|
|
| Stævne i dag *Billeder* |
| Forfatter:  |
Tine . |
| Dato:  |
12-02-2006 16:07 |
|
Heej !  Ja, jeg har så været til stævne i dag .. I Fyens Rideklub .. Red Dan Rider Cup, som går i en LB og red en også en almindelig LB ..  I Dan Rider cuppen gik det rigtig fint Havde en enkel bom, men det sker jo Det var min fejl .. Men han sprang super, og vi havde en god tid .. Vi har heller ikk redet stævner i SÅ lang tid, og han har lige stået stille i 2 måneder pga. en spændt muskel i bagparten .. !  I LBen lavede jeg en mega fejl, som diskede os Det er bare dumt .. Men det sker jo  Har nogle billeder her:  ^ Nr. 2 i Dan Rider cuppen ! /  ^Nr. 6 /  ^Nr. 5 /  ^LBen / Undskyld kvaliteten !! Det er vores kamera der er SÅ dårligt indenfor !!   ^ Ude foran!! /  /  /  /  /  ^Lige inden vi læssede !!  /  ^  Modtager meget gerne kommentare !!  Og har flere billeder hvis nogle vil se flere !!
Mvh. Tine . 100% Springrytter .. Ejer af den frækkeste hest, Jolly Jumper <3 Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
12-02-2006 16:10 |
|
Rigtig gode billeder! Vil meget gerne se flere  Hvad er det han har foran på bringen? De lyse "pletter"..
- Sandra/Joyce Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Beauty Star <3 Stifter af Kaniner-I-Snor-Banden sammen med Jethro ~ En død luder og en nuttet agent. Så blir det ikke bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Passer dit dækken.. |
|
|
ikke, den er god nok slidt foran?? Billederne er rigtig fine, han er jo som altid en lækker hest 
Krone og Bølge - En selvfølge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det ser ,, |
BetteEver |
12-02-2006 16:14 |
|
.. rigtig fint ud (: Træls med kvaliteten på spring billederne :/
Mvh. Marlene. Bedre kendt som BetteEver 'Im'just'a'horse'girl'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hdngfdffh |
Tine . |
12-02-2006 16:30 |
|
Hejsa .. Mange taak .. Ja, det er slidemærker Og jo, hans dækken sidder perfekt .. I kan se på det sidste billede at det ikke engang sidder stramt deroppe .. Han er bare ekstra sart lige der ..  Han går endda med undertrøje, som modvirker slidemærkerne !
Mvh. Tine . 100% Springrytter .. Ejer af den frækkeste hest, Jolly Jumper <3 Vidunderet !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
12-02-2006 16:49 |
|
Fine billede.  Den er hest ikke?
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig dejlig hest |
|
|
Dejlig hest .. som altid!  Men lidt slemme slidmærker han har på bringen! 
Hilsen Sara og Dino Boy - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder |
Beritt |
12-02-2006 16:57 |
|
Dejlige billeder, men er det ikke træls med en ridehjelm der sætter så langt nedè?  Du kan da umuligt kigge ned, med den ridehjelm, så kan du slet intet se.  (hentyder til billede nummer 2 )
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghhmnfgmnf |
Tine . |
12-02-2006 17:09 |
|
Ja .. De er irriterende de mærker !!  Men det er jo en af de ting, man intet kan gøre ved !!  Beritt: JO, det er MEGA irriterende !! Men alle ridehjelme sidder altid sådan på mig  Og det ser også ekstra slemt ud på det billede der .. Ved ikk helt hvorfor . .Så det ogs selv !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine ... |
Beritt |
12-02-2006 17:09 |
|
HAHA! Muligvis en halerem ville hjælpe? 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ajdfæjfjnsæ |
|
|
Super yndigt, den ser ud til at kunne lide det  Den ridebane du står på til sidst, det var der jeg prøvede min "nye" pony første gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| gjnfggjf |
Tine . |
12-02-2006 18:26 |
|
Beritt : Tjo Måske jeg skulle overveje det ¨ *springrytter* : Okay .. Men tror nu ikk det er en ridebane, tror det er en parkeringsplads !! Hehe !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 456456456 |
HGlarsen |
12-02-2006 18:30 |
|
Det lyder da rigtig godt  Hvad blev du disket for ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eee |
Find-Nemon |
12-02-2006 18:46 |
|
Lækker hest, bare ærgeligt billederne er så slørede 
Mvh Cathrine
Skal du ha' en Stor Mælke Ryst Med Små Røde Smage Godt Bær? Anders Matthesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkmkghkt |
Tine . |
12-02-2006 19:37 |
|
Mange taak !!  Pernille : Uha .. Det er MEGET svært og forklare ..  Altså, jeg red på en stor oxer der stod på et rimelig buet spor, og så fik jeg ikk redet nok på ham, så han stoppede (totalt selvforskyldt) og da de så dyttede og jeg skulle starte igen, fik jeg redet SÅ dårligt på, fik ikke nok tilløb, og drejede fra igen .. Altså det galdt for 2 stop .. Træls .. Når der egentlig kun var 1 Hvis jeg nu bare kunne ride  Og så fik vi et mere på det sidste .. Det var et dobbeltspring, som jeg igen kom for langsomt i !! Men Jolly var en stjerne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
hvad skal jeg sige EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!!  den er sku dejlig
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre og Engtoft´s Gina<< ^*****TEAM BLACK BEAUTY*****^ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :):):):) |
Mahonia<3 |
12-02-2006 19:46 |
|
fin hest.!! 
