Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvad syntes vi "små" om muhammes sagen?
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 19:39

som spurgt :

hva syntes vi "små" om muhammed sagen ?

(Debat)
jeg så på alm. hygge snak at de havde debat derinde om det, og tænkte, så skal vi da os !

så, hvad syntes i ?

Jeg syntes:

det er noget af det mest latterlige!

vi har ytringsfrihed, SLUT

desuden står der i koran at man ikke må dræbe, HA! og de siger de vil dræbe for deres tro ?

ØØØH ?

Ricky Piccard
medlem af LSK, gangsta hingsten over lyngby,
YO, nu med guldkæde
0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 19:41

Deet er rigtig nok , det er bare blevet til en SÅ STOR SAG !

Kan man ikk snart finde på et eller andet ?

JEG vil qøre ALT !

- For af eje en Lusitano .

0
0
Svar på denne tråd

Muhammed.
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 19:43

Jeg synes det er virkelig latterligt.

Forstår godt de er 'såret' og andet, men de har kørt det alt for langt ud. I DK er der ytringsfrihed, og det må de bare leve med. De siger at danskerne ikke tænker på muslimerne i DK, men det er da os der har sørget for, at de har et sted at bo? Danmerk tager sig da af dem?

Forstår ikke meningen i, at det er kørt så langt ud

(Danmerk har ikke gjort noget forkert!)

Men i koranen står der da, at de godt må dræbe folk af anden tro?

Ditte

Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3

Barn af JHN chatten

Part søges nær Rønne (Bornholm)

0
0
Svar på denne tråd

Oh @!#$...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 19:46

De forstår ikke, at I DK er der ingen regel om, at man ikke må lave satirer eller sjov med folk. Der bliver gjort(ret grot nogle gange) grin med kongehuset, politikkerne, de kendte, kristendommen og mange andre ting. Så hvorfor må man så ikke lave sjov med deres religion.

Men de forstår jo ikke, at man slet ikke bliver straffet for det. De gør jo ikke grin med troen der henne.

Synes de er gået over grænsen nu. Først ville de have en undskyld af én person, nu ville de have af kongen <-- som vi ikke engang har 8-)

Men det er heller ikke sk*de smart i denne periode, af Frankrig, Sverige, Norge, Spanien og Italien også, at sætte billederne i deres aviser.

*|Team Jessen|*
;D Boy & Star ;D

0
0
Svar på denne tråd

FrøLår?
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 19:51

Er der allerede lavet indlæg om, brug søge-funktionen næste gang ;)

- Sasma
med parten Kira <3
Formand for GEK's KakaoKlub
Wendyblade sælges
Jeg er skør
0
0
Svar på denne tråd

Tjiis tjiis ..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 20:53

Tjaeh ..

For det første er det egentlig dumt af ham fra Jyllandsposten at sætte billederne ind, uden at tænke over hvad det kunne føre med sig. Tror nu også at han fortryder ret kraftigt nu :P

Men jeg synes, at det er ved at blive for voldsomt. De tager simpelthen for tungt, at DK har ytringsfrihed og sort humor!

Men derovre er det jo også Statsoverhovedet der bestemmer hvad der skal i aviserne osv., så det er nok ikke så underligt at de vil have en undskyldning fra Ham. At det så ikke er ham der bestemmer, dét burde de sgu have fattet for længst.

JyllandsPosten har jo faktisk også givet en undskyldning, men den blev ikke godtaget. Latterligt.

Og jeg synes forøvrigt slet ikke, atd et burde have givet dem en undskyldning! Sket er sket, og i DK er der noget som hedder ytringsfrihed, dårlig humor og Anders Fogh. Dvs. at de faktisk ikke kan tillade sig at 'brokke' sig over det, for det er 110% lovligt!

Hvis de virkelig tager det så tungt, hvad så med at få noget ordenlig information? De fleste har bare hørt det fra mund til mund, og så kan en fjer blive til 10 høns.

Synes også, at det er bunden at brænde billeder af. Helt ærligt, man kan sgu da ikke tage seriøst, at de futter et billede af Fogh af sammen med Dannebro ( som jeg ikke ved hvordan staves )?

Pwwf, tsk, SUK.

Åh nej, mit anus besudles! Det var ellers skrubbet helt rent og spejlblankt ..

Jeg har fået hest! En bette hest <3 ..

"This is a gallery of other people's nightmare!"
-Billie Joe.

0
0
Svar på denne tråd

Hadet overskrifter!
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 21:22

Kortn, men klar er min mening:

Det er LATTERLIGT!

Tænk at flok kan flippe sårdan ud over nogen tegninger syndes virklig det er for latterligt

QnuzR Lotte
;-) Rigtige rytter rider araber ;-)
Den bedste distance-pony hedder Grafik ox :-D
0
0
Svar på denne tråd

gider ikke..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2006 22:01

Gider ikke debattere dte hele igen, har jeg gjort over for lærer/kammerater/ etc. og en gang før heirnde.

Er dybt modstander af dte muhammed @!#$, jyllands posten har gjort rigtig, ytringsfrihed . the end .

MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?

Pic.
0
0
Svar på denne tråd

En ting...
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 00:06

Jeg er helt enig med kulturredaktøren :-) Det burde vist sige alt, han har argumenteret godt og skal for alt i verden ikke undskylde. Dog har jeg ikke noget i modt at Fogh i dag gav en 'undskyldning'/forklaring på vegne af regeringen :-)

louise

0
0
Svar på denne tråd

Det er bybt godnat!
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 09:04

Ja jeg mener at denne her sag er kørt rigtig langt ud.. De kan da bare rejse hjem til deres eget land alle de her perkere.. De har ikke noget at gøre her hvis at de er utilfredse.. Det er da os der arbejder og det er os der tjener til at de kan få deres bistand... Jeg syntes at det her er så latterligt. De billeder der er blevet sat i avisen er jo slet ikke dem, som de der fjolser er rejst derned med.. Jeg kan altså slet ikke snubbe alt det her.. De burde få stykket en håndgranat i hånden alle sammen og så ellers sendt ned til deres eget land og så lade den springe..

Undskyld hvis at jeg kommer med nogen grove udtalser, men det er da dem selv der startede alt det her!!!

0
0
Svar på denne tråd

12345465678
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 12:01

Jeg synes de er latterlige.

Og lige et lille sidespring: Troede der stod: Hvad synes vi "små" om muhammed sangen?

Mvh Cathrine

Venner kan man lave alt med,

rigtige venner kan man også lave ingenting med.

0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  03-02-2006 12:03

Mere latterligt bliver det ikke !

ALLE har pverreageret, også danskerne ;)

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider