|
|
| Elsker i jeres hest ? |
| Forfatter:  |
Kathrine og kentucky <3 |
| Dato:  |
17-01-2006 17:22 |
|
Jeg elsker min og det er vildt højt <33 
[ STORHJERTE ] <3 Kentucky du er sku ELSKET <'3 <3 Team Delight <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
17-01-2006 17:25 |
|
Ja! Jeg elsker virkelig Zig-Zag, og det mener jeg. 
Mvh. Lea .
Lader ikke andre ødelægge min dag. - Klare det fint selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det ikke et dumt spørgsmål? |
|
|
Hmm, lad mig se. Jeg har ingen hest endnu.. Men jeg hader min part ! Dos , okay? jeg er sku ringe til at lyve Hvad regner du i det hele taget med folk vil svare ?  , hehe, ? Når jeg får en hest vil jeg elske den højere end noget andet! For mig er hesten også med i familien..
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 jeg er super glad <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Og nu hvor jeg har part |
|
|
--Fortsættelse.. Og nu hvor jeg har part, elsker jeg da den lige så meget som var den min ejen <3
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 jeg er super glad <33 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vjhgdckdk |
17-01-2006 17:28 |
|
- jeg keder mig sygt meget så ville bare lavet et eller andet ... vidste virkelig ikke hvad jeg skulle spørge om !! :s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
17-01-2006 17:31 |
|
Det er altså ikke alle som elsker deres pony/hest. 
Mvh. Lea .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gkfloufu |
17-01-2006 17:36 |
|
hehe , 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
17-01-2006 17:49 |
|
JEG gør 
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Store Mads... |
|
|
Jaaa... Jeg elsker min Store Mads Kirk.. Han er der altid for mig  Han finder ikke bare en anden, og ja? Man kan snakke med ham om alt! Han svarer bare ikke, men det gør ikk noget  For han lytter altid til hvad hans ejer har på hjertet. Også har han en evne til at trøste mig, hvis jeg er ked af et eller andet. Er jeg sur, gør han mig glad. Er jeg glad, gør han mig endnu gladere...
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøh... |
|
|
Du får ét gæt ..  Ligesom Ponyrrytter; Kan heller ikke lige se hvorfor du har streget teksten over? Det betyder jo du ikke elsker den mere!  Øh..
C O C K T A i L Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Ja jeg elsker hende rigtig megdt selvom hun tiltider er for meget. Skrev dette tilbage i august jeg var bange for hun skulle aflives.. 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til *Zig-Zag* |
|
|
*Zig-Zag*: nej okay?  Men de fleste gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
17-01-2006 18:00 |
|
Dos: Tja, den kan diskuteres. Nogen af dem jeg kender, synes ordet 'elsker' inde holder for meget, til at de kan sige de elsker deres hest/dyr. 
Mvh. Lea .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det gør jeg da... |
|
|
Elsker min pony af hele mit hjerte.
Line & Nikita ..Team Jumptime.. Vi er et ambitiøs dressurteam 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aweaweawegtr< |
|
|
Elsker min Joker over alt på jorden! 
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456½ |
Rozita & Hennie |
17-01-2006 18:13 |
|
Lad mig se..! nej det tror jeg faktisk ikk jeg gør..! Ej det er gass selvfølgelig? Hva ellers? man kan da ikk andet en at elske Rozita og hendes personlighed
Fra Hennie & Rozita Here i am this is me - Here i am just me and you to night we'll make our dreams come true <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| DET GØR JEG... |
Bailey<3 |
17-01-2006 19:08 |
|
ja jeg elsker da mine ponyer især bailey I LOVE BAILY I LOVE CHATYKA I LOVE MY HORSES GABRIELA ...ELSKER SINE PONYER... SØDE OG BLØDE BAILEY.!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
Stella Nova |
17-01-2006 19:09 |
|
Jeg elsker også Stella. Men i starten da jeg red på hende var jeg lige ved at græde hver gang vi red fordi hun bare løb afsted lige meget hvad jeg gjorde. Men lige pludselig fra en dag til en anden, gjorde hun det SLET ikke så voldsomt mere, hun gør det stadig, men det er ikke slemt længere. Men på det tidspunkt var jeg lige ved at opgive hende! Og det er jeg bare SÅ glad for jeg ikke har gjort. Hun er bare dejlig 
♡ Stella Nova ♡ ... Line & Stella vinker pænt farvel .. .♡SoSToTeLoLLoLa♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo og liii et øjeblik! |
|
|
Ved ikke om jeg ligefrem elsker Prinsessa. Men jeg er da glad for hende og holder af hende. 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker Nelli |
Beritt |
17-01-2006 19:22 |
|
Ja jeg gør! 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
17-01-2006 19:26 |
|
Jeg elsker min så FORFÆRDELIGT meget... Hun betyder alt for og er min BEDSTE ven...  Hun er den dejligste pony jeg nogensinde har set og selvom hun kan være strid er hun fantastisk at arbejde med... Hun er bare MIN drømmepony og jeg kan bare ikke leve uden hende lige nu! 
