|
|
| Jubii, IMORGEN skal jeg ud og prøve Domino IGEN :D |
|
|
Jubii, glæder mig vildt til imorgen , for da skal jeg ud og prøve Domino IGEN, dette er anden gang.. glæder mig viildt Heeh, Skulle bare lige ud med det..  Og bare vent! Når jeg får en hest, så kommer der masse vis af billeder 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Hvis jeg ville ville jeg hoppe på bordet, men det vil jeg ikke  #Forstod i det?#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
| Forfatter:  |
*LoveDem* |
| Dato:  |
15-01-2006 11:06 |
|
okay..!!!??? lyder da dejligt...  altid dejligt at prøve nye heste.. hehe... god tur imorgen... 
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriift |
|
|
Taak 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3 Hvis jeg ville ville jeg hoppe på bordet, men det vil jeg ikke  #Forstod i det?#
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
*æblet* |
15-01-2006 11:11 |
|
Er du igang med at finde hest?. Jamen så held og lykke  Jeg glæder mig til billeder 
Mvh. Susy - Med Shirley - også Kendt som *Æblet*  "Altid frisk og smagfuld - aldrig rådden eller nedfalden" I 2005, vinder af årets positive-JHN, & Årets bedste indsats for at gøre JHN sjovt og hyggeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift, ? :P |
|
|
til *æblet*: Jeps, det er jeg  heh,
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
15-01-2006 11:14 |
|
hehe så må vi håbe det er noget for dig..!!??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ksjmsælksca |
¤{Castillo}¤ |
15-01-2006 11:18 |
|
Lyder godt! Held og lykke med det..:)
Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:) Fimse-Flemming er rund:) Og husk! En tør panda sladrer ikke:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak til alle |
|
|
Tak til alle,  Jeg håber også selv han er noget godt, for han var rigtig sød sidste gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*LoveDem* |
15-01-2006 11:30 |
|
hehe...!!?? det var så lidt..!!???  men den lyder da til at være meget sød..!!?? husk at vise nogle billeder...  så vi kan se den...!!???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift,. |
|
|
Lyder da godt. Held og lykke.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede af ham |
|
|
 *Vupti* der er han sørme, det jo ikke sikkert det blivet ham men han er rigtig sød..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter!!! |
Jolly Jumper |
15-01-2006 17:07 |
|
Kan ikk se billedet  desværre... Men held og lykke 
- Jolly Jumper
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm så har jeg nok? |
|
|
Hmm.. ? Så har jeg nok lagt det forkert ind ? Kan i ikke lige forklare hvordan man ligger dem ind ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig . |
|
|
Det lyder rigtig dejligt !.  Kan du ikke fortælle lidt mere om ham ?
Carina & Flik Flak <3 - EVIG KÆRLIGHED !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo Okay :p |
|
|
Jo Okay. Alder: 8 Han er mest til dressur vidst , Hvilket jeg også er  , øhm ? Han er brun, Og han er en blanding af Islænder, Araber og noget andet vidst. han er 1.40 .:P Øhm? ja, hvis der er nogét andet, så skriv hvad du/i vil have af vide Selvom jeg nok ikke ved ret meget om ham ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billedet :) |
|
|
her er da et billede af min lille skat   skal dog lige næsvnes at selvom han i øjeblikket ligner en kegle af en islænder med al den pels han tøffer rundt med, så er der intet islænder i ham men han er istedet omkring 75% araber og 25% restparti (uden islænder)  heeh, men jo han ligner sku en islænder i øjeblikket med al den pels thihi ses i morgen 
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
16-01-2006 12:38 |
|
Held og lykke med det. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Domino .. |
|
|
Ja, han er VIRKELIG dejlig ! Ikke Julie ? Hehe .. Håber du får det godt med ham, hvis du køber ham .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|