|
|
| Tegning. Mening ønskes :) |
|
|
Heej Folkens *S* Blev lige inspireret af RikkeJ (Spotlight) ´s indlæg til selv at lægge nogen tegninger ind. Min ALLER først gemte tegning Bær over med den hehe  Også nogen jeg har lavet for ca. 2 måneder siden:  Efter egen mening min bedste nogensinde.    Og en der blev lavet i forgårs:  Også af en helt anden form (Lavet i 2003):   Hva syns i? *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes... |
| Forfatter:  |
*æblet* |
| Dato:  |
15-01-2006 15:15 |
|
At du er sindsyg god til at tegne ud fra tegningerne, de er fanme gode  Ingen kritík fra mig
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalala |
BADERING |
15-01-2006 15:15 |
|
Nøøj, jeg syntes de er rigtig gode (:
-BADERINGEN Med Orange humor;P Elsker min Jesper Og Josë <'3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
|
|
hold da op. jah der er jo nogen der kan finde ud af det skidt, men jeg er vidst ikke en af dem  altså = at jeg syntes de er kanon flotte, men det havde du jo nok regnet ud...hehem den første er da meget sød
er den lykkelige ejer af en SKØN new forest! citat: vi har kun det fun vi selv laver, og vi blander det stærkt P.S. nanna elsker fersken...Mmm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 23456789 |
|
|
Tusind tak for rosen alle sammen  Men jeg kan skam godt ligge ud med en mindre heldig tegning *GG* Rikke: Ja jeg er skide kreativ .. Men det er jeg vist ik alene om? hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tegning. |
Vildrose |
15-01-2006 15:25 |
|
Hvor er du syg til at tegne  Ingen kritik, kanon flotte især nr 2!
Vildrose Stand up, you know you have the right to Speak up, for the things that you believe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jaeh... |
|
|
orrrv mann! Du er seriøst kanon til at tegne! Hehe, tegnede også mennesker uden hals da jeg var mindre  Og de andre, der er kun at sige at de seriøst er vildt flotte!
Mvh. Nina . Hest er bedst Pony er en honey 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakaomælk |
|
|
hvordan laver du udtrækket i hovedet . skal vidst ikke se på mine egne tegninger . når jeg ser dine  @!#$ de gode ! 
JAA! ER i sindsyg EPC humør. Skal PÅ EPC I UGE 26. Andre der skal i denne uge, skriv gerne  skriv bare hvis du skal derhen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Tegning nummer to er rigtig god 
Duke Behind every good, knowing horseman, there is a horse that knows them better.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Æbleskrov: Mener du? Hehe tusind tak *S* Duke: Det er bestemt også min yndlings 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
15-01-2006 15:48 |
|
Fuc*k nogle gode tegninger  Det er da vildt god til  Er helt målløs... De er bare perfekte... Er helt vild med tegning nummer 2  Den er vildt sød... det er de andre også, men der er noget helt specielt over den 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
15-01-2006 15:52 |
|
Okay styr dig.. vi er nogle der stadig kører på tændstiks mænd!
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
Stine (Columbine) |
15-01-2006 15:54 |
|
De er skide flotte ingen tvivl om det  Det er bare et eller andet over din måde at tegne på jeg ikke bryder mig om, ved ikke hvad det er. Syntes du får det til at se lidt for unaturligt ud, skyggerne glider ikke rigtig i et med hinanden...
:Stine Ordsprog og citater er fine nok, men hvad mener du?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Jolly Jumper: Hehe taak *S* Tegning nr. 2 viste jeg til min billedkunst lærer, og hun var også helt målløs Hun syns den var fantastisk hehe. Kode123: Hehe Sorry *S* ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Find-Nemon |
15-01-2006 15:55 |
|
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kakaomælk |
|
|
mener at , hvordan laver du det livlige i hestens hovede .?