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
*æblet* |
17-01-2006 19:27 |
|
Nej jeg hader Shirley,- det er derfor jeg bruger alt min fritid sammen med hende, og at hun er næsten mit ét og alt.. Ja, jeg elsker hende 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet* 
"Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wrewt5rfgd |
sarah |
17-01-2006 19:30 |
|
JAH! det gør jeg da! Kathrine og kentucky <3 hvorfor har du streget det ud??? det kan misforstås...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
Loui og Ramsen |
17-01-2006 19:30 |
|
'Ramsen' har været den hest der har gjort mig sikker på mig selv i omgangen med heste, givet mig mere mod mht. til ridning - og givet mig udfordringer trods det. Han er den perfekte hest. så ja... louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bdvgdfgf |
17-01-2006 20:36 |
|
Sarah : hvorfor jeg har streget ordne ud , ved det ikke .. men hvis der står at jeg " elsker " ham tror jeg ikke lige frem jeg mener at jeg ikke gør .. men skal nok huske på det til en anden gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Når vi kommer i gang med at lave noget vil vores forhold helt sikkert spire  Lige nu synes jeg bare hun er en dame med en særpræget personlighed, lowsy bygning, men ikke mindst en hest jeg kommer til at lære ufatteligt meget af! Om hun så nogensinde bliver til at ride på eller ej.  Mange gode oplevelser vil vi sikkert få -En dag.
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mahonia<3 |
Mahonia<3 |
17-01-2006 20:46 |
|
ja.!! jeg elsker Mahonia overalt på jorden.!!  ℓهvع Mahonia!!! Lige et billede af det skønne dyr: 
Mahonia4ever Søde pony <3Os for ever<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
Jeg elsker ikke Fanta. Jeg kan faktisk ikke lide at ride på hende.. kan kun lide at ride tur i mørket stille og roligt i skridt med min iPod. dét elsker jeg  men jeg elsker slet ikke Fanta.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
17-01-2006 20:53 |
|
Elsker hende højere end noget andet! Uden hende er jeg ingenting! Hun betyder virkelig alt for mig! Hun er der altid til at trøste, til at lytte,ja, bare være der når der er brug for det  Hun har hjulpet mig så ufatteligt meget! Hun er min bedste ven, og vi skal altid være sammen! 
- Sandra Hende med den Forfinede-Wannabe-Araber-Ting  Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Min Beauty Star, altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Jeg er enig med duke- Har det på samme måde .. Ud over, at Danielle allerede har lært mig ufatteligt meget, og vi har haft SÅ mange fantastiske tider sammen! Trods hun ikke altid er helt omgængelig. Nu er det så snart tid til at gøre gengæld!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klart... |
*Catja(Boy&Star)* |
17-01-2006 21:09 |
|
Jeg ELSKER virkelig mine ponyer, ingen tvivl om det Uhh... de er bare for skønne 
~Team Jessen~ Tro altid på at du godt kan ¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤..¤*´`*¤ :D Elsker mine ponyer  ~Boy & Star~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rwradasr |
sarah |
17-01-2006 22:09 |
|
Kathrine og kentucky <3 ja, var sæ´føli heller ikk itvivl i dette indlæg! men ville have været i en anden sammenhæng...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgdsfhfgsbhfsd |
18-01-2006 13:44 |
|
Tænk hvor meget en hest kan gøre ved sine føelser .. :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja...! |
|
|
Ja, jeg elsker Flik Flak .  Han gør mig så glad og lykkelig når jeg kommer ud til ham, og det første man ser er hans kønne fjæs ! Ej, men han har virkelig personlighed, super charmerende og..ja han kan jo også være dum og jeg blir sur på ham, men det er forsvundet og glemt efter 30min, han har en fantastisk evne til at bløde mig op .   ^Åh, det fjæs !!! ^ Flikke, du er elsket ! <3 EVIIIGT !
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bmfhkjfghk |
|
|
elsker dem dog ikke ALTID da de kan være MØG Irriterende men ellers elsker ejg dem da 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
18-01-2006 19:42 |
|
Har ingen hyp selv, men elsker min part... Og det vil alle vil svare 
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja!!! |
|
|
Ja!! Elsker Virkelig Ami   Knuuus
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BØHH .. |
Ayla - Team Delight <3 |
18-01-2006 20:44 |
|
Ja Elsker min Nellie .. Selv om de godt kan være irreterne, men måske er det ens ejen skyld når man er sur, kan hesten jo mærke det  ( Forresten Kathrine du har gjordt efter mig med billedet  Slemme søs )  <333333333333333333333...3333333333 
# AYLA #NELLIE # # TEAM-DELIGHT # <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|