|
|
| DEBAT: Altid i bad, efter ridning? |
|
|
Heey ænder, rap rap.. Debat: - Går I altid i bad efter ridning? eller ej? Jeg gør altid! Ren hygienje <staves? _ Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? _ Til jer der ikke gør det; Hvorfor går i ikke i bad? _ Fælles: Synes I at det er et behov, at gå i bad? 
Hilsen Line & Jumptimes Nikita - Behandel andre, som du gerne vil behandles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
For det meste med det samme når jeg kommer hjem om aftenen. Nogengange hvis jeg er meget træt går jeg i bad om morgenen, men altid inden jeg tager i skole, gider self ikke stinke af hest 
Hilsen Sara og Dino Boy - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Gør det kun hvis jeg skal noget bagefter. Rider altid om aftenen/eftermiddagen, så jeg går går i bad om morgenen før jeg går i skole.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter We will, we will rock you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bad noget. |
| Forfatter:  |
Rhea |
| Dato:  |
17-02-2006 20:20 |
|
- Går I altid i bad efter ridning? Går næsten altid i bad. _ Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? Synes det er dejligt at stå i badet og få lugten væk. hestelugt er dejlig når man er derude, men når man kommer hjem er den ikke så fed længere. Det klør også tit efter at jeg har været ude ved Nutte. _ Fælles: Synes I at det er et behov, at gå i bad? Ja. somreelt. 
Rhea & Nutte Jeg er ikke sindsyg, bare lidt vild med Nutte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
- Går I altid i bad efter ridning? eller ej? Det kommer an på hvornår.. hvis jeq f.eks har redet og har en veninde med og vi ska i klub gør jeg ikke, men ddog inden jeg går iseng.. Synes det er lidt vigtigt, kommer bare an på hva man ska, hvis man nu bar ska sidde hjemme er det måske ikk såå vigtigt... _ Til jer der går i bad; Altså går for det meste i bad hver gang efter jeg har redet for synes det er vigtig at ikke sådan "stinke" eller rettere sagt dufte sådan af hest hvis man ska noget..:) _
Fælles: ja da, det er da bedst at holde sig ren hele tiden...
KRIS&TESSA!! TESSA ER DEJLIG!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jeg gider altså ikke gå i bad hver dag, bare fordi jeg har været hos hestene  Men jeg vasker mig da kort, så jeg ikke går rundt og stinker  Der lugter af hest på mit værelse, og den lugt generer mig aldrig på noget tidspunkt. - Min mor kræver dog, at jeg skifter tøj inden jeg sætter mig til bordet 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-..-.- |
¤Hopla¤ |
17-02-2006 20:27 |
|
Går I altid i bad efter ridning? eller ej? ALTID! _ Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? Er du klar over hvor mange baktierie der feks. sidder under neglene?!! , alt det møg, skidt og snavs man har over det hele- det er jeg for renlig til at kunne holde ud _ Til jer der ikke gør det; Hvorfor går i ikke i bad? JA hvorfor dog ikk?! _ Fælles: Synes I at det er et behov, at gå i bad? JA! det er vigtig at holde alle de jord bakterier væk og generelt at holde sig ren. Hvis man har jord under neglende og spiser en mad og for lidt jord i munden så kan man risikere at få orm... klamt fra renlige lille mig 
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!! ©--°Nu Med Frieseren°--© ©Tuhnis©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
17-02-2006 20:30 |
|
Ja jeg går i bad, lige når jeg kommer hjem... Da jeg også synes det bare er normal hygiejne... Lige så snart jeg træder ind af døren, når jeg kommer hjem fra hesten, bliver der også sagt: Ej hvor du lugter  Ihhh tusind tak... Det skal lige siges, at min mor, far og søster ikk rider... Min søster har dog gjort en gang... Så ja, jeg går i bad lige når jeg kommer hjem, fordi jeg tager hensyn til dem.. 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Tamrotte |
17-02-2006 20:35 |
|
hvis jeg er beskidt gør jeg 
Mvh. Ann-sofie <33 man kommer længst med ærlighed! dine drømme kan gå i opfyldelse hvis du ikke opgiver det! www.Tiiziipii.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
17-02-2006 21:10 |
|
Jeg går altid i bad efter ridning. Enten når jeg kommer hjem om aftenen eller næste tidlig morgen. Det er simpelt af hygiejniske grunde. Det er dejligt at dufte af hest, når man er derude, men ikke lige det jeg har mest lyst til, når jeg kommer hjem. Det er måske ikke et behov at gå i bad, men det er helt klart det mest hygiejniske.
Odin med Black Beauty Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
|
|
Bad?? Hvad er det??? Ejj.. går i bad hver dag.. os med mit job.. kopatte hiver-trækker-slipper assistent
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk Rigtige piger er landmænd 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
17-02-2006 21:40 |
|
Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? jeg går i bad efetr jeg har redet fordi at jeg ikke vil gå og lugte af hest Og fordi jeg har lyst??
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 * BMC *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Det kommer an på, om jeg skal noget . I hverdagene går jeg altid i bad om aftenen, fordi jeg ikke gider næste dag, når jeg skal i skole  Men i weekenden går jeg altid i bad når jeg står op - ergo før jeg tager til hesten. Er sådan set ligeglad, ved mindre jeg skal til noget meget "fint" (sker sjældent ) Normalt er jeg ligeglad med at gå i bad, bare pga hesten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Odin... |
|
|
Præcis. Har samme mening som dig. Går ALTID i bad efter ridning osv. for føler mig så frisk af det selvom jeg altid er hyper 
Hilsen Line & Jumptimes Nikita - Behandel andre, som du gerne vil behandles.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
17-02-2006 22:04 |
|
Jeg går ikke i bad lige efter..0 Om aftenen eller næste morgen.. Mest næste morgen.. Men selvfølgelig hvis jeg skal noget, men hvis man bare skal hjem.. Altså..
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Silke ... |
|
|
Hmm .. jaah skal ALTID i bad fordi mine forældre siger det.. ellers ville jeg nok også gøre da man jo er kommet i den ældre hvor man godt vil lugte / se godt ud over for drengene  Men jeg er lidt ¨årlig nu med at komme ud i badet med det samme .. da jeg startede med at ride hver dag gik jeg lige da jeg kom hjem. men nu er jeg lige inde og tjekke mail inden  Kys Kys TT
Rigtige Rytter er snobbet. (( bare lidt )) TT Vælger Fjordhest Da Det Er Bedst <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gør det også.. |
|
|
Hver gang. MEN; hvis kl. er 23 eller senere inden jeg er færdig med, at ride og jeg ved, at jeg skal ud og ride næste morgen, så venter jeg.
Malle - med Honeyburst (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nm,jh.,jlk-æ.æk |
|
|
Jeg SKAL i bad hver aften lige gyldig om jeg har været ude og ride eller ej for min mor altså!!!
Sissel aka Team Toss Er lige skør som mine ponyer Kyllings fan-klub. Stolt formand for Brunos fan-klub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
går på efterskole, og er ude ved min hest hver eftermiddag. Og når jeg har været det går jeg self. i bad. Man omgås hele tiden med andre mennesker, og gider ikke at lugte af hest hele tiden.. Går også i bad hvis jeg bare har muget ud osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Hvis jeg bare skal være hjemme efter jeg har været ude ved hesten går jeg ikke i bad. Går i bad om morgenen i stedet. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Jeg går kun i bad, hvis jeg har lyst til det, eller skal noget bagefter. Jeg elsker at rende rundt i hestetøjet flere timer bagefter, og mine forælre har ikke noget specielt imod det (se sådan noget støtte skal vi have noget mere af !). Så nej, ikke altid. Desuden stinker man ikke af hest - man dufter 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjae.. |
|
|
Jeg går i bad hver aften.. Føler mig ulækkert lugtene hvis jeg ikke gør det.
Mvh. Line Queen og Darling <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bad bad bad |
Serena |
18-02-2006 17:40 |
|
- Går I altid i bad efter ridning? eller ej? Yup, jeg gør da Til jer der går i bad;Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? Fordi det man luger og er beskidt.
