Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Grr...det er ikk rimeligt!!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 19:57

Hai i dejlige ænder og andre fjerkræ

Jeg har en lille "historie som jeg ikk sys er heelt rimlig:

Jeg har halvpart på en rideskolehest 3 gange om ugen. Da der ikk er andre der rider ponyerne mere end ogs(ejeren rider dem ikke) er det os der rider dem mest og derfor har "førsteret" til dem.

Nåh men halvparterne har så søndag hvor der ikk er rideskole + 2 andre dage man selv vælger

Der er stævne den 11. februar hvor der er dressur hvor rideskoleelervene(altså dem der ikk har halvpart) gerne må stille op i hvor det kun er for dem.

Så idag hvor jeg så skulle ride ham kommer jeg ud til stalden og får at vide at en pige der skal starte stævne på ham d. 11. skal øve pogrammet på min pony EFTER jeg har redet. Det sys jeg ikk er så fedt da det jo er MIN dag hvor jeg har ham for mig selv og hvor andre rigtig ikk må ride den

Nå men hun skal så ride efter jeg har fået undervisning hvor han har gået temlig godt. da har jeg redet en time og et kvarter8ponyerne må ride 1½ time om søndagen )

Hun sætter sig så op og da hun ikk har redet såå lang tid rider hun ikk særlig godt og "ødelægger" alt det jeg har arbejdet med på ham

Hun skal så ride og jeg bliver der så får at de kan låne mit skridttæppe når hun skal skridte af( dette var min egen idé )

Der er en ridelærer med som hjælper hende med at øve programmet og jeg soørger så mens hun rider om de selv sadler ponyen af..

Og jaja det skulle de nok. Men da hun så er færdig med at ride tager de hovedetøjet af ham(hun skridtede af uden sadel) og stiller ham så bare ind

jeg spørger som om de ikk skulle strigle og sadle ham af men der svarer ridelæren: Neej det havde hun ikk tid til for hun skulle nå noget..

WHAT tænker jeg så bare!! ikk nok med hun rider min pony så den går 2 timer på MIN dag hun strigler den sQ heller ikke

Så jeg måtte stå og ordne hovene på min pony mens min mor ringer og siger hun holder udenfor for at hente mig

heldivigs er der en pige der er passer på ham der gerne vil tage de sidate hove for mig og strigle ham

Sys bare ikk det er rimeligt jeg betaler 600 kr. om måneden for at ride min pony og så skal en lille pige ride på MIN dag!! Og så strigler i den ingengang!!

Jeg hørte også ridelæren sige til hende at de også skulle øve det de næste weekender

Har så tænkt mig at sige det til min anden ridelærer at jeg ikk sys det er rimeligt hun rider på MIN dag..

Hun kan vel for pokker da øve den dag HUN rider??

Er det bare mig der har en mærklig mening eller kan i følge mig

*Lulu-piien*

Elsker min Disco
{>

Stolt medlem af Farvehumorklubben, men en LILLA humor !
0
0
Svar på denne tråd

Trøller sez
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:00
Kan godt forstå dig ;) Men heldigvis er det jo ikke altid hun skal ride ham ;)

:-* Born to be wild :-*

Årets hest 2005 :D

Green day (y)
Trøller!

0
0
Svar på denne tråd

træls...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:10
ej hvor træls!!!

100% BøZze!!
Vi siger så meget
Men gør så lidt
Hvor er vi egentlig dovne
0
0
Svar på denne tråd

sælfkæsld
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:16

Han godt følge dig. Nu har jeg så ikke halv part og har heller aldrig haft det!

jeg har bare prøvet dette: Jeg skulle starte min 1 dressurklasse. Der var en der skulle ride før mig på den samme pony (elevpony) Vi SKAL komme min. 1 time før vi skal ride så vi kan nå at varme hesten op (ca. 30 min) og sadle den op. Hende der skulle ride før mig kom ikke en time før og der var kun 45 min til at sadle op i og varme op i, min ridelærer sagde så at jeg skulle sadle ponyen op varme den op. Lige som jeg er kommet op kommer de hun kommer så op og rider ponyen som L*RT :( da hun er færdig kommer jeg op og da jeg har redet mit pro. bliver hun sat ind i sin boks og sadlet af. Vi har aftalt hun giver en sodavand oppe i koisken men hun er IKKE til at finde (hun skulle give den fordi jeg havde sadlet ponyen op min ridelærers forslag)

De kan måske ikke så meget, men jeg elsker dem de er mit et og alt :)
If you think i'm a bitch must you see you self!
Et Team der funger <3

Vores hjemmeside pony-staldene

Formand af sne hader klubben

0
0
Svar på denne tråd

hader overskrifter!!!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:22
Ej hvor surt...

- Jolly Jumper B-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:25

Kan sagtens følge dig...det lyder ik rimeligt og kan slet ik forstå hvorfor du ik ogs må ride det der stævne, for du rider jo ogs rideskolehest. Det lyder meget uretfærdigt, og det er godt du vil gøre noget ved det...

Kysh

Rinni&Silva
Et liv uden heste er det samme som en bil uden motor

0
0
Svar på denne tråd

hmmm ..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 21:18

Snak med ridelæren om det ikke er riemligt.

MVH. *MeFeNiRo* og Ghini<3
Bro Bro Brille ..

vil du ik fortælle..
Hvorfor storken kommer med børnene?

Pic.
0
0
Svar på denne tråd

halvpart .
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 21:28

Det er da ik rimligt !

hun kan da i de mindste strigle den !!!

& ja , hun kan da ride på sin egen dag .

Fatter heller ik at din ridelærer bare finder sig i det ,

han må være meget glad for hende

Vrinsk , Vrinsk , og kysh

Bello&Chili

nu snart med ny part ,

Bliver bare fedt !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider