Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Billeder af Shaklan + opdatering
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 15:41

Hejsa JHN,

Som nogle måske har set på "heste udlånes" har min unghingst Shaklan Ibn Saskatoon stået der. Han skal udlånes for en ubestemt periode (til at starte med et år) da jeg starter min videregående udd. som sygeplejerske til sep. og dermed ikke har tid til tre hingste.
Han er nu blevet udlånt til pernilleBlom inde fra HN. Shaklan blev hentet i går, og vandrede direkte op i trailer og kørte mod Slagelse - hvordan det er gået der kan I læse mere om i denne tråd (hvor der ligeledes er lidt billeder)

www.heste-nettet.dk/fo...61/338061/

I er da mere end velkomne til at smide en kommentar derinde er jeg sikker på ;-)

Hilsener,

Juliette

Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk

5 års OX-hoppe sælges ifolet. Show-, avls- og rideemne. Se vores HP under hopper, Cemaala.

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 15:43
Har jo svaret i for noget tid siden, men han er jo også ufattelig dejlig, så blev nød til at svare igen. ;D

Simone
- Med parten Coco

Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Jordbær med mælk???
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 15:58

vil det sige du ikke giver os af billeder af ham mere?

Han er nok verdens smukkeste hest. JEG OVERLEVER IKKE :{-( Men det ser da ud som om smuklingen, hotlingen, lækkerlingen ( :D ) får det godt der hvor han er

D!TTE
tocoto
<3
0
0
Svar på denne tråd

Simi...
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 16:22

Simi : tak :-)

BananBrød : Det kommende års tid kommer der formentlig ikke billeder fra mig, men jeg ved at PernilleBlom vil berige os med en masse dejlige billeder af ham og hendes to andre smukke drenge :-)
Så det er hos hende at du skal følge lidt med for at se ham - og mon ikke hun bliver ligeså glad for din søde kommentarer som jeg gør :-)

Hilsner,

Juliette

Tre OX-araber hingste tilbyder bedækning i 2006. Se mere på www.Richelieu-arabians.dk

Snart 10-årig OX-hoppe kat. 1 med maxmål sælges til yderst fornuftig pris. Dressurpony med kapacitet, ligeledes vele

0
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  04-02-2006 17:01

Ahh alle dine dejlige heste. Må da lige svare i Pernilles tråd

Mvh Cathrine

Venner kan man lave alt med,

rigtige venner kan man også lave ingenting med.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider