Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Vandkamp! :)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2002 17:30
Hej.

I dag var det jo sidste dag i skolen inden 9. klasse fik læseferie...det var meget sjovt...også havde tre af mine veninder og jeg besluttet at gå med i vandkrigen for hele årgangen, 8. og 9. klasse! ..altså det var for dem der gad!
Det første de gjorde dem jeg var deromme sammen med var at smide mig op i vandet også var jeg gennemblødt! ;) (heldigvis havde jeg skiftetøj med)
Så med det samme jeg havde fået kravlet mig op af bassinet kom Møller fra 9., og tog mig om livet og smed mig ned i vandet...han fik mig under hele tre gange (og han vaskede mig 2 gange i vinters, mig om min veninde var de eneste og en lærer der blev vasket overhovedet)...også på et tidspunkt fik jeg lige rejst mig op, så kom Rasmus OK og skulle selvfølgelig vælte mig ned i vandet igen! :( he he...men det var nu meget sjovt...fik også mine veninder ned et par gange! :)

Men altså....minder mig om i vinters...en hel flok fra 9. bestemte sig for at vaske min veninde og jeg, der der var faldet god sne, fordi min veninde og jeg stod udenfor og skulle finde ud af noget. Jah...vi blev vasket ret meget...og selvfølgelig skulle de også stikke hånden op under trøjen og køre sne rundt på ryggen af en og sidde oven på én! *grRR, tror de måske at små skrøbelige 7. klasses unger kan holde til at de sidder på en?*
En time efter bad UFO fra min klasse Mike om at vaske os...jah....så tog han mig altså rundt om livet også fløj jeg af helvede til...(landede i en snedrive også grinede alle over at Mike altså havde taget lidt for hårdt)...forstår ikke hvorfor jeg altid skal vaskes og sådan noget! :(
Men jeg er ret glad for at jeg havde skiftetøj med i dag! :)
KnuZ Oztereje....

PS. Blev også ret sur på fuglefjæs fordi han har fåået en vane med at slå mig på ræven...hvad ville han måske sige til hvis jeg nev ham i røven????
0
0
Svar på denne tråd

Re: Vandkamp! :)
Forfatter: 
Dato:  29-05-2002 17:48
Arangerede selv på nul koma fem en vandkrig i dag.
En af drengene lagde sig ned med lukkede øjne i græsset og det synes jeg jo var skide fristende nu hvor man stod med en vanddunk fyyyldt med vand;-)

Ja og det endte jo med at jeg blev jagtet rundt på fodboldbanen(vi havde gymnastik).

Så var der er af drengene der jagtede en af pigerne ind på pige omklædningsrummet. Og så stilte jeg mig bag døren og ventede på de kom ud.

*SLASK*!! Den kunne ikke side bedre!
Aske fik vandet smækket lige ind i bæret:-D

Og så blev jeg ellers jagtet igen.....

Så gik jeg hen til nogle som sprang længespring. Og lige da en der hedder Kristian kommer løbene tager jeg flasken ud efter ham(men sprøjtede ikke da låget var lukket). Han trode jo der var var vand i og råbte et eller andet der lød sådan *Neeeeeerrrrj* og faldt lige på røven ned i sandet- ja du sprang ca. 90cm lille ven:-):-):-)

Hehe.....hvor er jeg dog underholdene...
-Nancie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-05-2002 18:09
Hæ hæ...Elsker også vaaandkamp!!!!!*savler helt!*

--->Mig Katrine!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-05-2002 21:39
Nancie - he he....nej jeg er sådan en alt skal arraceres for! (sommetider)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-05-2002 13:26
Jeg elsker os vandkrig... Nancie hold kæft det gad jeg godt se!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider