|
|
| din hests/ponys foder! |
| Forfatter:  |
$izzer - nu med 2 krikker! |
| Dato:  |
29-01-2006 18:32 |
|
hej alle ænder syntes lige at vi skulle have et indlæg omkring, hvad din(e) hest(e)/pony(er) spiser og evt. hvor meget de får. jeg starter: begge mine heste for: cool mix de for så meget af det: de får ca. -1,5-2 kg. om dagen - indklusiv hø, wrap, halm, gulerødder og godbidder!
KH. Sissel Shaggy / futura er stolt rytter og ejer af Araber og Engelsk fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| foder... |
|
|
De får begge wrap, halm, roepiller, gulerødder og så får den ene noget foder fra Spillers, og den anden får noget vi selv blander.
Mange hilsner fra Carina ~Team Jessen~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
Mijn Fylla |
29-01-2006 18:57 |
|
Fylla får: Fiberlux fra Dangrøn Havre Byg Hø Gulerødder -og selvfølgelig lidt godbider 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Æske får: Havre Roepiller Sådan noget hakkelse agtigt noget  Wrap Halm Noget pulverting Og nogle vitamin dimser 
Rikke & Escape Dance Stald DM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svarer da lige :) |
|
|
Amisen får: 2½ L. Korn ( Hel havre + Valset byg blandet) 2 store håndfulde Roepiller 1 stor håndfuld Lucerne 1 bæger Travo E sport. i Aften Morgen aften og frokost  Knuuus
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Chela får også cool mix, og så byg og ølgær.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish/nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Til aften: 1 krus havre, 3/4(næsten et helt) krus hvis hun skal stå stille 3 fiberlux En håndfuld guleroder Et fed hvidløg olie Salt Morgen: 1 krus havre eller 3/4 krus 3 fiberlux Gulerod Der ud over får hun betfor til nat, og naturligvis hø til alle måltider
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jvksaæjgvkaæl |
...Fimse...<3 |
29-01-2006 21:10 |
|
Castillo får: Fiberlux fra Dangrønt Havre Byg lidt hø Gulerødder..! 
Mvh. Maja og hendes fine Castillo:D Fimse-Flemming er rund:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
Byg, havre, danrønt, salvana 2000, majsflager, majsolie, safe and sound og wrap. Og self gulehapser
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Store Mads Kirk, er for lækker |
|
|
Mads får. Morgen: 4dl byg 1 Salvana Kiks Hø Gulerødder Aften: 4dl byg Gulerødder Hvidløgsguffere(i foderet) Hø Han får også hø, hen af dagen.
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Foder... |
|
|
Pt. står Lakaj stille pga. en kodeledsforvridning, så lige nu får han i løbet af hele dagen, fordelt over 5 fodringer. 1½ kg havre 3 kg roepiller 100 g Travo E 8 kg hø 6 kg wraphø 3 kg gulerødder Men når han er i fuld træning får han - igen fordelt over hele dagen, over 4 fodringer: 3 kg havre 2 kg Hestekraft 3 kg Irish Mash 125 g Travo E 8 kg hø 6 kg wraphø 3 kg gulerødder
Venlig hilsen Helena fra Team PIP - nu snart med hund?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
stindin |
30-01-2006 11:11 |
|
Begge mine får det samme, bare forskellige 'doseringer'  High fiber cubes fra Spillers Hesta mix fra Hippolyt hvidløg (det der i flager..) biotn fra Solanum Gulerødder Så har de altid adgang til frisk halm, og får wrap.
Stindin . I forgive but i'll not forget $ Hver dig selv -Du kan ikke accepteres af alle $ .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| "overskrift..??" |
$izzer - nu med 2 krikker! |
30-01-2006 18:48 |
|
ok! så det var de fleste, som selv "blander" deres foder:) andre?
KH. Sissel Shaggy / futura er stolt rytter og ejer af Araber og Engelsk fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| din hests/ponys foder! |
Hopzen <33 |
30-01-2006 18:50 |
|
Min får (ved ikke lige hvor meget ): Havre, müsli 2000, green power lucerne, elektrolytter, aaalt det hø hun overhovedet kan æde. hun får 3 gange dagligt! .
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår+- |
|
|
Ved ikke det præcise, da hun er rideskolehest, men;
Havre De der pille-tingester (tynde "pinde" på ca 0.5 cm) Wrap
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyt5yt9i |
sarah |
30-01-2006 19:04 |
|
2* 1 liter havre 2* ½ liter TM müsli Kraft 2* 1 liter Green power Grass 1* 5kg whrap fodelt morgen og aften.
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fønix foder |
|
|
fønix får morgen, middag og aften, han får de´t samme ved hver måltid.. gulerødder 2 dl. cool mix 1 dl. majsflager en stor håndfuld lucerne hvidløg salt hø halm Det var vist det..
Fønix&Gumperøven (Ballen&Gumperøven) Nu måske part på Monty? Vil savne dig søde Skiva!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| laksmd |
|
|
Havre og tilskud ve ikke hvad der er i det min far laver det! men de skal snart skifte foder
De kan måske ikke så meget, men jeg elsker dem de er mit et og alt  If you think i'm a bitch must you see you self! Et Team der funger <3 Vores hjemmeside pony-staldene Formand af sne hader klubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jolly får: |
¤ Bella ¤ |
30-01-2006 19:23 |
|
Lucerne - ca 1 kg om dagen (firdelt over dagen) Hvidløg - 2 skeér uden top.. hestebolcher - 4 stk (ikk fast) Gullerødder - ca 2 kg om dagen Medecin - 3 ml. 2 gange om dagen (han har ondt i benet) det var det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|