|
|
| DET ER SGU DA SYND! |
| Forfatter:  |
Soleil`s Monarch |
| Dato:  |
30-01-2006 16:27 |
|
Hej... Ja sorry et indlæg til  Men sad lige og snakkede med en af mine venner, hun siger hendes heste står stille hele vintern fordi der er is, det har vi også men jeg tager bare en skovl og flytter isen, nå men det er så det... Så siger hun at det er lige meget for om sommern rider hun 5TIMER i træk...!!! Det syntes jeg altså er synd, og det om vintern og sgu rytterns egen dovenskab! og om sommern 5 TIMER I DEN VARME?
--> Knuz fra Miig <-- - Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet - Love Soleil`s Monarch, og Latino 4-ever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Sys det kommer meget an på hesten. Der er mange heste der bare de komme ud sagtens kan klare en vinter uden ridning. Om sommeren hvis hesten er i form, og det foregår i et fornuftigt tempo kan en hest sagtens gå 5 timer. Tænk på langdistance. Der rider man også tit 5 timer eller mere.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Øh, jeg ville mene det var MEGET mere forsvarligt at give hesten fri, hvis man ikke har hal, og der er som en skøjte bane udenfor! Du kan jo ikke tage en skovl, og lave en sti på flere km? .. At man arbejder konstant 5 timer med dagen om sommeren er en anden sag. Der må jeg håbe folk er voksne, modne og INTELLIGENTE nok til at vide, at sådan gør man ikke! Man skal tage hensyn til sin hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| atlså... |
Soleil`s Monarch |
30-01-2006 16:38 |
|
Den kommer slet ikke ud? de står bare i et spiltov i 7mdr, det er da synd!
--> Knuz fra Miig <-- - Intet er umuligt for den der har viljen i hjertet - Love Soleil`s Monarch, og Latino 4-ever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så kan hun jo meldes |
|
|
det er da bare at gøre det, men tror du ikke lige du skulle undersøge det først. for der er jo ikke 7 mdr is i dk... om man rider fem timer om sommeren. tja, nu er er der jo forskel på hvordan man rider. jeg rider sjældent mere end ½ time, hvis jeg gør er der som regel en forklaring. men hvis det er skridt ture i skoven, tja så er fem timer jo ikke noget problem, ej heller i 30 graders varme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Christina(Rasmus) <3!!! |
30-01-2006 16:46 |
|
5 TIMER I TRÆK Det synes jeg er lidt for lang tid!!! Står de bare inde i et spiltov i 7 måneder, uden at blive rørt på nogen måde? eller mener du bare at de ikke kommer på fold? Knus Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line_Calano |
Soleil`s Monarch |
30-01-2006 16:48 |
|
det er skam sandt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så må du jo melde hende |
|
|
der er vel dårligt andet at gøre, hvis den står i sit spiltorv 7 mdr i træk så kan hun meldes for vandrøgt til dyreværnet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
30-01-2006 18:06 |
|
Ikke fordi jeg ikke tror på dig, men ved ikke helt om jeg tror på din veninde. Kommer den virkelig slet ikke ud hele efteråret, hele vinteren og en måned af foråret? Tænker bare lidt på hvor hun har den stående henne? For de andre heste bliver vel lukket ud? Men du må da gøre et eller andet, det er jo synd for hesten! (Der er slet ikke ment noget "kritik" til dig her, mere hvis det kunne misforstås! )
Mvh Cathrine <3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
30-01-2006 18:11 |
|
Hesten skal selvfølgelig røres, men hellere det at den står stille, end at den ryger på røven udenfor, fordi at der er som en skøjtebane. Rider hun 5 timer om sommeren i træk? Ja, hvis det er fuld galop i 30 graders varme, så er der jo tale om det. Men det er uansvarligt alligevel, også om sommeren! Men du kan jo heller ikke udtale dig rigtigt op det, hvis du ikke har set det.
Odin med Black Beauty
Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine skønheder ... ! |
mantuz & chellzen |
30-01-2006 18:15 |
|
Eii hvor synd At den slet ikke kommer på fold Altså jeg rider heller ikke så længe der er Glat. Men ellers rider hverdag. Men selv om der er glat kommer min stadig på fold . Hmm 5 timer om sommerne . Altså jeg vil aldrig ride så længe når det var meget varmt men nu er der jo heller ikke altid 30 Graders varme i DK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIT SVAR |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
30-01-2006 18:23 |
|
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´ Words CAN'T bring me down Græsset vil fucking altid være grønnere på den anden side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brum brum |
|
|
Jeg tror ærlig talt ikke på dig. Var det ikke også dig der havde det program , som du aldrig viste?
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 2 billetter til hingstekåring søndag købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| et er den ikke |
Tamrotte |
30-01-2006 19:57 |
|
det er syndt får hesten HADER virklig spiltov og så at hesten ikke kommer ud!! og 5 timer i træk i at ride i sommeren? ejj får mit vedkommen tror jeg at ejeren kun gør det der er bedst får hende og ikke sin hest !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !!! |
Hypzepiihn |
30-01-2006 20:44 |
|
Stakkels heste/ hest
Kysh
Rinni&Silva Et liv uden heste er det samme som en bil uden motor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
30-01-2006 20:54 |
|
Stakkels hest.. Hesten kommer måske i bedre form.. men den liver jo 2-talt slidt af at skifte sådan.. er der ekm et ridehus tæt på?? hmm.. syntes at 5 timre er ALLLTTT! for Meget.. jeg rider højst 5 timer 1 gang hver 2 måned på en lang skovtur! og kommer den overhovedet ikk på fold om vinteren? hvis ikk.. så bliver benene jo 2-talt hævede af veske.. den kna resikere at få skader!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jgkutfujvku |
Chris (Zoltan) |
31-01-2006 21:34 |
|
Hvorfor s*tan kan hesten ikke komme på fold når der er sne og is? Det gør hestene ved os da! Og i syv måneder? Der er da højest sne og is i DK i fire måneder på et år! Hvad så med de tre måneder hvor der bare er lidt smat og regn? Det lyder altså liiidt... Mht de fem timers ridt. Siden hun lader sin hest stå i et spiltov syv måneder, UDEN dne kommer ud at røre sig, tror jeg IKKE hun er distancerytter! En skovtur på fem timer kan man sagtens! Men hvis hun rider koncentreret dressur i fem timer - det kan selv den mest trænede dressurhest jo ikke klare! Undskyld mig - der er altså noget der ikke lyder rigtigt! Enten har du misforstået noget, eller også har hun stukket dig en fed løgn! Bare hvad jeg tror og mener! 
--> Chris <3 ~ Med min Zoltan Of Swing ~ ^^ We are the champions, my friend ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Safia <3 |
|
|
Den kan jeg love dig for det ikke er. Det er sku da noget underligt noget at skrive..
When a Loved one becomes a memory. The memory becomes The Truth. 07/05-1992 - 05/01/2005 2 billetter til hingstekåring søndag købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|