Hej jeg kunne godt tænke mig og høre hvad jeres meninger er om udlændinge OSV Så her kommer lige nogen spørsgmål. 1: Er du Racist: Hvis ja hvorfor? 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? 3: Hvordan synes du udlændinge er? 4: Har du venner der er udlændinge? Så svare jeg lige selv på dem... 1: Er du Racist: Nej.. Hvis ja hvorfor? 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Fint... 3: Hvordan synes du udlændinge er? De er flinke(ikke alle. Tror bare tit der er mange der får et forkert indtryk af dme fordi der er nogen der laver ballade og sådan noget. men det er jo netop ikke alle der gør det.. 4: har du venner der er udlændinge? Ja det har jeg.. Der går et par stykker i min klasse...
Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja, okay. |
|
|
1: Er du Racist: Altid. Nej er jeg ik.  2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Fint? 3: Hvordan synes du udlændinge er? Æhm, mennesker? Ganske almindelige. 4: Har du venner der er udlændinge? Der går ingen udlændinge på min skole, såå, nix. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Er ikke Racist nej. Synes faktisk det virker lidt forkert at "smække" udlændinge ind under samme kategori.. De er jo overhovedet ikke ens. Hvis vi fx snakker om 2. generations invandrer osv. De er jo helt forskellige.. Så man kan jo ikke bare svare at man har det godt med udlændinge. For man kan have det godt med nogen, og skidt med andre. Så synes det virker lidt forkert at skrive sådan. Fx. hvis man skrev at man havde det fint med danskere Det virker ret ens. hehe 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1: Er du Racist: Nej Hvis ja hvorfor? - 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Helt ok 3: Hvordan synes du udlændinge er? Fair nok 4: Har du venner der er udlændinge? Ja
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter We will, we will rock you! Sekretær for Andedammens vogtere. Også kaldet den stædige. Pas på, ellers stjæler Chela din hjerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nah... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
18-02-2006 18:24 |
|
1: Er du Racist: Ja da. Hvis ja hvorfor? - Hvad skulle jeg ellers være? 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Bryder mig ikke om det. Jeg er asocial. Men jeg bryder mig altså heller ikke om at omgås danskere  3: Hvordan synes du udlændinge er? Som mennesker nu engang er. 4: Har du venner der er udlændinge? Næh. Tror jeg da ikke?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| racister . |
|
|
Kan ikke fordrage racister . Synes det er så latterligt nogle kan have så meget i mod andre mennesker . Hvis jeg sidder sammen med en racist som snakker om alle de skide mennesker  så bliver jeg sur. Faktisk ked af det . Hvorfor skal man gå rundt og have dårlige tanker om hinanden? Synes virkelig ikke det er en ok holdning at have 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Racisme |
Domze |
18-02-2006 19:01 |
|
1: Er du Racist: Nu er ordet racist, meget svært at definere, og alle gør det forskelligt, men spørg du mig (og det gør du jo, doh) så nej. Hvis ja hvorfor? - 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Generelt ikke godt. Mest fordi jeg ikke har noget som helst tilfælles med de udlændinge jeg kender. 3: Hvordan synes du udlændinge er? Nu skal man ikke skære over en kam.. Meget svært spørgsmål, jeg har mange fordomme (Ved ikke om man stadig kalder det det, da de fleste er blevet bekræftet.) 4: Har du venner der er udlændinge? Nej. (Men igen, definér udlændinge..) Og jeg er meget enig med jer andre! Men man skal huske at racisme ligeså let kommer fra "sort mod hvid".
Dinorapsievol "En pony er en babyhest der ikke er blevet en voksen hest endnu" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand.. |
|
|
1: Er du Racist: Det kommer jo an på hvad for en form af racist du mener. Hvis du mener en rasict er en som ikke kan lide udenlændinge som stikker folk ned, sviner danskere til, ikke gider at tage en arbejde o.s.v Så JA, så er jeg rasict. men hvis du mener at man bare generalt ikke kan lide udenlændeninge så er jeg ikke! Hvis ja hvorfor? Altså hvis du går efter det første, så syntes jeg bare det er for galdt at man ikke kan være i sit eget land uden lige pludselig blive stukket ned eller andet. Og jeg syntes også det er for galt dem der svine danmark til, når de modtager vores statspenge!! 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Jeg har ikke noget problem med udenlænginge, men jeg vi lda ærligt indrømme at jeg er mere opmærksom på en udenlændning, ind på en dansker! 3: Hvordan synes du udlændinge er? Dem der sviner os til, brænder ambasader&flag af og stikker folk ned, syntes jeg er nogle psykopater. Men dem som ikke gør det kan jeg godt lide! 4: Har du venner der er udlændinge?
Whatever  Amme namme nam, haps haps haps
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahaha |
|
|
1: Er du Racist: Ikke racist, men kan da ikke løbe fra at man altid går en ekstra tand hurtigere når man ser en flok invandrer . Hvis ja hvorfor? - 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Fint, ihvert fald majoritestgruppen af dem  3: Hvordan synes du udlændinge er? de fleste er rigtig flinke, eller rigtig dumme, som alle andre.. 4: Har du venner der er udlændinge? ja, hvis grønlændere etc. tæller.
Mvh. Gudinden (MeFeNiRo) at klage, jeg klager. Hvad hjælper det at renovere hele badeværelset? -Når bruseforhænget stadig klæber fast til røvbalderne? . Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
1: Er du Racist: -Nej. Jeg er bare helt alm. menneskehader  2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? -Som at omgås alle andre mennesker der er brunere end jeg selv er? (Hader dem... Jeg er bleg, de er solbrune LOL!). 3: Hvordan synes du udlændinge er? -Øhh... Udenlandske ? Menneskelige? Brunere end jeg? 4: Har du venner der er udlændinge? -Venner? Mig? -Ja da ! (Tror I virkelig på, at jeg har venner ?).
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
18-02-2006 20:46 |
|
1: Er du Racist: - Nej  Hvis ja hvorfor? 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? - Fint..  3: Hvordan synes du udlændinge er? - Mennesker ? 4: Har du venner der er udlændinge? - Tja, sådan cirka hele min klasse består af udlændinge, så en eller to udenlandske venner har man vel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
18-02-2006 21:41 |
|
Haha.. Nåe de truer med terre er det satme nogle tykke dyr, men når vi så får spørglsmålet så naarj.. er da ikke racist. Har det på præcis samme måde!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
1: Er du Racist: Nej Hvis ja hvorfor? - 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Ligeglad. 3: Hvordan synes du udlændinge er? Som regel ganske normale? De to vi har i min klasse kan jeg nu godt lide - fordi den ene altid siger snobberne imod  4: Har du venner der er udlændinge? Nej. Min kreds er ikke særlig stor, og tror næppe jeg får nye venner før jeg kommer på efterskole! (hvis de kan holde mig ud der )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
Find-Nemon |
19-02-2006 12:45 |
|
Må nok indrømme jeg er er lettere racist, ikke 100%. Men bor også et sted hvor der er mange 2. g'ere osv (ikke overvildt mange, meen), og så har jeg rimelig dårlige erfaringer med "dem".  Faktisk lidt trist at jeg har det sådan.
Jeg hedder faktisk: Find-NemoN 
Jeg har Jonatan Spangs øl 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nam nam |
|
|
1: Er du Racist: - Nej Hvis ja hvorfor? -
2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? - Som ved alle andre, de er mennesker.
3: Hvordan synes du udlændinge er? - Forskellige, ligesom alle mulige andre mennesker. 4: Har du venner der er udlændinge? - Ja
~people changes~ ~things go wrong~ ~sh!t happens~ ~~life goes on!~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar. |
The best cowgirl - Martina. |
19-02-2006 13:27 |
|
1: Er du Racist? Nej. 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Ikke noget problem. 3: Hvordan synes du udlændinge er? Det er forskelligt, alle er ikke ens jo. 4: Har du venner der er udlændinge? Ja da.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvilke dag? |
Sismofyt |
19-02-2006 13:59 |
|
1: Er du Racist: det kommer an på hvilke dag det er..(mest om onsdagen *joke!)
2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? nogle af dem lugter mærkeligt ?! og de fleste er lidt . . .
3: Hvordan synes du udlændinge er? aber?! det er vi vel allesammen...
4: Har du venner der er udlændinge? ja
Sismofyt *Canis meus id comedit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1: Er du Racist: Nej overhovedet ikke. 2: Hvordan har du det med at omgås udlændinge? Helt fint. 3: Hvordan synes du udlændinge er? Dem som jeg kender er pisse flike. 4: Har du venner der er udlændinge? Ja, massere.
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|