|
|
| træt af vejret..??? |
| Forfatter:  |
*LoveDem* |
| Dato:  |
22-01-2006 10:56 |
|
Idag hvor det endelig er godt solskinds vejr, så man kan ride. Er der is på alle vejene, og på ridebanen og på folden. så kommer slet ikke ud og ride idag. så typisk. selvfølgelig er det dejligt med sne og også smukt. men er i ikke ved at blive træt af det..??  eller er jeg bare den eneste synes vi har fået nok sne.??
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sklasdacw |
...Fimse...<3 |
22-01-2006 10:59 |
|
Sne er da vældig fint... Men ikke hele tiden!  Jeg tror at jeg vil lave en kæmpe radiater  Så kan jeg smelte isen og sneen..! Lyder det ikke som en god ide? 
Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:) Fimse-Flemming er rund:) Og husk! En død panda sladrer ikke:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
22-01-2006 11:04 |
|
jo..det gør det vel..  men så smelter isen jo.. og så er der jo vand..??? så for vi jo våde fødder..? 
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne sne sne, ak ja |
*Catja(Boy&Star)* |
22-01-2006 11:08 |
|
Er også rigtig træt af det Nu var vi LIGE kommet af med det, og så kommer det bare igen. Rigtig træls 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
22-01-2006 11:17 |
|
 ja sådan ser det ud ovre hos mig.. og nu er sneen bare frosset til is.. så der hvor sneen er trådt ned er det bare ren is.. virkelig træls.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GuldFisken Bider! |
Sina |
22-01-2006 11:20 |
|
SÅ træls, der er is over alt 
Mit navn er SINA  Men bare kald mig Sina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
22-01-2006 11:34 |
|
altser dem der har ridehus... kan jo ride hver dag...  hehe.. men det er jo ikke alle der har det... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
22-01-2006 11:35 |
|
Argh det er så irriterende, når man ikke kan ride, pga. den !#¤&¤ sne!!! Så en eller anden: Tryl sneen væk 
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er sku.. |
*æblet* |
22-01-2006 11:36 |
|
Ja det er sku en smule træls, skal til stævne idag, og vi ved ikke om vi kan få trailenern ud 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet* 
"Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
22-01-2006 11:39 |
|
jeg kan da godt prøve.. hokus pokus fillijojokus.. ARGH...!!!??? det er der stadig..  vi må få en anden til at gøre det..?? har aldrig kunnet det med en tryllestav.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
22-01-2006 11:40 |
|
*æblet*: ja så er det altser bare surt.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| træt af vejret..??? |
|
|
Argh ja, det er bare så pisse glat x( dumme sne.
Sabrina med Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
22-01-2006 11:51 |
|
vi burte næsten lave sådan en bande der går rundt og henretter sne...  hehe.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeh .. |
BetteEver |
22-01-2006 12:11 |
|
Syntes da det er deejligt med list sne , men nok fordi jeg ingen hest har fortiden ?? Æblet : Det er virkeligt træls sådan noget !  Det er ihvertfald godt og kælke i 
Mvh. Marlene. Bedre kendt som BetteEver 'Im'just'a'horse'girl'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herhrehreh |
Vildrose |
22-01-2006 12:34 |
|
Vejret skal fandme dø! Jeg savner sommeren, det er så rart at gå i nederdel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æaonæangæNS... |
|
|
Jeg elsker sneen, og hestene gør det også, jeg har ikke nogen problemer med at ride..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Sne og is er alt for trælst.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjiis tjiis .. |
~| *Mifisto* |~ |
22-01-2006 18:50 |
|
Jeg elsker sne og frostvejr xD Måske skulle jeg lave mit navn om til Isdronning?
Åh nej, mit anus besudles! Det var ellers skrubbet helt rent og spejlblankt .. Jeg har fået hest! En bette hest <3 ..
"This is a gallery of other people's nightmare!" -Billie Joe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HADER.. |
|
|
Jeg HADER sne og kulde Engang i mellem kan det da være meget sjovt med sne, men alt den kulde og sne giver også sine problemer med sig 
Mange hilsner fra Carina ~Team Jessen~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
22-01-2006 20:34 |
|
Jeg syns vejret er skønt  Bare det var sådan hele vinteren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bande.? |
|
|
Ja ved I hvad.? Vi lægger alle sammen penge til en fly billet. så tag vi sq ned syd på.. Hehe Så kan vi så altid diskoterer hvor vi skal hen..  Ej rigtig *#¤§ vejr.! 
Mie, Hende Dressurryttern..! Mie, Hende med den over lækker newforstvallak..! Mie, Hende med den totalt lækker showhoppe.. Doline OX. Benjamin NF.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne. :( |
Mobbie xD |
24-01-2006 15:23 |
|
er også ret trær af sneen, alt undervisning var aflyst i fredsgs pga sneen, eller mere isen, hestene kunne ikke komme på fold, og man kunne næsten ikke komme over i redehusene for isen, falt hele vejen.. :/ det er bare træls!
- En smule tosset Mobsy Vinne, verdens sødeste pony! <33 Tosse Sang, Tosse Sang, Tosse Sang! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SNEEE |
Hypzepiihn |
24-01-2006 15:58 |
|
Er slet ik blevet træt af det, elsker det!
Kysh __,.-~¨`Rinni`¨~-.,__ Hvad er et liv uden heste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumme sne gå din vej |
|
|
Jeg er træt af sne.. For man FALDER på sin CYKEL... Trælst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|