|
|
| vinterferie, hvad skal i? |
|
|
Hej...  Tænkte på hvad I har af planer for jeres vinterferie.. Min er godt fyldt ud i år  Starter fredag, med at skulle til Dalby, landsstævne, med min ridelærer  Søndag, skal jeg op til Schou og sove der til Onsdag, det skal nok blive herre grineren  Den sidste weekend i ferie skal jeg så til mit 2.stævne med Neilons  Hvad med jer Skal i noget spændende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tja, hvem ved. Måske skal jeg tilbringe et par dage sammen med Theis og Line Larsen.  -Ellers skal jeg måske have én ud at kigge på Belinda, så vi rigtig kan komme i gang med noget træning. 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfkdsgs |
| Forfatter:  |
...Fimse...<3 |
| Dato:  |
08-02-2006 20:54 |
|
Intet... Jo ride... Skal osse passe min venindes pony 
Mvh. Maja og hendes fine Castillo:D Fimse-Flemming er rund:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
08-02-2006 20:56 |
|
skal ikke rigtigt noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hzdhzdjh |
|
|
skal på skiferie  ...glæder mig 
er den lykkelige ejer af en SKØN new forest! vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt nanna elsker sin fersken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkhjæhæ |
Lykkelige |
08-02-2006 21:28 |
|
min pony står på dalby hiih
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa...! |
|
|
Jeg skal i skole..! JUBIII NOT!  øv altså! jeg misunder jer der har ferie!
Nathalie Fjordheste er de BEDSTE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lykkelige |
|
|
Ej gør den det:D Så må du da komme og sige hej, hvis du ik er i skole:D Har fået lov til at få fri for at tage med min ridelærer... heheh flextid:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Træne, træne, træne med Danielle regner jeg med . Hvis jeg kan finde et sted hvor jeg kan :/ Og så håber jeg virkelig jeg kan møde theis og duke! Men bliver nok ikke i ferien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
jeg skal lave ingenting?
[Sandra Louise Elfort] Tímon fra Korshøje & Björk fra Korshøje
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferien |
|
|
I weekenden skal jeg muge ud, så kommer Nathalie og kigger på Uffe og så skal jeg lave lektier, i biffen med lillesøs :b Være sammen med nogle veninder og så kommer Kristian og vi skal finde en ny moderator  Og så påtvinger vi alle lærerne til IKKE at give os mange lektier for i ferien! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
sawa |
08-02-2006 21:58 |
|
ride, sove
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
RIDE 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning |
|
|
IH en eller anden lån mig et ridehus! Hvem af jer må mig og Meti flytte ind hos for en periode  Jeg har ikke redet ham i, 2mdr - mindst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Skal på skiferie til Østrig  Juhuu !  Så i må undvære mig til den 19. heh :p
Hilsen Trejah .© Elsker min Minus © Skal du på Petersminde i uge 27 ? Skriv !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har :D |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
09-02-2006 09:26 |
|
Jeg har haft ferie fra igår kl. 11,30 også frem til mandag i uge 8  Jeg skal ride rigtig meget, træne hos Nikolaj Ruus, ordne stald tja.. meget almindeligt.. Også bare nyde ikke at tænke på lektier og skole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo... |
|
|
Rollo - Øv, hvor ville jeg gerne have din gris.  Jeg elsker grise. De er bare så nuttede. Desværre bor jeg i rækkehus, og har en hund som ikke bryder sig om grise. Hun kan ikke lide når de grynter. Desværre.  Nåeh men nu til sagen. Jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal lave i ferien. Jo skal hvertfald ride.  Ellers ved jeg det ikke!
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patrcia |
|
|
Mener du Lolipop, mit marsvin? - Du forvirrer mig lige med "grynten" og det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
På søndag skal jeg et smut til Ærø. På tirsdag skal jeg først til min kusines fødselsdag, og bagefter på ferie ved min mormor, ved ikke lige hvor lang tid. Sidste søndag i ferien skal jeg spille håndboldkamp. Ellers skal jeg bare slappe af og nyde at vi har ferie. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rollo.. |
|
|
Rollo - er det et marsvin? Ej altså. ' Troede det var en gris 
~ Patricia ~ I bite my lip, and close my eyes, take me away to paradise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vinterferien... |
Theis |
11-02-2006 14:52 |
|
Skal jeg tilbringe sammen med min ædle ganger og dennes irriterende lille væbner... Dvs. med mine to heste. Og så planlægger jeg en flugt, på min fødselsdag... Alt for at slippe for familien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddd |
Find-Nemon |
11-02-2006 15:00 |
|
Jeg skal slappe af, lave lektier, ride, være sammen med en hel masse og så til jylland  Problemet er bare at det først er om en hel uge at min ferie starter 
Mvh Cathrine Venner kan man lave alt med, rigtige venner kan man også lave ingenting med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
Jamen ... Jeg skal da oss op til Schou  Og så skal vi hygge os ... Skal du med til spring om aftenen ..?? Kyyysh ...
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg skal lave biologi, i klub, lege med Freja og BUNDSLID... Og ja, så regner jeg da med at finde et par venner at være sammen med  Det hele kommer nok ad sig selv!
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fatter hat? |
|
|
Skal ud og lege Bambi på glat is..  Dvs. jeg skal ud og stå på ski. 
M.v.h Dums <3
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
11-02-2006 17:07 |
|
Jeg skal ride, og til kbh med en veninde.. Oog ud til Nikolaj (pingvin )
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|