» « Mahonia » « - En drøm som blev virkelig. I ℓهvع Mahonia <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Skøn hest. Rigtig trælst med fejlen i lb. Og med slidmærkerne.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Ridelejr på Baunehøj i uge 27, 2006. Andre der kommer ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mauahahha. |
|
|
Sys nu dit cam ser godt ud, altså farver etc  Rigtigd ejlig hest! 
MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3 Bro Bro Brille .. vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| trytryrtrtrt |
HGlarsen |
12-02-2006 22:06 |
|
Nå´okay!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyens rideklub.. Springning |
|
|
Heej den store bane du red ud epå til sidst.. Det er vores udendørs spring bane... Jeg rider derude.. den hest jeg passede/passer stod derude... Hvad hedder dig og din hest.. Jeg var derude lørdag og hjælpe lidt.. knuss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| udendørs springbane. |
|
|
 Det er derude jeg snakker om.. Det er vores udendørs spring bane... Man kan da os ride dressur derude men der er bare ikke nogen bogstaver..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dooollyyy! |
|
|
Det´jo lille DOLLY  Hvor ser han fiin ud... ! Han får godt nok klappet op på det første billede  Kanon ærgeligt med LB´en, men synes virkelig det er flot alligevel! Når man tænker på hvor længe det er siden I har været ude  Lille Dolly Dumper 
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hader overskrifter |
|
|
rigtig rigtig flot pony/hest ... sej stævnejakke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ghjnhjdrj |
Tine . |
13-02-2006 18:22 |
|
*MeFeNiRo* -Ghini<3<3 : Tjaa.. Det tager ogs fine billeder undefor ! Men ikk indenfor, som I kan se ! Har ogs skruet lidt op for "temperaturen" i billederne ! love-naicon : TUSIND tak Julie !  michelle_love: OKay .. Det er sikkert rigtigt .. Skal nok passe at der er en springbane .. Troede bare det var en parkeringsplads, men er det sikkert kun til stævner ! Jeg hedder Tine Nielsen og han hedder Jolly Jumper ! Men vi red kun søndag ! Kristina G. Outzen :  Anne & Lukas : Heheh.. Tusind tak for rosen af min HEST ! Heheh, er ogs super glad for jakken !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnrggfnjgjryn |
Tine . |
13-02-2006 18:41 |
|
Heeh !! Har lige prøvet og lege lidt med billederne fra stævnet, og lavet en kollage !!  Hvad sys I ?! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdnscdd |
iDa... |
13-02-2006 19:05 |
|
goe billeder og rigtig lækker hest 
.... mange venlige hilsner .... IdA @@ @@ @@@@ @@ @
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
DIN KOLAGE ER SUPER! men også tillykke med stævnet, det var da fint, og fine billeder  - og rigtig dejlig hest 
Mvh. Anna & halvparten Star <3 Star er den dejligste hest i hele verden! Star er den flotteste hest i hele verden! Star er den mest perfekte hest i hele verden! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fbdfbndf |
Tine . |
14-02-2006 14:23 |
|
TUSIND tak !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
wow en smuk hest! ærgeligt med den ene bom i den første LB - bedre held næste gang! Pisse flot jakke forresten! hvor har du købt den henne?
[Sandra Louise Elfort] Tímon fra Korshøje & Björk fra Korshøje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhdafh |
Tine . |
14-02-2006 14:59 |
|
Heeh .. Ja, det er ærgeligt, men det sker jo Især når man ikke er så rutineret !  Kan faktisk ikk huske hvad butikken hed ?! Den er købt til Hingstekåringen i Herning sidste år .. Det er en Pikeur til knap 2000,- !! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
sådan en MÅ jeg bare ha! huhu.. har ledt længe efter en fed stævnejakke, det er sgu ikke det nemmeste i verden at finde..
[Sandra Louise Elfort] Tímon fra Korshøje & Björk fra Korshøje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfdgsgh |
Tine . |
14-02-2006 20:47 |
|
Heheh .. Den er ogs lækker  Nej, der findes så mange, men de er ikk alle lige pæne  Er ogs super glad for at jeg fandt den her !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|