|
|
| ALLE bliver hjemme fra skole |
| Forfatter:  |
Hypzepiihn |
| Dato:  |
29-01-2006 21:12 |
|
Har i set denne tekst? Den har jeg fået sendt og og det har alle jer andre sikkert også... ALLE bliver hjemme fra skolen den 27.marts.2006 Uanset hvilken skole du går på eller hvilken by du bor i. Det spiller ingen rolle. Tænk når lærerne kommer og ingen elever er der. Sig dette til alle du kender, og se om det kommer på nyhederne, den 27.marts.2006 er en speciel dag .. kopier denne og send den til ABSOLUT alle du kender. Hvem har startet den og hvorfor? Hvad sir i til den?
Kysh
Rinni&Silva Et liv uden heste er det samme som en bil uden motor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahha. |
|
|
Nixen har jeg ikke fået, jeg møder talstærkt i skole i morgen vi (læs jeg og et par fra min klasse) fik lokket skoleisnpektøren til at vi skal ha hvid dag i morgen  Hele skolen skal ikke lave andet end at kaste med sne og kælke 
MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3 Bro Bro Brille .. vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
29-01-2006 21:13 |
|
Jeg er kedelig, jeg bliver ik hjemme 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift, |
|
|
Har ikke fået den, og har ikke tænkt mig at blive hjemme.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
For det første, er det d. 29 i dag. For det andet er jeg glad for at få muligheden for at gå i skole, og få en god uddandelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skole .. |
Bello |
29-01-2006 21:21 |
|
Hm . Man har jo forældre  Så man må jo tage i skole ..
Vrinsk , Vrinsk , og kysh Bello&Chili nu snart med ny part , Bliver bare fedt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| line larsen |
Tamrotte |
29-01-2006 21:22 |
|
det er den 27 marts 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhhugh |
Hypzepiihn |
29-01-2006 21:22 |
|
Det er den 27. marts, ik januar, man har nu heller ik tænt mig at gå blive hjemme!
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
Har fået 200 af dem. Hvis de andre fra min klasse gør, og jeg kan slippe væk fra mine forældre, gør jeg  Det kunne sgu'da være lidt sjovt !
Hilsen Trejah .© Elsker min Minus © Skal du på Petersminde i uge 27 ? Skriv !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ved jeg ikke |
Tamrotte |
29-01-2006 21:28 |
|
gør det hvis alle gør det  det kunne være lidt fedt at få fri så kan det være det bliver til en fridags tradion hver år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand.. |
|
|
Har ikke fået den, og jeg bliver ikke hjemme.
Whatever  -Nu med vidunderet paddy- Amme namme nam, haps haps haps
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg har også fået den. Glemmer nok at lade være med at komme i skole 
- Stjarni og Clara - Islændere er ligesom røde humde, man ender altid med mere end en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mauahhaha. |
|
|
Nåå.. @!#$ så gør jeg det sku.. jaja 27 marts. typisk ;P
MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3 Bro Bro Brille .. vil du ik fortælle.. Hvorfor storken kommer med børnene? Pic.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
29-01-2006 21:36 |
|
Har ikk fået den, og jeg bliver ikk hjemme 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det vil da være sjovt |
Tamrotte |
29-01-2006 21:47 |
|
tænk hvis så en hel skoles elever så er væk  så skåner vi osse lærerne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg blir hjemme... |
|
|
...det jo en fridag...  d 2. påske dag... Tumper der har lavet den... 
Medlem af anonyme hestoholigere. Se min elskede hest Tango i min præ. <3 Savner sQ Tessa :'( Elskede og elsker hende SÅ meget :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aaah |
|
|
Det kunne sørme være dejligt at have fri på min fødselsdag!! Det vil jeg overveje! 
C O C K T A i L Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føzdag |
Hypzepiihn |
29-01-2006 21:58 |
|
Cocktail: Har du føzdag der? Fedt nok!
