Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

er så meget nede :/
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:27

heeej allesammen..

ja som overskriften nok, gør det meget klart. Er så langt nede for tiden :/

for det første min bedste beeedste venidne, som jeg seriøst elsker så højt' bliver ved med at blive sur over små ting, som om hun ikke gide rmgi mere og vil være uvenner?

Jeg er begyndt at skrive "&" og ikke "og" gør hun åbentbart også, så blev hun sur oevr det og siger jege r wannabe af hende og sådan, og nogle gange bliver hun sur over jeg skriver andre med som mine bedste veninder, og ikke kun ehnde.

og nu er hun meeeget sammen emd en vi kalder hende x.

og før blev hun også mobset over at jeg var mere sammen emd andre, og nu er jeg skuda mega bange for at hun elsker x mere end mig, og hun snart glemmer mig til fordel for x :'(

& ved at i nok siger at hun ikke' er værd at samle på, men jeg kan ikke give slip på hende, for så ved jeg ikke hvad jeg gør ved mgi selv, og så får jeg aldrig en så god venidne igen.. :/

- og så i min klasse bliver jeg åbentbart set som verdens størst sladderhank, som sladdre om alt&alle, selvom jeg aldrig nogensiden sladdre om nogen! Og de siger jeg er dum som en dør ( elelr en specil pige gør) og alt muligt andet som at jeg ingen Iq har osv. Og min "bedste" venidne siden børnehaven, har pludslig glemt mig, hun behandler mig seriøst som luft, så her for 3 uger siden, droppet de to hun går sammen emd hende, og hun kom tilbage til mgi, og sygt jeg var glad. Så weekenden efetr at de havde droppet ehnde, var jeg så syg og kom derfor ikke i skole, så får jeg en sms far en af klassepigerne " øhhm' simone? y (kalder vi hende) er sammen med de to igen? de snakker og griner osv igeN" blev så ked over det, for jeg havde forsvarte hende over for de to..

og nu er jeg luft for hende igen

& jeg har det samtidgt mega dårlig med mig selv, græder tit over ingenting :// ihh, havde bare brug for at skrive det et sted..

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

Ejjj..
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:31

Hvor synd for dig.. Håber i finder ud af dte igen..

Trøstekrammer fra mig..

Men ellers så bare ignorere når de siger du er dum som en dør.. De kan selv være dumme...

Knuss

Equador+Mercuri to Evigt og altid. Elsker jer i evighed Love Og selvfølgelig Elsker jeg os Bacchus....

0
0
Svar på denne tråd

54546545
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:36

føler med dig,..du må jo simpelthemt<---staves sige det ligeud til hende om det du føler for hende & om hun stadig vil havde noget med dig at gøre.

jeg synes det lyder som om at hun bruger dig som en reserve.. når der er nogle der ikke gider hende går hun bare over til dig,

men sig til hende at du sauner hende, & at du vil vide hvorfor hun ikke gider dig mere,

håber det vil gå bedre,

& lad nu være med at græne dig selv helt væd..??

for JHN`s skyld...

lig mærke til at jeg brugte & stæden for og.. for din skyld..

Arto = tindoRa <---- kig ind :)

Smil til verden... så smiler den igen

Mvh... julie & hendes heste

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:39

Klam "veninde" alligevel. Hun virker ret falsk og overfladisk.

Selvom det er svært, så syntes jeg du skal droppe hende.

Hun er ikke en ordentlig "bedste veninde".

~ Patricia ~
I bite my lip, and close my eyes,
take me away to paradise.
0
0
Svar på denne tråd

dfdsfds
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 21:59

michelle_love - ja håber jeg også :/

*bæver* - hehe' tak fordi du bruger & :')

Patricia Jørgensen - ja ved det nok er det jeg sakl gøre, men ved ikke hvorfor, men kan jeg bare ikke' for er så bange for at jeg aldrig får en ebdste veniden igen, og ja.

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 16:08
lyder ikk godt..! har selv tit haft det sådan..! og det er bare ik rart..! og hader når veninderne opføre sig sårn.!

Hennie & Rozita

vi er det stædige team

Pigen Med Ponyen Som Hun Elsker
<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider