|
|
| Stævne billeder |
|
|
Lidt stævne billeder fra sidste weekend.. (: Kritik modtages gerne, men jeg kender godt mine egne fejl.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder... |
|
|
Dejlig hest! Du skulle bare sætte billederne under hinanden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfzgdfg |
|
|
Ja.. Kan jeg desværre bare ikke finde ud af.. ;P Men det er altsår 2 forskellige..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fine billeder |
|
|
hvilket kamera er billederne taget med ? For det er da nogle rigtig fine billeder, det er sjældent billeder fra inderdørsstævner er så fine i kvaliteten 
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Kanon dejlig hest  Hvor høj er den? Og hvad startede I?
Hilsen Sara og Dino Boy - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbjgkfdlbg |
| Forfatter:  |
Mijn Fylla |
| Dato:  |
28-01-2006 16:14 |
|
Nøj, den er lækker  Fortæller du ikke lidt om den, hvad i startede og hvordan det gik 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej for dig og hej for mig.. |
¤ Bella ¤ |
28-01-2006 16:17 |
|
Flotte billeder.. dejlig hest! du skulle sætte billederne under hinanden.. du skal bare trykke enter..:P hmm.. pas på du ikke laver klaver hænder "lægger" dem ned på hesten.. det kan godt trække ned...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| goe billeder |
Sofia med Sussie Tarpgaard<3 |
28-01-2006 16:34 |
|
flotte billeder
Knus. Sofia med Sussie Tarpgaard<3 Sussie Tarpgaard er verdens bedste pony for mig<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Dejlig pony/hest. Går godt nok vybt på det første billede og falder en hel del på forparten. Med hensyn til dig så kortere tøjler, hænderne op, fødderne lige og hælene ned.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter "Walk the dark path Sleep with angels Call the past for help Touch me with your love And reveal to me my true name" - Nightwish, nemo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot !!! |
|
|
Orh, virkelig skarpe billeder !  Og ja, jeg kunne også tænke mig at vide mere om ponyen, hvad i startede osv.
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sf<sfd<ads |
|
|
Tak.. ! (: Startede LC2 og LC3.. 3. plads med 65,65% ud af ca. 36... Selvom mange af jeg åbenbart ikke har bemærket det (:P) så er det to forskellige heste.. Den til venstre er en II'er på 7 år.. Han hedder Nimble guy, er importeret fra Holland og er ren New Forest. Indtil videre er jeg den eneste der er blevet placeret på ham (Han er løbet ud af banen alle de andre gange(Med andre ryttere)) Men han er nok mest dressur pony.. Har sprunget et par fejlfrie klasser på ham, mne han hidser sig meget op og løber så helst uden om springet.. Jeg har redet ham i halvandet år, og der har vi fået følgende placeringer: 1. plads i LC1 3. plads i LC2 3. plads i LC3 2. plads i LC3 1. plads på dyreskue Der er det eneste jeg har fået startet på ham, men nu kommer der jo massere af stævner, så vi skal bare igang.. (: Så er der Liane på de 2 billeder til højre. Hun er en lille hest (ca. 154) der normalt er meget hidsig, men sjovt nok altid opfører sig pænt til stævner.. Hun er er gadekryds og kommer fra heste handler så jeg ved ikke så meget om hendes baggrund.. Jeg er blevet nummer 2 i en LC3 (ud af 17) på hende og det er også det eneste jeg har startet på hende..  Det var en amatør fotograf der var ude og tage billeder af hans døtre til stævnet og så spurgte jeg lige om han ikke også kunne tage et par af mig og det gjorde han så.. Men ved desværre ikk hvad det var for et kamera.. ): Håber jeg fik svaret på alle spørgsmålene , ellers så må i bare skrive igen.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Når du nu siger det ka man godt se at det er 2 forskellige heste. Men dejlige er de begge.  Tillykke med placeringen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyeri.. |
Manni (Dancer) |
28-01-2006 22:37 |
|
rigtig gode billede.. du sider pænt og vildt lækker pony  Hvem har taget billederne?.. det er vildt god kvalitet?