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥ |
Laura, det moi!! |
29-01-2006 22:02 |
|
jeg har lige fået den for 2 min. siden.. Og endnu en der er kedelig.. eller bare lærens dengse..!! 
Mig tys mig så en hypperhest.. Uhh, mig så en hypperhest.. Ja dem ville jeg gerne se lidt flere af!! Der er opfundet meget i denne verden. <3 Men det bedste det er nok Hesten!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lærere |
Hypzepiihn |
29-01-2006 22:15 |
|
gad vide om der er nogle lærere herinde?
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| (~Team.Grafik.og.Lotte~) |
|
|
Alså er ik HELT sikker... Men fik den i sådan en fælles halløj, i MSN alså hvor der er ´flere der er inviteret... Og der sagde de vi havde fri, men har ik tjekket... Blir kun hjemme hvis jeg har fri... 
Medlem af anonyme hestoholigere. Se min elskede hest Tango i min præ. <3 Savner sQ Tessa :'( Elskede og elsker hende SÅ meget :'(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahaha |
|
|
Nu går jeg ikk i skole, men fik alligevel 19 af den. OG havde jeg gået i skole, var jeg da taget af sted. Det er noget værre pjat det der 
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ku da være meget sjovt.. |
Camilla N |
30-01-2006 12:06 |
|
.. Men tror bar ikk alle ville blive hjemme og så går det fede lissom lidt af det.. 
Respektér din hest, så respekterer den dig! En hest uden en rytter vil altid være en hest, Men en rytter uden en hest vil altid bare være et menneske
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
30-01-2006 13:55 |
|
Jeg kommer i skole. Synes det er noget !#¤¤# for der er jo egentlig ikke nogen grund til det. "Det er bare for at se om vi kan komme i nyherne". Kan godt være det er mig der kedelig, men jeg synes det lyder lidt latterligt! (Tag ikke min mening for tungt )
Mvh Cathrine <3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belinda |
Sina |
30-01-2006 13:56 |
|
Må skuffe dig og sige at den 27 er en mandag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sina... |
|
|
Hvor vil du hen med det er en mandag??? Jeg siger andre har sagt d en hellidag=fridag... Hvis du læser mit første svar!!! OG en hellidag kan jo NEMT ligge på en mandag...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GtøLåt? |
|
|
Har fået den, kommer nu alligevel i skole. 
- Sasma med parten Kira <3 Formand for GEK's KakaoKlub Kan du huse Ænderne? Så skriv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belinda |
Sina |
30-01-2006 14:25 |
|
Jamen undskyld..Troede du mente det var en fridag og nej, den 27 er alligevel ikke 2. påskedag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belinda har ret! |
|
|
Det er en helligdag og alle har derfor fri under alle omstændigheder - selv jeg, der arbejder fuldtid har fri, da supermarkederne er lukkede. Jeg ved ikke hvilke uintelligente mennesker, der har lavet denne besked, men de har ikke tænkt særlig langt. Og jeg kunne godt lide af vide, hvad formålet skulle være? Er der nogen der har en ide eller ved noget om det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pøohnkl |
|
|
Åååh hvor jeg griner . @!#$ nogle utumper der har lavet den ;p jeg bliver sku hjemme jeg skal ikke i skole på nogle hellige dage ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hah jo |
|
|
hah jo, jeg fik den igår af min veninde ;/ ..  Fedt hvis den kom i tv avisen !  hehe, alle børn i hele danmark kommer ikke i skole  på EN bestemt dag  det kunne da være meget fedt sys jeg?
Domino ejer mig ? Eller var det omvendt ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh nope |
VictoriaM |
30-01-2006 17:58 |
|
Nope har ikke fået den, hvis jeg havde var jeg også gået i skole 
Møller, Victoria Møller Haha det er så mit navn... Øhh Et liv uden heste tjah men ikke for mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh sygt |
VictoriaM |
30-01-2006 17:59 |
|
har lige fået den efter jeg skrev det her indlæg-... hvem er det der sender dem?? og skal vi blive hjemme...?
