|
|
| Shetlænder er ikke en race !! |
| Forfatter:  |
Bønne |
| Dato:  |
11-02-2006 18:38 |
|
-Nej, men shetlænder er racen over ALLE racer  Elsker jer virkelig shetter <3 I troede nok lige var ? haha ej gas ! Fik bare lige lyst til at få lidt humor herind! Hvis det altså var humor ! haha 
Mange hilsner Bønne ~©~ Du bliver aldrig for stor til en shetlandspony Kontakt mig endelig, hvis vi skal snakke om shetlandsponyer ! 100% Boline ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lol... |
Theis |
11-02-2006 18:42 |
|
Humor? Tja, jeg grinte i hvert fald  Og du har så meget ret... Alt magt til Shetterne! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
11-02-2006 18:42 |
|
Shetlændere er krammedyr 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Umh... |
*æblet* |
11-02-2006 18:47 |
|
Humor  - Jeg grinte, og desuden som Theis siger, så har du ret 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet* 
"Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfkmuylk |
|
|
Nemlig 
Sissel aka Team Toss Er lige skør som mine ponyer Kyllings fan-klub. Stolt formand for Brunos fan-klub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Ridelejr på Baunehøj i uge 27, 2006. Andre der kommer ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter hat. |
|
|
Sidst jeg red på en Shetter, var jeg 100 på jeg ville falde forover fordi den var så kort halset  Så det endte med jeg sagde til min veninde "jeg kan simpelthen ikke ride den her, jeg falder jo af?"  Respeekt for de små heste og for at jeg ikk faldte forover!
M.v.h Dums <3
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Yes... |
|
|
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Natacha |
Find-Nemon |
12-02-2006 18:43 |
|
Natacha - stifter af M.I.B.  Og du har humor Bønne 
Mvh Cathrine
Skal du ha' en Stor Mælke Ryst Med Små Røde Smage Godt Bær? Anders Matthesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Shetlændere er sjove - især den der smed min veninde af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!* |
sawa |
13-02-2006 13:26 |
|
,,,det må være for tidligt om morgnen... 
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Ja, de er skønne de små shetlændere. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Heej... |
libnappeti |
13-02-2006 17:22 |
|
Haha skægt:D Troede lige...
WrinsK Cita ;) Smil det smitter HUSK: Det er ALDRIG hestens fejl, men rytterens! It's hard to be a teenager! Elsker min bamse og kylling <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
*>LuLu-piien<* |
13-02-2006 17:28 |
|
Blev virkleig vred da jeg læste overskriften for lille dumme migh hoppede selvfølgelig på den  Men ja du har ret..Shetlændere er racen over ALLE racer 
Louise med hendes et og alt... Nemlig hendes pony: Disco 100% PONYRYTTER Sort humor er GOD humor:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh .. |
|
|
Haah  Der fik du mig! er helt enig, de er dejlige de shettere! Er selv den heldige ejer af en vallak 
Irish Cob købes: Over pony-højde! Rolig! Pris højest 20.000,- Mellem 3 og 9 år! Dejlig pony udlånes på Sjælland! || Hvis du ikk ved hvad du skal sige, så hold kæft || Kram Freja og Benjamin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
Du har virkelig fat i noget der ! "SHETTER-MAGT"! 
Mvh. Anna & halvparten Star <3 Star er den dejligste hest i hele verden! Star er den flotteste hest i hele verden! Star er den mest perfekte hest i hele verden! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|