Tjaeh ..
For det første er det egentlig dumt af ham fra Jyllandsposten at sætte billederne ind, uden at tænke over hvad det kunne føre med sig. Tror nu også at han fortryder ret kraftigt nu 
Men jeg synes, at det er ved at blive for voldsomt. De tager simpelthen for tungt, at DK har ytringsfrihed og sort humor!
Men derovre er det jo også Statsoverhovedet der bestemmer hvad der skal i aviserne osv., så det er nok ikke så underligt at de vil have en undskyldning fra Ham. At det så ikke er ham der bestemmer, dét burde de sgu have fattet for længst.
JyllandsPosten har jo faktisk også givet en undskyldning, men den blev ikke godtaget. Latterligt.
Og jeg synes forøvrigt slet ikke, atd et burde have givet dem en undskyldning! Sket er sket, og i DK er der noget som hedder ytringsfrihed, dårlig humor og Anders Fogh. Dvs. at de faktisk ikke kan tillade sig at 'brokke' sig over det, for det er 110% lovligt!
Hvis de virkelig tager det så tungt, hvad så med at få noget ordenlig information? De fleste har bare hørt det fra mund til mund, og så kan en fjer blive til 10 høns.
Synes også, at det er bunden at brænde billeder af. Helt ærligt, man kan sgu da ikke tage seriøst, at de futter et billede af Fogh af sammen med Dannebro ( som jeg ikke ved hvordan staves )?
Pwwf, tsk, SUK.