Møller, Victoria Møller Haha det er så mit navn... Øhh Et liv uden heste tjah men ikke for mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vickie85d:o) |
Jennifer(Zigato&Mâcon) |
30-01-2006 18:03 |
|
Den besked jeg fik med næsten samme indhold, var der føjet lidt mere til: "Vi vil jo have grubbeeksamen tilbage." - så tror det er formålet !
MVH. Jennifer. ("v") Z+M `V´ Words CAN'T bring me down Græsset vil fucking altid være grønnere på den anden side
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| [havelampe] |
Daisy <,33 |
30-01-2006 18:11 |
|
min mor har selv arto og hun har fået den.. gæt hvad, hun lader mig blive hjemme .. hvor dum kan man være 
savner daisy. vær positiv, 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Kommer i skole den dag. Det er alligevel ikke alle, der bliver hjemme og så er der jo ingen idé i det.
GURAMIEN (NU SOM SKRUMPEHOVEDET) Waiting on a shooting star ^Er du med os?^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ??? |
Hypzepiihn |
30-01-2006 19:21 |
|
Nogle der ved hvor den startede henne?
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har hørt den... |
Marie-Louise |
30-01-2006 20:04 |
|
...Rigtig mange gange nu.. Og syntes det er dumt, hvorfor nedlægge skole arbejdet bare fordi nogen syntes det kunne være skægt at komme i tv.. Og det der med at lærene kan komme til tomme lokaler, jeg tror faktisk de er ret lige glade de får deres 800 i timen om eleverne er der eller ej... Syntes personligt det er for langt ude og har tænkt mig at tage i skole medmindre vi får fri..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . , . |
Hypzepiihn |
31-01-2006 21:49 |
|
Marie-Louise: Ja, det har du ret i..
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny dag? |
Hypzepiihn |
01-02-2006 16:15 |
|
Har I set at der nu er kommet en ny sms rundt om på msn og det hele hvor der nu står d. 1. april i stedet?
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
Salle + Silla |
01-02-2006 19:22 |
|
Jeg tror jeg bliver hjemme , deet kunne være vildt fedt med lidt 'strejke'  Hvis andre fra min klasse bliver hjemme gør jeg også !
JEG vil qøre ALT ! - For af eje en Lusitano .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øh..hvilken |
|
|
helligdag er det? jeg tror nu nok at jeg ska i skole - har ikke hørt at det er en helligdag???
Med venlig Hilsen Yessika Husk at smil - Så smiler verden igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 27. marts |
|
|
Det er IKKE en helligdag! Og formålet er, at vi vil have gruppeeksamen tilbage. Derfor 'strejker' vi fra skolen 
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okay... |
|
|
nogle der har et link til noget mere viden om det?
Med venlig Hilsen Yessika Husk at smil - Så smiler verden igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan de beslutte sig?! |
Hypzepiihn |
01-02-2006 21:55 |
|
det er ik mere 27. marts, nogle er bygyndt igen, og har skrevet den samme bae med 1. april, kan de beslutte sig?
Kysh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kunne være sjovt |
|
|
Syys det kunne være sjovt hvis alle gjorde det.. har også fået et par stykker af dem
Sahra Og Bilbo i er bare de besteee Dv og hafflinger bare ynglings racer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 27. marts |
|
|
1. april er en lørdag, men lige bortset fra det Dér skal jeg i hvert fald ikke i skole. Holder mig til den 27. marts.
Ditte Uncas og Pablo <3 R.I.P.Mickey <3 Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daisy <3 |
|
|
Sejt nok din mor har arto .. ja , jeg kommer altså i skole, for det er en mandag og vil ikke gå glip af musik Men hvis det ikke var mandag kunne jeg da godt finde på at sove længe og tage ud til Saga tidligt og ride en laaang tur 
Mvh. Anna og Saga Saga = den bedste islænder i verden <3 Der var jo ingen der sagde man ikke måtte have en lækker hest? Der var heller ikke nogen der sagde man ikke måtte have en dejlig hest? Det er Saga!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|