|
|
| Vis dine kædedyr. |
|
|
Hej med jer. Nu vil jeg se kæledyr, så smid et billede ind af dem og fortæl race, navn, alder. Ja bare lidt facts. Kan selv starte. Katten - Musse - 4 år.  Hunden - Bichon Frisé - Amy - 1½ år.  Rotten - Olmer - et par måneder - Han.  
Hilsen Josse I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala |
|
|
Kat - Halv norsk skovkat og halv noget andet - Armani - 1½ år - Han  Kat - Huskat - Felix - 5½ år - Han  Kat - Huskat - Safina - 10½ år - Hun
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kæledyr, |
|
|
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min gris:P |
| Forfatter:  |
¤{Castillo}¤ |
| Dato:  |
15-01-2006 21:27 |
|
 Mit marsvin Fimse-Flemming  Han er 1 år gammel... Og madglad.. 
Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:) Fimse-Flemming er rund:) Og husk! En tør panda sladrer ikke:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| !... |
|
|
Okay.. laaang liste Katte: Buller 1½ år  Bellis 1½ år  Kittie 11-12 år  Kaniner Mimrelunds Viol 1½ år Hollænder  Rose 1½ år Dværg Vædder  Winds Demmer Dempsey Dværg Vædder 8 måneder  Nuggi 1½ år Fransk Vædder vægt 5,9kg   Mimrelunds Lupin ½ år Hollænder (intet billede) Hund Vicki 15 snart 16 år Tibetansk Terrier (intet billede) Og så har min søster en Bichon Frisé (Hund) og 7 kaniner i flere forskellige racer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 kaniner |
Hypzepiihn |
15-01-2006 21:51 |
|
Mine kaniner: Navn: Sunshine Alder: ½ år Race: Dværgvædder Køn: 0,1 (hun) Farve: Vildtgul Navn: Stampe Alder: ½ år Race: Dværgvædder Køn: 0,1 (hun) Farve: Hvid og vildtgrå  Navn: Bellis Alder: 4 mdr. Race: Dværgvædder Køn: 0,1 (hun) Farve: Vildtgrå Navn: Solsikke Alder: 4 mdr. Race: Dværgvædder Køn: 0,1 (hun) Farve: Vildtgul 
Kysh __,.-~¨`!Rinni!`¨~-.,__ ____£>Hvad er et liv uden heste?<3____
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
15-01-2006 21:58 |
|
hehe  mulle... blanings kat..5 år  og igen spedy..½ år (den der sidder bag ved hedder filur..½ år er død nu)  kaninen hedder spedy.. og er albino. marsvinende har ikke fået navne inu.  den sorte hedder dikal og den der er i luften hedder bittle leif.. og den sidst bruino de er alle sammen dværg geder..  hunder hedder sniffer har så også høns.. men desværre ingen billeder.. hehe...!!!???
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
15-01-2006 23:34 |
|
Mine kæledyr: Kat - Russian Blue blanding - Hannibal - 2½ år - Han    Kanin - Dværgvædder - Kanin ( ) - 1 år - Han  Kat - Hus/Gårdkat - Tequila - 1½ år - Hun    Kat - Hus/Gårdkat - Cero - 7 mdr. - Han   Hund - Berner sennen/labrador - Gizmo (kaldes aldrig andet end Gisse) - 6-7 år (?) - Tæve  Udover dem er der hvalpene.. I kan lige få et par billeder af dem også.. De har dog ingen navne endnu..  Hannen ^^  En af tæverne^^
- Sandra Hende med den Forfinede-Wannabe-Araber-Ting  Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Min Beauty Star, altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elvis.. |
|
|
Jeg har en bette hundi.. Kig Præsentationen -gider ikke til at smide ham herind..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuu |
|
|
Tessa - 4 år  Lucky - 1 år  Luna - 2 år  Nuller, Nusser, Grisling og Klunte - Nuller og Nusser blev 6 år, Klunte blev 3 år og Grisling er 3 år! Klunte: Øverst til venstre, Grisling: Øverst til højre, Nuller: Nederst til venstre og Nusser: Nederst til højre! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jordbær med mælk??? |
BananBrød |
16-01-2006 13:16 |
|
Coco & Toffifee, to måneder tror jeg, marsvin. Vejer fra 430 til 480 g.  Tot, hus/gård kat, 2 ½ år  ^^^ Desværre taget med webcam :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
16-01-2006 13:27 |
|
Her kommer mine katte : Frodo - ½år - Maincoon - "Blå"    Fenris - 1½ år - Maincoon - Grå makrell tabby  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
16-01-2006 13:52 |
|
Lisa: @!#$ den kan springe højt!  (Din kanin)
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine kæledyr |
Erika |
16-01-2006 17:42 |
|
Kordes Unique Dream (Kiki) - 2½år - Kerry Blue Terrier  Ronaldo (Naldo) - ½år - glathåret hanmarsvin  
~*Mvh. Erika*~ *** Mit liv, mine regler, mine konsekvenser Citat af Niarn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiwi...! |
|
|
Okay . Hund - Kiwi - 10 år - Labrador/Schæfer/Chow Chow/Karelsk bjørnehund blanding (en rigtig rundkørsel! )  Kiwi-Piwi hunden  
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine heh |
|
|
I får lige et par billeder at et par af vores mainecooner, men de er altså lidt gamle  Navn: "Baby" (Løvehulens Unique Amarone) Race: Mainecoon Farve: Blå Alder: 7 måneder (ca. 1½ måned på billedet) Køn: Avlshan   Navn: "Arnski" (Yoon Coons ArManiMania) Race: Mainecoon Farve: Sort blotched tabby Alder: 1 år Køn: Hun 
Knuzzer fra Rikke & ponyerne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næ da... |
Lille P |
16-01-2006 20:30 |
|
 Miss Misser(aldrigkaldet andet end misser) 3 å 
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
Lille P |
16-01-2006 20:43 |
|
hov hun hedder Miss mille ikk Miss misser  og så er hun halvt skovkat og tror der er noget burmeser i hende
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejehejhej |
|
|
Sally (Eisse's Bold Blackie på papirene), 3 år, Border Collie (hund )   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
17-01-2006 13:16 |
|
*Baron*: Vi kan danne en klub med blå maincoon katte