|
|
|
|
| ja... |
| Forfatter:  |
TonePetersen |
| Dato:  |
17-01-2006 12:34 |
|
har været oppe i skiftlig engelsk og tysk.. og dansk stil g matematik... det var vi i November...
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~* *~*Bedste dressur rytter 2004*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
17-01-2006 12:40 |
|
ja vi har også lige været til terminsprøve  gik ret godt sys jeg.. kunne ihvertfald ha gået MEGET værre  fik 9 i diktat og 9 i mat... så nu mangler jeg abre at få stilen tilbage... skrev om en snegl på eventyr bare emnet er da et 13 tal værd!! eller noged 
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej men skal om 14 dage |
Beritt |
17-01-2006 12:47 |
|
Nej, men skal op i det om 14 dage. Man får tidligt fri, det er dejligt! 
Rikke + Farinelli for altid! Holder sammen i tykt og tyndt! Min hjemmeside: tør du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naha.. |
TonePetersen |
17-01-2006 12:51 |
|
Det hæfte havde vi til 9 klasses eksamen... der er også en artikel om et sibsforlis?
*~*Celebration F. Damgaard*~* *~*vinder af den nyindstiftede Elvin Rasmussens vandre pokal*~* *~*for bedste danskavlede 4 års springhingst 2004*~* *~*Bedste dressur rytter 2004*~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Havde terminsprøver i uge 50 , skrev på Barndommens vinger, og var færdig efter 1½ time ;/ vi måtte ikk gå, så @!#$ det var lang tid! Frygtede virkeligt matematikken, men det gik over al forventning  Fik 8 i matematik , 10 i dansk stil og 11 i diktat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heheehe |
|
|
Jeg har været oppe for kort tid siden. Fik 10 i matematik og 13 i dansk stil 
GURAMIEN  'Waiting on a shooting star'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GURAMIEN |
ponyrytter |
17-01-2006 13:01 |
|
GURAMIEN : Orh snyyd 
Knus fra ponyrytter Lever livet bag en facade  - Eller er bare meget god til at tackle de hårde tider? Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
17-01-2006 13:03 |
|
Har lige været til trminsprøve i mat  Gik Ok.. Fik lavet næsten hele blæk regningen, og fik lavet 49 stykker i færdigheds regning.. Plejer at få omkring 37 rigtige i færdighedst regning og ligge på 8-9 stykker i blækregning  Var oss oppe i dansk i går.. Skrev "Menneske og Maskine".. fik skrevet næsten 3 sider og gik 1 time før tid  Held og lykke til mat i morgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ponyrytter... |
TonePetersen |
17-01-2006 13:10 |
|
Det er fordi jeg går i 10. klasse... Så skal vi feks. ikke op i diktat..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
*Camilla* |
17-01-2006 13:14 |
|
Jepp...Jeg havde dansk stil igår ( havde vidst de samme emner som dig, der var også ham der Frank hehe) og er lige komet hjem fra matematik...puha så er det heldigvis overstået...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
17-01-2006 14:11 |
|
Har også været til terminsprøver i dag... vi kunne også vælge at skrive om Frank... Men det gjorde jeg ikk hehe 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
På vores skole er der vidst ikke nogen terminsprøver? 
- Prinsessa - 100% Hyggeridning! Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Camilla* |
ponyrytter |
17-01-2006 14:15 |
|
Er den der matematik svær? 
Knus fra ponyrytter Lever livet bag en facade  - Eller er bare meget god til at skjule mine sorger? Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha |
Find-Nemon |
17-01-2006 17:35 |
|
Vi har ikke terminsprøver 
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
17-01-2006 17:47 |
|
ja det hæfte med stileemner var det med skibsforlis og barndommens vinge og sneglen og nogle flere... til jer der har skrevet om den dejlige snegl hvad handlede jeres om??? i min flytter sneglen hjemmefra og kommer ind i et hus og går i en lille piges dukkelandsby RIGTIG opfindsomt*!!
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har lige haft terminsprøver |
|
|
I dansk skrev jeg "På barndommens vinger", fik 10/10. I diktat fik jeg 9, og i matematik fik jeg 8.
Mange hilsner fra Carina ~Team Jessen~ 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naha.. |
ponyrytter |
17-01-2006 17:56 |
|
Knus fra ponyrytter Lever livet bag en facade  - Eller er bare meget god til at skjule mine sorger? Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bim bam busse |
|
|
var oppe i den sidste år i 9.  ska til terminsprøve i næste uge, så nu må vi se!
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg har første terminsprøve på mandag... Hip hurra 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TERMINSPRØVE |
LAndresen |
17-01-2006 18:49 |
|
Var til terminsprøve i første uge efter juleferien. Vi havde: dansk skriftlig fremvisning, tysk skriftlig fremvisning, engelsk skriftlig fremvisning, matematik problemløsninger, matematik færdihed, dansk retstavning, biologi, physik, chemie
L o u i s e A n d r e s e n
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Var til terminsprøve for et stykke tid siden. (Et par måneder) Det gik ganske godt. Fik 10 i skriftligt matematik, 11 i dansk stil og 11 i diktat. (Det var en dårlig diktat. )
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkeg var |
Loui og Ramsen |
17-01-2006 19:40 |
|
først i december 05. fik 10 for min stil, 10 for mit matematik og 10 for min diktat Det giver 10 i gennemsnit  louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
*Camilla* |
18-01-2006 12:15 |
|
Ponyrytter : Nej, den var ikke svær, var faktis overasket over den var så nem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
Lille P |
18-01-2006 12:28 |
|
vi har ikke været oppe til terminsprøve.. tror heller ikke vi kommer det 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora "Stupid is as stupid does" Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ponyrytter |
Find-Nemon |
18-01-2006 14:35 |
|
Hehe okay. Vi har også nogle prøve prøver her i de her uger. Så vi kan se hvordan det er at komme op til eksamen! 
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vdvvzzvzv |
|
|
har også været oppe.. I stil skrev jeg om "ved højer sluse" og fik 10 som den eneste i hele klassen, i mat fik jeg også 10, og i diktat fik jeg også 10 som den eneste i klassen! Fysik/kemi og Biologi prøverne handlede om noget de havde haft om i 7/8 klasse hvor jeg ikke gik på den skole, så havde derfor ingen chancer for at kende svarene. men fik 7 i begge.
By the way: Jeg er ikk diskriminerende - haha, YOU SUCK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|