|
|
| Biller af Amorin *KigØ |
|
|
Heeej Folkens  Har taget nogen billeder af min veninde og hendes part *S* Vil gerne høre jeres mening om dem   Her er vi ude og hente ham ved folden   Og de snakker lidt sammen inden han blir taget ind.  Er selv helt vild med det her billede *S*  Såeh søde sammen *S* <'3  I Stalden.. Skal til at ordnes og gøres klar..  Så kom hun op på dyret *S* Selvom vi skulle et pænt stykke væk fra de andre da hun hader at stå op når folk kan se hende *GG*  Hen over broen *S*  Såe fine <'3 .. Flere billeder blev det ikke til da mit kamera gik kold og ikke ville det ene eller det andet  Håber i vil komentere. Hvor høj tror i han er?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤Overskrift¤ |
| Forfatter:  |
Hypzepiihn |
| Dato:  |
07-02-2006 22:12 |
|
Gode billeder, hvorfor vil hun ik ha at andre ser hende stige op? Er han 170cm høj?
Kysh
Rinni&Silva Et liv uden heste er det samme som en bil uden motor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.-..-. |
¤Hopla¤ |
07-02-2006 22:15 |
|
dejlig hest ser rigtig sød ud! din venindes øje ser lidt sjovt ud på billede nr. 4  vil skyde på at han ivhertfald er 170cm høj? de passer godt sammen syns i hvertfald han ser rigtig fin ud
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!! ©--°Nu Med Frieseren°--© ©Tuhnis©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Fordi han er for høj til hun selv kan komme op, så enten skal hun stå på noget, ellers er der en der skal hive ned i den anden side *SS* Og ellers er hun bare lidt skør hehe.. Siger hans højde når der er kommet fler bud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
¤Hopla¤: Jaeh syns også de passer enormt godt sammen *S* Ehm pga øjet er fordi hun er skel-øjet (Staves*).. Ikke til at se at hesten er 19 år vel? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.-.-.-. |
¤Hopla¤ |
07-02-2006 22:23 |
|
chaos: kunne godt se han var lidt ældre, men ville nok ikke have gættet han var 19 år  iih vil vide hvor høj han er 
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!! ©--°Nu Med Frieseren°--© ©Tuhnis©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
07-02-2006 22:25 |
|
Gode billeder! Dejlig hest  Jeg syntes de passer kanon godt sammen! Og nej, den ligner ikke en på 19 år ! Hmm.. Tror den er.. 172 i stg.? Bare et skud i tågen 
- Sandra Hende med den Forfinede-Wannabe-Araber-Ting  Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Min Beauty Star, altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
¤Hopla¤: Skriver det til dig privat *S* Vil gerne have lidt flere bud før jeg skriver det her 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdlkfjgnsliuhg |
Chris (Zoltan) |
07-02-2006 22:29 |
|
Siden det er så hemmelighedsfuldt, tror jeg ikke han er mere end 165 eller noget i den retning - har jeg ret? Han ser sød ud - de passer godt sammen!
--> Chris <3 ~ Med min Zoltan Of Swing ~ ^^ We are the champions, my friend ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Hov ej undskyld *GG* kan se overskriften er fuldstædig lam  Fuld af stavefejl haha.. Nårh i overlever vel? *S*  Chris: Det er nu ikke hemmelighedsfuldt. Men kunne være sjovt at høre folks bud *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heej cecilie :D |
|
|
jeg synes de er rigtig gode alle de billeder, du lig har fået fyrret a der ! hmm et rent gæt ; 165 ? hehe , rigtig smuk hest (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Højde.. |
Team (B & P) |
08-02-2006 07:34 |
|
Hmm tror ikke han er mere en 164 cm eller sådan noget.. Han ser ikke ret stor ud.
Ambitiøs dressur rytter (ride with your heart and feel the magic) Passer søges til pony vallak!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Flotte billeder. Ved sq ikke hvor høj den er.. 167 måske ?
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahahhaha. |
|
|
Hvor er de søde sammen, gode billeder  Skyder på 169 - 170 .
MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3 Bro Bro Brille .. vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Nej han ser ikke såe stor ud *S* Nogen af jer er ret tæt på, men hans højde er dog ikke gættet endnu *S*  Hvad syns i om mine evner til at tage billeder? *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 034960139465 |
Find-Nemon |
08-02-2006 12:24 |
|
Hm, er han 1.66? Er det langt fra? Han ser i hvertfald dejlig ud, og ligner ikke en på 19. Ville jeg ikke have gættet på han var 
Mvh Cathrine Venner kan man lave alt med, rigtige venner kan man også lave ingenting med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dete er jo |
|
|
Det er enggården ik? I risby ikke? Min part står nemlig præsit samme sted altså på enggården  Hvornår er billederne taget / hvad dag  ?
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage.--... muums. |
|
|
Hehe fine billeder  Jeg var heller ikk så vild med, at folk så mig komme op på High Tower(kender ikk dens real name! heh).. Han er nemlig 187 cm !!! brugte * Handikapopsidningen(staves?) *.. haha..
The Greatest Thing You'll Ever Learn, Is Just To Love, And Be Loved In Return! Min hjemmeside Anne-Louise Kyhl Petersen Dressurrytter Med Springambitioner!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Den er da meget sød. Står den på Enggården? Der har jeg redet, min veninde har haft hest der. 
Sabrina med Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ggg |
sawa |
08-02-2006 18:04 |
|
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: Aner faktisk ikke hvad gården hedder? Hmm.. Men der er i Ledøje/Risby? Giver det nogen mening? *S* Juzze: Som sagt til Stinky kender jeg ikke gårdens navn, men det er en privat gård ved jeg *S* Billederne blev taget i tirsdags.. Da jeg blev hevet syg ud med min veninde fordi hendes bedstemor er døende, så måtte lige muntre hende op... Hvad hedder din part?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Chaos: står den på en gård med to hunde ved siden af rideskolen? og så går I igennem rideskolen, når I ska til skoven? ku det godt ligne...
Sabrina med Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Stinky: De billeder der er taget der er vi gået igennem en anden stald, ved ikke om det er en rideskole.. Men når man skal cykle ned mod den privat gård han står på kører man forbi en rideskole *S* Juzze: Okay Hvad er det såe gården hedder? Er i ved at få bygget nyt ridehus lige ved siden af stalden. For det er de der *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 9UI897I8 |
iDa... |
13-02-2006 19:27 |
|
det er nogle rigtig gode billeder og en rigtig SØD HEST !!! 
.... mange venlige hilsner .... IdA @@ @@ @@@@ @@ @
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Dejlig hest! Gode billeder. Er dårlig til at gætte højde. Men hvis man går ud fra at din veninde har en nogenlunde normal højde, er han vel ikke højere end 1,65. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar.. |
|
|
Hejsa, det er en super dejlig hest - man kan slet ikke se den er 19! hmm, jeg vil tro den er , tja.. 172 stg. ??
Mvh. Anna & halvparten Star <3 Star er den dejligste hest i hele verden! Star er den flotteste hest i hele verden! Star er den mest perfekte hest i hele verden! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Er vist på tide at røbe højden *SS* Hesten er 1.68 cm  Så må i selv holde øje med hvem der havde gættet rigtigt *SS*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor sjovt! |
Linnes |
14-02-2006 11:25 |
|
Dernede hos MAIBRITT! har jeg jo haft min hyp opstaldet, og rider nu i deres ridehus Min bedsteveninde, har part på en pony dernede der hedder Perle! Ej hvor super morsomt ! haha.. Skøn hest, har set den før 
Hilsen Linnea, med de dejlige hyppere ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|