|
|
| JHN motto |
|
|
Davs Ænder.. Har komme på et motto til JHN, ved ikke om i det kan bruges, men skriver det lige  Nutid og Datid, JHN for altid  ^^ Er det ikke bare godt 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datig, JHN for altid ;-) Rigtige rytter rider araber Tidliger kendt som (~Team.Grafik.og.Lotte~) www.paperboy.nl/show.p...75507CAF81
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Wow. Fantastisk. Og super udtænkt. Må have taget lang tid. 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter We will, we will rock you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Æhmm... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
17-02-2006 21:49 |
|
JHN for altid? Skal du true?  Men du har altså lavet en lille tastefejl i din signatur Bare for lige at nævne det :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Theis: Tak for oplysningen  Retter den med det samme det er der hvor der er en : - ) ikk ?
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datig, JHN for altid ;-) Rigtige rytter rider araber Tidliger kendt som (~Team.Grafik.og.Lotte~) www.paperboy.nl/show.p...75507CAF81
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <3TheÆblemos<3 |
|
|
<3TheÆblemos<3 - Tror nu mere Theis tænker på dette: Datig.
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Theis - Jeg har da altid ret? 
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Theis: Så er det i orden, nu står der Datid, og ikke længer Datig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
17-02-2006 22:04 |
|
Så vidt jeg ved rimer datid og altid ik ?
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
17-02-2006 22:17 |
|
heh heh hiiih 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
17-02-2006 22:23 |
|
Det var bare skrevet som om det skulle rime ?
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Sina: Havde jeg enlig slet ikke tænkt på  Det kom bare frem i hovede, og så måtte jeg bare vise jer alle sammen det, unden at tænke over hvad der enlig stod 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muhahahahahahah |
*bæver* |
18-02-2006 00:28 |
|
<3TheÆblemos<3: smukt... men bare fordi du har lavet et godt motter, betyder det jo ikk at jeg vil lade dig leve, for skal nok fange dig en dag, og lave dig til æblegrød og bagefter spise dig... 
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
18-02-2006 17:47 |
|
ok, kommer lige med 2 mere : - find en ven på JHN  - på JHN er der bønner, æbler og ænder, men (næsten) alle er venner 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyttt |
sawa |
18-02-2006 17:56 |
|
uhh!! det er super godt!! det må vi alle skrive i vores signatur, og så gå over på HN og blære oss!!! oprette 100.000.000.000 indlæg, og indverdere dem, med vores nye dejlige motto!!! de vil fortryde at de ikke er ænder!!! 
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
18-02-2006 18:05 |
|
en til!!!  her på JHN kan vi byde på alt lige fra sawa og naha til team toss - du vil komme til at FORTRYDE, hvis du ikke er en af os 
hilsen Naha jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  Team M&M's = Natalie&Mirage & Louise&MisterMalthe yirh <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|