Ohøj folkens,
Ja, så har jeg en mindre billedserie af Den Flommede Blabbervommede Klumpede Savlende Smaskende og-ikkke-mindst Pruttende Fæhund Freja 
Eftersom der er så mange terrortrusler idag, har jeg valgt at præsentere jer for: Bombeeksperten Freja!

^Der var engang en Fæhund, som stod og bevogtede sit juletræ i haven... Da noget fuldstændig UFORUDSIGELIGT indtraf!

^Fæhunden Freja blev SKUBBET FOROVER
Lige på hovedet ned i en kæææmpe snedrive!

^Fæhunden tænkte, at det uden tvivl var den Onde Avisvogn, der havde gjort det - derfor holdt hun RIGTIG GODT øje med den, da hun gik forbi
*Skuler ondt til den*

^Freja gik så ind for at sladre - men da hun rakte tunge ad os alle sammen, kastede vi en BOLD ud til hende 

^Og Fæhunden FANGEDE DEN! -Bemærk det barske bold-udtryk 

^Og hun kom løbende lige ind i mig, og sagde: "Jeg har fundet en BOMBE!" (Hvor ser hun dog tynd ud her
).

^"Det er ikke en bombe," sagde vi. -Men Freja hørte ikke efter. Hun vidste nemlig, at det gjaldt nationens sikkerhed! (Se hvordan hun slider til siden for at undvige os
).

^"Man skal bare ryste den godt, oversavle den og grynte den til døde - sådan ordner man en bombe!" tænkte Fæhunden genialt nok 

^"Og så gnaver man også lige godt i den, så det farlige bliver tygget væk" - Det er da logik 

^"SÅ!" sagde Freja, "Nu skal man bare gemme den godt, så den aldrig kan finde ud og springe i luften!"

^Og så kom Freja ellers luntende ind i en sejrende gang, for Freja gi'r nemlig aldrig op

^Så sniffede Freja lige lidt sejrssne, inden hun gik ind til familien og sagde: "Sådan! Superhunden Sniffer-Freja har reddet dagen - er der mere, der skal reddes?"
Det var der ikke, hvilket Freja blev lidt ked over...

^Så derfor løb Freja ud i verden for at finde sin gode veninde, Freja! (Jeg er med på billedet
).

^"Hov, dér er du!" sagde Freja til Freja, og Freja svarede: "Ja, det er jeg!"
Og så løb de rundt og sloges om, hvem der kunne slås bedst!

^Og de løb lidt mere...

^Men så skulle Freja hjem, og så tænkte Fæhunden, at hun nok også måtte komme hjem, inden Natacha lagde sig og fyldte hele sengen...

^Og så løb Freja hjem, smuttede op i seng sammen med sin Rudolf, og faldt i søvn med det samme. Hun havde nemlig reddet SÅ mange fra deres kedsomhed idag, at hun ikke kunne vente til at gøre det igen!
Slut prut finale dut og et kæmpe grynt fra Fæhunden herfra 
(Billederne er godt nok lidt gamle, men det overlever I nok. Kvaliteten er heller ikke heelt i top).