JAA! ER i sindsyg EPC humør. Skal PÅ EPC I UGE 26. Andre der skal i denne uge, skriv gerne  skriv bare hvis du skal derhen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
Lavede lige en ny tegning imens jeg ventede på en masse komentarer til dette indlæg. Her kommer den:  Æbleskrov: Ved det faktisk ikke Jeg tegner bare *S* Jeg bruger mange skygger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte .. |
|
|
Flotte  Hahah, kunne IKKE lade være med at grine af den første tegning ;P Hehe.
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wooow |
BonnyogMette |
15-01-2006 16:34 |
|
Hvor er de flotte,.. -også den nye der du lavede 
Der er ingen grund til at fortryde, Livet er for kort til at bekymre sig om, Hvad man har sagt! - Citat Robbie Williams
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
Skal du genere min SMUKKE, SMUKKE vildt prof tegning? *G* Hehe, ej den er lidt komisk, men hva faen  Syns specielt halen er lækker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *WooW* |
|
|
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chaos . |
|
|
Hahaha, ja dén er fin halen Haha.. Først da jeg så liige kun dét første billede og læste du ville lægge nogle tegniner ind du havde lavet- var jeg flad af grin. Troede nemlig der kom flere af désens tegning og tænkte, åhh nej dog, hun får da godt nok nogle grin haha.. Men så rullede jeg jo længere ned så var det meget flottere jo Hehe
I Wrote Your Name On A Rock, But The Rain Took It. I Wrote Your Name In The Ice, But The Sunshine Took It. I Wrote Your Name In The Sand, But The Sea Took It. I Wrote Your Name In My Heart - There It Will Be Forever
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jacqline |
|
|
Hehe *S* Jeg lavede den tegning som 10 års  Har desværre ingen heste tegninger fra jeg var yngre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tegninger,, |
|
|
Hold da kæft de flotte 
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ænfmælsdnfk... |
|
|
eJ altså, du får minde tegninger til at ligne klatmaleri i særklasse.. De er for seje dine tegninger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D... |
Lille P |
15-01-2006 17:01 |
|
#2 og #6 er ekstremt flotte  men mine tændstik mænd kommer lige efter (siger vi bare )
Kram fra Katter og den fantastiske P Bøj jer for den store Donna Leonora Hest købes: 6-9 år over 160 stg. Gode gangarter skal være redet i mindst LC dressur højst 32000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 234567890 |
|
|
Tusind tak alle sammen  I reder totalt min dag lige nu ved at give mine tegninger al den ros 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar ... |
|
|
@!#$ !!! De er flotte ! . Er vild med tegning nr 2 . De er lavet i "fri" hånd, ik ? .
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skide flot :D |
|
|
Skide flot, ! jeg elsker simpelthen måden du tegner de der heste på  Virkelig nogen flotte billeder ! Alle sammen 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Hvis jeg ville ville jeg hoppe på bordet, men det vil jeg ikke  #Forstod i det?#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
15-01-2006 18:22 |
|
HOLD KÆFT DE ER FLOTTE...  det må jeg nok sige... hehe den første er måske lidt..hmm nåmen du tegner fanme godt...
Arto = tindoRa <---- kig ind  Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
15-01-2006 18:40 |
|
Har ikke andet ned at sige: Wow wow wow. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 23456789 |
|
|
Carina & Flik Flak <3: Altså jeg har kigget efter et billedet på computeren med nogen af dem, men dem jeg har lavet er blevet forstørret meget mere op end originalen. Så jeg har haft et billede at kigge efter. Jer andre: Ihj tusind tak  Jeg elsker at tegne og nyder det. Den sidste tegning der kom ind blev lavet på 15 min ca.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567890 |
|
|
 Tænkte på, er det enlig svært at se at hesten lægger hovedet på skrå? Den spidse hage, eller hva man nu kalder den, er rettet på papiret, har bare ikke lige fået taget et nyt billede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chaos... |
|
|
Hvordan får du lavet en anden skrifttype i din signatur? En anden ting, du tegner virkelig flot!!
Det lille LYS i mørket var håbet for Christinas liv! Nu er hun blandt os igen - efter 14 dage i en anden verden =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|