Hej
Lige et lille brokindlæg fra mig 
Min søster er begyndt at kigge efter hund... Hvilket der vel ikke er noget galt i... Hvis det ikke var fordi hun altid har hadet hunde, ikke just behandlede mine pænt, da hun boede hjemme og ikke kan tage ansvar for mere end en kat. (Hun har før revet Maya i ørerne... Kæft jeg blev sur der).
Jeg ved hun ikke vil gide den efter maks en måned... Hun vil slet ikke gide gå til træning med den...
Og hun bor i en lillebitte lejlighed med tre katte.
Og hun ved intet om aktivering af en hund. Hun har ingen erfaring med træning. Og det er ikke just førstegangshunde hun kigger på (Dobermann og diverse muskelhunde. Dog også på en enkel labberblanding, men hvordan vil hun bære så tung en hund op af sindsyg mange trapper mange gange om dagen?).
Det bliver sådan en hund der bliver aflivet inden den fylder 1 år, eller også får jeg smidt den i nakken - Og jeg gider simpelthen ikke tage mig af andres hunde mere.
Og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at tale hende fra det :-/
Total synd for hunden... Jeg må vel bare håbe på at hun bliver træt af den allerede inden hun har fået den. Det er sket før...
Jeg får helt ondt i maven når jeg tænker på den stakkels hund, hvis hun ender med at købe en 
Nogen råd til hvordan jeg taler hende fra det?
Og hvis nogen synes jeg overreagere - Så vil jeg bare sige I ikke hende...