Hej Ænder..
Lige et trist indlæg fra mig
Jeg har nu mistet 2 katte til 
Det vil sige at jeg har mistet 4 katte på lidt under 2 måneder
Her lidt om årsagerne:
Tiger, den første mis jeg mistede.. han blev dræbt, da vores hund følte han kom for tæt på hendes hvalpe, han døde ved et hurtigt bid, der resulterede i en brækket nakke
Tiger blev 2½ år..
Jeg kunne desværre ikke finde et billede på min com 
Baby, den anden lille mis der måtte lade livet, fordi vores idiotiske hund fik løst til at gentage "succesen".. Baby sad ligeså stille på staldgangen, da Gisse kom og knækkede nakken på ham
Baby blev ½ år 

Den næste der stod for skud var Killer.. Han havde været væk lidt over en uge, og jeg var efterhånden godt bekymret.. Og det havde jeg god grund til at være
Min morfar fandt ham torsdag, død og stivfrossen omme på den bagerste mark
Vi har en mistanke om at han er blevet kørt ned og derefter smidt ind på marken
Killer blev ligeledes ½ år..

Så var det Tequila (Quille)
Mors egen lille mis! Hun var min lille prinsesse.. Evigt glad og spindende, altid klar på en krammer eller en nussetur
Hende er vi meget i tvivl om hvad der skete med, men hun virkede sløj onsdag aften, og ville ikke spise, næste dag lå hun død på sit lille tæppe 
Tequila blev 1½ år 

Vræl hvor jeg dog savner dem allesammen
Min eneste trøst er at nu er hele familien da samlet (næsten).. For har heldigvis stadig min lille Cero:

:)
Men så er problemet bare at han er helt rundt på gulvet! Han har aldrig været alene, altid haft selvskab.. Hvad skal vi gøre? For er det ikke lidt svært at skaffe en killing nu? Han skulle jo gerne have selvskab den lille stakkel!
Bare lige et sørge indlæg fra mig