Fælles: Synes I at det er et behov, at gå i bad? Jaah
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Gør det enten om aftenen eller om morgenen inden jeg tager i skole  For ofte lige når jeg kommer hjem skal vi spise  Så Bliver det først bagefter 
Mvh. Mia-musen ~~Blackie~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala--- |
|
|
Debat: - Går I altid i bad efter ridning? eller ej? Jep. Ikke altid lige efter, men enten om aftenen eller morgenen.. _ Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? Fordi det er ren hygiejne. Det er ulækkert ike at gå i bad hver/næsten hver dag. _ Til jer der ikke gør det; Hvorfor går i ikke i bad? --- _ Fælles: Synes I at det er et behov, at gå i bad? Ja da! Hvis man ikke havde behov for at gå i bad ville badet ikke være opfundet 
Mvh. Julie xxx - nu med Indi Falkon <,3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bad hver dag :D |
Nikita (Don juan) |
18-02-2006 20:30 |
|
Heej... Går i bad hver dag !! efter jeg har været ude og ride føler jeg mig beskidt og syntes at jeg lugter, så det er helt automatisk, jeg lige smutter i bad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bad... |
~ Monica & Penalope |
18-02-2006 21:14 |
|
- Går I altid i bad efter ridning? eller ej? Jeg gør altid! Ren hygienje _ Til jer der går i bad; Hvorfor synes I at det er vigtigt, og hvorfor gøre i det? Fordi jeg gider ik gå rundt og stinke . _ Til jer der ikke gør det; Hvorfor går i ikke i bad? ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter ! |
|
|
Jeg må sige at jeg altid gå i bad efter jeg har redet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
18-02-2006 22:58 |
|
Jeg er så meget stalden, og nogle gange flere gange på en dag, så går ik i bad når jeg kommer hjem  Men plejer ar gøre det inden jeg går iseng
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123 Sjov frugt med Mille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfghsfghd |
Chris (Zoltan) |
18-02-2006 23:55 |
|
Jeg går ALTID i bad når jeg har været ude ved Zoltan! Når jeg har gået rundt og muget, og redet, og svedt, og striglet, og strøet, og fejet, og renset, og pudset - så føler jeg mig SÅ beskidt! Jeg synes helt ærligt at det er ulækkert at man ikke går i bad efter man har været ude ved hesten! Hvis man skal i byen, og man lugter er det altså virkelig... AD! Godt nok kan man proppe flere dåser deodorant på sig, men man har stadig en masse bakterier og skidt på dig! Og det med at gå i seng uden at have været i bad (hvis man har været ude ved hesten) er også ulækkert! Man lukter og har svedt, og så lægger man sig i sengen! Hvad så en dag hvor du HAR været i bad, og du går i seng. Det er jo en hel bakteriebombe du lægger dig i! Desuden kommer det til at lugte på værelset og... Nej, man SKAL gå i bad! Bare hvis jeg har været ude ved Zoltan for at give en gulerod en dag går jeg i bad! Nå, det var bare lige min mening om det!!
--> Chris <3 ~ Med min Zoltan Of Swing ~ ^^ We are the champions, my friend ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hygiejne-hysteri... Haha, sjovt ord! |
|
|
Vi er ikke så sarte herhjemme 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest." ¤ Præsident og eneste medlem af M.I.B ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Debatten... |
Team (B & P) |
19-02-2006 10:03 |
|
Jeg går ALTID i bad når jeg har været ude ved hestene uanset om jeg har redet, muget ud, fodret, striglet eller bare undervist, så går jeg i bad med det samme jeg kommer hjem. Det med at vente til næste morgen er ikke godt, for så går man jo beskidt i seng.. Det er rimelig ulækkert. Ku heller aldrig finde på at tage nogle steder hen og lugte af hest der. Så er ret så enig med Chris(Zoltan)
Ambitiøs dressur rytter (ride with your heart and feel the magic) Passer søges til pony vallak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|