|
|
| had det eller elsk det! |
| Forfatter:  |
sarah |
| Dato:  |
24-01-2006 13:31 |
|
ja nu vil jeg lave et af de her indlæg som enten elsker .- eller også hader!!!  jeg kunne godt tænke mig at se billleder af alle jeres andre dyr!! altså dem der ikke er heste!!! jeg kan starte: her er min dejlige hund Bella, hun er 6år og blaning mellem japanese og pomeranian!  billedet er grumset da det er taget med min Tlf.
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dovenskaben længe leve |
*Catja(Boy&Star)* |
24-01-2006 13:45 |
|
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kom nu!!! |
sarah |
24-01-2006 13:46 |
|
arrgghh kom nuuUuu!!! i er kedelige.. r jeg helt ene alene om at have fået rigtig dejligt tidligt fri idag??? eller er der bare ingen der har nogen dyr???
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Fede katten, Pjevs.  Og selvfølgelig også Tøffeldyret: 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Sniffer, min Dansk-svenske gårdvuf:  Med Foxie, min foxterrier, i baggrunden   Her "sidder hun pænt"  En af mine mange søde fisk   En kiks jeg fangede igår...
GURAMIEN  Waiting on a shooting star ^Er du med os?^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej hvor... |
sarah |
24-01-2006 15:02 |
|
Hvor er de dog søde!!! nnnårhh!!! j j se det vidste vi jo slet ikk før nu!, så der bliver nød til at være en hel masse andre der også svare!!!1 så vi/jeg kan se hvor søde, jeres, ikke heste-dyr er!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hund <3 |
Nicole |
24-01-2006 15:11 |
|
Så får i da oss lii nogle billeder af min dansk/svensk gårdhund Zitto<3      Det var nogle af dem! Flere på min præsentation!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Zitto & Silver Girl <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 Colle her! Hvem der?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også mig |
|
|
Kiwi, min 10-årige Labrador/Schæfer/Chow Chow/Karelsk bjørnehund blanding :  
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine dyr |
Hypzepiihn |
24-01-2006 16:02 |
|
Alle 4 er dværgvæddere. Her er det Sunshine og Stampe  Og her Bellis og Solsikke 
Kysh __,.-~¨`Rinni`¨~-.,__ Hvad er et liv uden heste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miine dyr |
|
|
Ja, Som sagt har jeg lige fået hest, Og der kommer skam billeder. Men lige nu må i altså nøjes med min Hund   heeh, der var hun jo så hvalp 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Dums, Domino, Dumle, Dumse <33 Min hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hund |
~Malene & Viktor~ |
24-01-2006 17:09 |
|
så vil min lille hund da være med! min lille hund Bamse han er ½ dansk/svenskgårdhund og ½ ruhåret gravhund! smuksakken*!! 
Hilsen Malene & Viktor. Min "dejlige" hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
24-01-2006 19:55 |
|
Har ingen dyr Jo, forresten fisk! Men kedeligere dyr findes vist ikke, og de er udenfor, hvor der er koldt, og jeg vil ikke være kold for at tage et billede af dem 
Mvh Cathrine <3 Asmindrupgårds Lemon Drop <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Nicole: Argf, seriøst, din hund ligner min Sniffer uhyggeligt meget 
GURAMIEN  Waiting on a shooting star ^Er du med os?^
|