|
|
| KATTE-KONKURANCE ;D |
|
|
heeej ænder ;P så ska vi vise kattende frem  ___...___ REGLER: -må højst ha 2 billeder i vær kategori (<--staves?) -du ska enten selv ha taget det eller det ska være a en a dine ejne katte. ___...___ BILLEDER: -billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt. -billede hvor katten ser sød ud. -billede a en kat i sneen. -billede a en sur kat. -tilfældigt billede. ___...___ NAVNE-LEG: (hedder din kat noed sjovt så vær med her) -hva hedder katten. (evt. hvorfor du/i sys den sku hedde det) ___...___
KOM IGANG 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er li selv med ;p |
|
|
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.   -billede hvor katten ser sød ud.  -tilfældigt billede.  ^^katten i bad ;p  ^^efter ;p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
| Forfatter:  |
Rozita & Hennie |
| Dato:  |
24-01-2006 13:17 |
|
Fifi er med  -billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  -billede hvor katten ser sød ud.  -tilfældigt billede. 
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Oscar.. |
*Catja(Boy&Star)* |
24-01-2006 13:26 |
|
Her er OSCAR i kategorien: hvor katten ser sød ud   
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrifct |
|
|
billed der ser sjov/mystisk ud  ser sød ud .  tilfældigt billed  min lille katte mis speedy :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Katte.. dejlige :D |
|
|
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt -billede hvor katten ser sød ud. -billede a en kat i sneen. -billede a en sur kat. -tilfældigt billede. billede a en kat der laver noed sjovt/mystisk..   -billede hvor katten ser sød ud.   -tilfældigt billede.  
Hilsen Kristina & Abe. Kig forbi www.rytterlunden.dk hvis du mangler et sted til din hest i Århus området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
ja mine er med: billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt. Sofus:  Sigurt:  -billede hvor katten ser sød ud. Sigurt:  Spidi:  -billede a en kat i sneen. --- -billede a en sur kat. --- -tilfældigt billede. Fie:  Fidus:  Bax:  Masja:  Ja det var så mine "små" misser 
KH. Sine Pony - Hest - Pinto Bedst ~Årets Dressur rytter Kat.3~ ~Tekke Nummer 2. I Årets Hoppe Kat.3~ #TECKLA'S FORTID SØGES SKRIV HVIS DU VED NOGET#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Min kat Frk-Pjevs. -billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  
-billede hvor katten ser sød ud.  
-billede a en sur kat. 
-tilfældigt billede. 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katja kaj og bente bent.. |
|
|
Så lige til én af mine dejlige misser! -billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  -billede hvor katten ser sød ud.  -billede a en kat i sneen. -- -billede a en sur kat. -- -tilfældigt billede.  Det var min dejlige misser! ___...___
K.H ANNSOFIE hin' selv XXxFox & Julle i er de bedstexXX XXxAf alle verdens hestexXX !!JULLE-FOX!! Kald mig Wendy junior!! - 1'er købes - - Skriv Gerne -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| her er min.. |
Mette og ponyerne |
24-01-2006 15:35 |
|
 min kat gemse
----> METTE <---- har 2 DEJLIGE ponyer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jgktguoklyuploui |
|
|
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt. Miranda:  -billede hvor katten ser sød ud. Miranda:  -tilfældigt billede. Miranda:  Navn: Wayne et drenge navn da hun var helt nyfødt troede vi hun var en dreng så derfor ville min store bror ( Mathias Møller ) have den til at hedde Wayne det kom den så til og hvor den blev ældre så var det jo en hunkat så hun hedder Wayne og vi kalder hende Wayni som vi udtaler det  Har ingen bileder af Wayne 
QnuZz... Team Toss Teamet der rykker til Kyllings fan-klub. Stolt formand for Brunos fan-klub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| **Overskift** |
|
|
Vil da også lige prøve *S* Billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt  Billede hvor katten ser sød ud   Tilfældigt billede   Det var lidt fra mig  Det 3. sidste billede, var han kun 6 måneder  Og med på min praktik plads hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vbnxfh fg |
Mareike33 |
24-01-2006 16:56 |
|
Alex (den sorte) Mudi (den grå/sorte) Terkel (den grå/sorte m. hvide aftegn) BILLEDER: -billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.   -billede hvor katten ser sød ud.   -tilfældigt billede.   NAVNE-LEG: (hedder din kat noget sjovt, så vær med her) -hva hedder katten. * Vores killing (den med de hvide aftegn) hedder Terkel .. Det var mig der fandt på navnet (efter filmen: Terkel i Knibe) Det blev dog først accepteret af mine forældre da han på et tidspunkt forsvandt (kom i knibe)  Adskillige af dem jeg fortæller, at vores ene kat hedder Terkel, stirrer på mig, og siger, at sån kan man da ikke kalde en kat .. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mis mis mis.. |
|
|
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  -billede hvor katten ser sød ud.   -billede a en sur kat.  -tilfældigt billede. 
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ - Micky - En ordentlig tungeslasker! - Part søges i nærheden af Helsingør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg deltager... |
Banan-aben |
24-01-2006 17:48 |
|
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.   -billede hvor katten ser sød ud.   -billede a en sur kat.   -tilfældigt billede.   Den grå hedder grå mis og den anden hedder freya
Banan-aben den almægtige Medlem af FarveHumor Klubben - nu med Lilla Humor! Stol på mig, jeg er en rigtig Jhn'er
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BAHH ! |
Nellie <!3 |
24-01-2006 17:52 |
|
Simi; er det bare mig? eller er din kat mega stor ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Nellie <!3: Jo, han er meget stor, for han er halv norsk skovkat.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kategori |
Mette og ponyerne |
24-01-2006 21:54 |
|
hovhov... glemte lige at skrive kategorien på men den er under den sødeste kat & tilfældigt billede
----> METTE <---- har 2 DEJLIGE ponyer <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
24-01-2006 22:23 |
|
Vi er da med Med de få jeg har tilbage  -Billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  Baby - Han er desværre død ( ), gælder det så?  Cero^^ -billede hvor katten ser sød ud.   Hannibal ^^ -billede a en kat i sneen. - -billede a en sur kat.   Hannibal ^^ -tilfældigt billede.  Hannibal^^  Cero^^
- Sandra Hende med den Forfinede-Wannabe-Araber-Ting  Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Min Beauty Star, altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil også |
Hættemåge |
25-01-2006 10:04 |
|
være med  Starter lige med navnet.. Min kat hedder Rottweiler BILLEDER:
-billede a en kat der laver noed sjovt/mystiskt.  -billede hvor katten ser sød ud.  -billede a en kat i sneen. Min er indekat, så kommer ikke ud i sneen -billede a en sur kat. (taget med mobil)  -tilfældigt billede. 
Ejer af: 1 pony, 1 rotte, 1 kat og 2 dværghamstere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tilføjelse |
Hættemåge |
25-01-2006 10:15 |
|
glemte lige at skrive hvorfor den hedder Rottweiler  Den hedder det fordi da den blev fanget (Den er en gårdkat, og dens mor ville ikke have den, så for at tage sig af den skulel den fanges)"Knurrede", "gøede" og bed den efter/af alt og alle så den lød som en lilel rottweiler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvornår |
Hættemåge |
26-01-2006 09:32 |
|
skal der stemmes??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalaaa |
Line&Libª:) |
26-01-2006 11:40 |
|
Gider ikke være med i billedkonkurrencen, det tar' for lang tid. MEN jeg vil gerne være med i navne legen. OG NAVNET ER!!! Dadaaa, OLIVIA! øhm, men ja det er en hankat. :S huhu, men vi troede at det var en hun kat. Så, Det er denne her HanHun kat vi snakker om.:    Huhuu, hmm. Ja, det var min ene lille Mis Olivia. 
Mvh. Line .:Line & Kaliber Kirial:. - et skævt Team!! og vi elsker det [we will rock' you] Rid DV, så' du sikker på en ordenlig hest .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|