Mvh. Manni De "tynde" racer er gode De tunge lige så. Så hvorfor íkke en Araber/Haflinger? Præcis som Dancer <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| earawer |
|
|
Tak.. ! (: Billederne er taget af en forældre til 2 små ridepiger der også skulle ride den dag.. Jeg fik ham så overtalt til også at fotografere mig, hvad jeg er rigtig glad for nu.. xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
29-01-2006 18:30 |
|
HAR DU KØBT NIMBLE GUY! Fra hestehandleren i skippinge?! Nøj jeg har ledt efter den pony! Jeg red ham lidt da han stod hos fredriksen. havde mulighed for at købe ham, men valgte Beauty (min pony) fremfor ham. Han er bare en KANON springer! Det er helt vildt, og han var ikke så gammel da jeg red ham.
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fine billeder |
|
|
Men kunne ikke lade vaere med at laegge maerke til, at du har böjlen omvendt pä pä det förste billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
Hej.. Ved ikke om jeg må skrive lidt til dig om din pony og dig.?? Men du kan hører det. Jeg ved det er svært at sidde perfekt. Rider selv stævner, og har fået professionel undervisning, jeg rider store konkurrence heste, og har fået meget af vide. Men øvelse gør mester og bare bliv ved det kommer til at gøre mesterværker! tro mig. Jeg synes at det er en rigtig fin pony, den har en god hals, men pas på den ikke skyder skuldre for dig, det kan ikke være så nemt at se når man rider. Jeg synes du sidder fint i sadelen, men pas på dine hænder, ikke kommer for langt ned, og bøj måske den arme lidt så de ikke er så stive. Hvis du vil have hjælp eller gode råd. Så kan du bare skrive til min email. knus
Hej.. elsker heste og vil atlid gøre det. Har du problemr så skriv bare til mig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til alle.. :P |
|
|
Kode 123: Kan ikk lige huske hvad heste handleren hed, men kan lige finde ud af det.. Hvor er det sjovt at du har prøvet ham ! (: Karen(Madir): Ja, har du faktisk ret i .. ;P Jacqueline: Tak, er altid åben over for kritik , hvis det er god kritik.. Skriver nok en e-mail til dig når jeg får nogen nye billeder.. Så lige et spørgsmål til jer alle sammen.. Synes i at jeg er for stor til Nimble guy ? (Ham på billedet til venstre)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Flotte heste. 
Kode123: Er Frederikssen ham som er hestehandler i Skibby? (en af mine yndlingsrideskoleheste blev solgt dertil)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-01-2006 19:58 |
|
Lige lidt bil. Men var altså kun 11  . . .  . . .  Og trave af . . .  Man er jo springrytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
Hej hænderne op,og sid ret og ned... Lad hver med at lægge dig ned på hesten, eller fin hyp:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
30-01-2006 21:28 |
|
Hehe han var hingstet vildbasse den gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| c vcbcsd |
|
|
Var han ihvartfald også da han kom..  Han smed alt og alle af.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
31-01-2006 10:28 |
|
Han er så dejlig.. Det er synd at han går som rideskolepony! Håber du køber ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tyutyyuhuy |
sarah ---->>> sawa |
31-01-2006 18:10 |
|
woaw!!! gode billeder!!! pst *hviske, hviske...* luk munden og smil  ej undskyld, det er da super billeder!!! må jeg ikk få dit kamera???
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xdfzxdfzdx |
|
|
sarah --->>> sawa: Du har faktisk ret med munden.. ;P Men nigen gange når jeg koncentrere mig meget , kan det være svært at huske på det hele..  Men desværre er det ikk mit kamera, såå.. Heeh.. Men ellers tak for komentaren !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godi.. :D |
Martina. |
31-01-2006 18:19 |
|
Ja, det er gode billeder. Det ser elegant ud.  Lidt kritik: Du læner dig lidt for meget bagud.  Altså på billederne, hehe. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sgdzsf |
|
|
Martina: Ja, ved det godt, men ved ikke hvorfor.. Det har jeg aldrig gjort før..  Såå, men eller tak ! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
31-01-2006 18:38 |
|
Dine heste(ponyer vel;) ) ser dejlige ud! Og tillykke med placeringen!
Mvh Cathrine -Det rette øjeblik til at slappe af, er når du ikke har tid-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|