|
|
| Gyser films dag ? :P |
|
|
Hååh, Kunne godt tænke mig at lave sådan et totalt Gyser films Indlæg Okaay , haha. Her kommer der nogen spørgsmål. 1. Skal i se gyser film idag? 2. Hvis ja Hvad for nogen ? 3. Har du nogen sinde set en gyser film? 4. Hvad hed den/dem. haah, det var de spørgsmål.. Nu svare jeg lige selv. 1. nej, skal ikke se gyser film hader gyser film  2. Ingen  3. Nææh, ikke rigtigt 4. Ikke nogen.
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Start ? |
|
|
Staart Debatten 
Heller Være den man er? End den man kunne være? Det eneste rigtige er at elske en hest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Første... |
|
|
Jeg bliver den første, medmindre jeg er 35 timer om at poste dette indlæg, hvilket gør, at en anden kommer mig i forkøbet  -Det sker jo tit! 1. Skal i se gyser film idag? -Aner det ikke  2. Hvis ja Hvad for nogen ? -? 3. Har du nogen sinde set en gyser film? -Ja  4. Hvad hed den/dem? -Jeg har nu set en masse, men bl.a. Candyman, 13 Ghosts, IT m.fl 
Mvh Vegetacha -Med de tre H'er! (Og uden S!) "Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
1. Skal i se gyser film idag? nej 3. Har du nogen sinde set en gyser film? øhm der har kun været én hvor jeg blev 'bange' 4. Hvad hed den/dem. SAW!! 
Sabrina & Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar ,.. |
| Forfatter:  |
Marlene . |
| Dato:  |
13-01-2006 18:39 |
|
1. Skal i se gyser film idag? - Nej har desværre ingen selv . 2. Hvis ja Hvad for nogen ? -  3. Har du nogen sinde set en gyser film? - Ja da . 4. Hvad hed den/dem. - Forbandelsen og Hide and seek er nok de mest uhyggelige .-
Mvh. Marlene Søger låne pony, der kan lære mig en masse i dressur og som også kan springe. Skriv hvis du tror du har en pony for mig/ for mere info. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da ;D |
|
|
1. Skal i se gyser film idag? Ja da  2. Hvis ja Hvad for nogen ? SAW  3. Har du nogen sinde set en gyser film? ja mange 4. Hvad hed den/dem. hmm, der er mange, men den bedste er da helt klart "house of wax" den er max griner  STinky: ej du kan da ikk mene at du blev BANGE i saw ? Ö den er da blot ulækker det er vist det eneste  Men dete r specielt klamt der hvor han skærer sin egen fod af :/ klamt 
*DjævleØ's POWER* Er du glad for dig selv ? Så tag lige et ekstra kig, bare for din egen skyld, for du skulle jo nødigt tror at du er "noget" ! ;D MSN: juliemanden@ofir.dk - bare tilføj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarer lige |
Find-Nemon |
14-01-2006 13:59 |
|
1. Skal i se gyser film idag?Tror jeg ikke:P 2. Hvis ja Hvad for nogen ?--- 3. Har du nogen sinde set en gyser film?Ja, da! 4. Hvad hed den/dem. Hide and Seek, The village, The others, Haunted Hose og en hel masse jeg ikke kan huske 
-Bagefter, er vi allesammen kloge-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Julle hmm jeg skreg da flere gange 
Sabrina & Daimond Husk stavefejlen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
14-01-2006 20:46 |
|
1. Skal i se gyser film idag? måske.. kommer an på om jeg har lange negle nok til at bide i dem..  2. Hvis ja Hvad for nogen ?.. hmm dem til under 5 år.. 3. Har du nogen sinde set en gyser film? jah... 4. Hvad hed den/dem. snehvide... 
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader overskrifter ! |
|
|
I aften kommer der en gyserfilm på tv2 klokken 21.00, den hedder Bless the child, den skal jeg se  Heeh ..
Irish Cob købes: Over pony-højde! Rolig! Pris omkring 20.000,- med eller uden udstyr! Mellem 4 og 10 år! Dejlig pony udlånes på Sjælland! || Hvis du ikk ved hvad du skal sige, så hold kæft || Kram Freja og
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olutojklkj |
sarah |
14-01-2006 20:52 |
|
1. Skal i se gyser film idag? tror jeg ikk... ØV.. 2. Hvis ja Hvad for nogen ? en der gør mig bahangehe... 3. Har du nogen sinde set en gyser film? ja da!!! 4. Hvad hed den/dem. uhh der er mange!!! ps. nogen der ved noget om "The Fog"??? så reklame for den i palads... ser ok god ud! er der nogen der ved hva den handler om??? altså ud over tåge???
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yet7457yyu |
sarah |
14-01-2006 20:53 |
|
LoveDem* : og du siger jég er skør!!!??? 
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine svar.. |
Tanita |
15-01-2006 12:01 |
|
Heej. 1. Skal i se gyser film idag? -Måske  2. Hvis ja Hvad for nogen ? -Ved ikk helt. 3. Har du nogen sinde set en gyser film? -Jaaa da :p 4. Hvad hed den/dem. - IT (Det onde, Motorsavsmassakeren, Forbandelsen, Final Destination 1 og 2, Boogeyman, Gothika, The Ring 1,2 og 3 Og mange flere som jeg ikk lige kan huske nu (: Vil dog ikke sige de er uhyggelige, men der står da det er gyser film omme bag på dem, så det regner jeg med det er ;P
- Tanita Stjarna elsker dig, for altid <3 Blakkur, Stjarna og Andvari er de bedste! MOLS TUREN 28-29 Jan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gyserfilm |
Vildrose |
15-01-2006 12:29 |
|
1. Skal i se gyser film idag? - nej 2. Hvis ja Hvad for nogen ? - ingen  3. Har du nogen sinde set en gyser film? - jaman 4. Hvad hed den/dem. - har set mange, men mest af alt hader jeg "House of Wax", den er sindsyg klam alligevel er den ok, Paris Hilton dør jo. 
Vildrose Stand up, you know you have the right to Speak up, for the things that you believe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne-K |
|
|
1. Skal i se gyser film idag? - Nej det regner jeg ikke med! 2. Hvis ja hvad for nogen? - Minus 3. Har du nogen sinde set en gyser film? - Jaah da 4. Hvad hed den/dem - Har set mange.. 24 timer, Gothika, The Sick Sense, Nattevagten, Scream mm. Hilsen Anne-K
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|