|
|
| Til alle springryttere!! |
| Forfatter:  |
Elsk-r dig Wonder |
| Dato:  |
13-01-2006 14:58 |
|
Heej.,,  Har du nogen billeder af dig og din hest, eller pony som springer, så må du meget gerne lægge dem ind.,.  Den må også gerne løsspringe, skriv hvor højt det er.,.  Jeg elsker simpelthen og sidde og se på andre heste som springer, også når jeg selv springer self.  Men jeg har desværre kun et, billede af hvor jeg springer lige nu men jeg håber da at der kommer flere i løbet af weekenden.,. Elske-R at se de smukke væsner springe   Det er ikke så højt, men hun lærte først at springe, for 7 månder siden.,. men højde kommer der snart på.,.  Jeg lægger nogen nye billeder ind på dette inlæg eller et andet, senere på weekenden.,. Håber jeg da.,.  Smid en kommentar, og smid også et billede ind.,. Elsde-R de smukke væsner som springer 
Elske-R min pony Kan du ikk lide hende så sig det på en pæn måde.,. Tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvad prøv |
Elsk-r dig Wonder |
13-01-2006 15:43 |
|
hej hvad er det lige præcis du snakker forstår det ikke lige helt.,.?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfha3w5aeu |
sarah |
13-01-2006 15:49 |
|
her er et dårligt spring billede, hvor vi ikk springer særligt højt, men det er nu det eneste jeg har...  tror det er LC fra i foråret 05
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| springbilleder... |
LAndresen |
13-01-2006 17:29 |
|
...af min araberponyhoppe Chena  BBRI-stævne - DK  DK Hun har aldrig prøvet at springe før for en måned siden i en alder af 13 år, og efter vi har haft springundervisning i en måned springer hun højder på MB-niveau...
L o u i s e A n d r e s e n Chena OX 1920 & Wanero OX 4142 Hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springbilleder |
|
|
Okay... Her er et enkelt af mig og Dino:  ..Tror kun vi springer omkring 70 cm. Har også et løsspringbillede på min præs. der springer det lille dyr 120.
Hilsen Sara og Dino Boy Citat: At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
13-01-2006 18:19 |
|
er godt nok en dressurrytter der har sneget sig ind  men her kommer der et billed alligevel 
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springrytter- yiir |
Hvidkjær (Stald Vestgården) |
13-01-2006 18:22 |
|
YIIR 1 stks spring rytter her  Mig om min lille hest over et spring, 145 cm.
Anna Hvidkjær Stald Vestgården 4573 Højby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
har nogen billder af elvis (solgt) som mig og pernille red op.. han havde aldrig haft rytter på da vi fik ham... jeg red dressur og pernille(*gajolen*) sprang ham.. her er der et par stykker, med *gajolen* på ryggen, han er kun 4år på dem her:  
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på" "det er ikke kun rytteren, der ska holde hoved koldt. det er lige så vigtigt for hesten at bevare roen"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig og TB.. (: |
|
|
 Til opvarminigen på TB   Det var en LC og vi vandt.. (: Har desværre ikke bedre billeder på denne her computer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhdfhdfh |
|
|
Er nu ik springrytter  Meen har lige et billede af min hest fra kåring.. 
Mvh. Louise Med palominoerne - og Dusty 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| William, Tiger og Baby :'( |
Sandra(Beauty Star) |
13-01-2006 19:01 |
|
 Opvarmning.. Her springer bæstet ikke højere end omkring 50 cm.^^  Mini opvarmning igen ^^  Opvarmning på et MEGET lille kryds, som hun dog tager i flyvende stil .. Her er det med Ina på ryggen^^  Her er det 110 cm.^^  115 cm.^^ Det var så min lille badutspringer Flere springbilleder skulle gerne følge på søndag 
- Sandra Hende med den Forfinede-Wannabe-Araber-Ting  Himlen har tabt sin smukkeste stjerne - lige ned i armene på mig <3 Min Beauty Star, altid !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Hejsa Her er et par stykker..  Tago & jeg til træning, springer 130  Rosel & jeg til stævne i Fakse, tror det er en LB! Har desværre ingen springbilleder af mine "enge" ponyer.. Trist.. Hilsen Kathrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| linsen og fabienne |
|
|
Miss Linse Aunsbjerg:  LC for hest (100 cm) i Krikkerne.  Træning.. 105 vil jeg tro.  Igen træning.. 120..  LB for hest på skovsbogaard (110 cm)  LB for heste på Faaborg rideklub. (110 cm) dette spring er dog en meter efter hvad jeg kan se.  Og lige et højdespringnings billede. 135.. undskyld billedekvalitet og min stil. Var meget uforbedret på hun satte af  Fabienne:  Med tidligere rytter til stævne i krikkerne. LD for 1´er mener jeg... ^  Med mig på ryggen... første gang jeg sprang hende og første gang i meget lang tid hun blev sprunget. 85 cm (lille LB for 1´ere)
Mvh Kristina G. Outzen Around-pictures- amatørfotograf Nr. 2 til årets fotograf anno 2005 (: Den stolte ejer af Linse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| `546456456 |
HGlarsen |
14-01-2006 12:33 |
|
Yabadoo:  Aner ikke hvor lang den er ? Men den var temli lang   90  Curly_  1 meter  1 meter  Sikke nogle fine ponier og heste som er herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| etwretrytr |
|
|
Har kun et spring billede som er godt: Mig og Toscha for noget tid siden: 
QnuZz....
Hende med de lidt skøRe Ponyer  Team Toss Rykker til  Fra dressurrytter til springrytter  Stolt medlem af: Kyllings fan-klub  Formand for Brunos fan-klub 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Er nu ikke springrytter, men du kan da godt få nogle billeder alligevel..  ^Omkring 90 vil jeg tro.  ^Omkring 50.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
14-01-2006 14:42 |
|
Mellem 1.25 og 1.30 
Hva' var det nu jeg hed? Hmm.. Koden er i hvert fald 1..2..3 KODE123
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teng |
|
|
Her er mine  Grafik:  ^^ for ca. 3 år siden  ^^ Og nu   Man ka virklig se forskæl
QnuzR Lotte Rigtige rytter rider araber Den bedste distance-pony hedder Grafik ox 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala... |
Columbine |
14-01-2006 17:28 |
|
Her springer jeg og Sascha i Enggården / Østjysk rideforening.. Det er LB dvs. 80cm. højt vi blev nr. 2 hehe..   Også i Enggården.. Her i omspringningen i LB.. også 80cm. 
Vi kæmper og prøver ellers så tryller vi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikart. |
ponyrytter |
14-01-2006 17:42 |
|
Alm. træning hos Michael. , Opvarmning:   Tror den er 70-80...  Red ikke såå godt den dag 
Knus fra ponyrytter Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi vil være med :) |
|
|
Her er mig og Løths Ami:  Vestegnsmesterskab for hold. 90/100. ^^  Vestegnsmesterskabet igen. 90. ^^  Klubmesterskab. 90/100 ^^^  Klubmesterskabet igen. 90/100. ^^ Mig og Herkules: ( min venindes hest ) ik Så højt da den er nybegynder.  Det var mine  Knuuus
It´s Not How You Read It. It´s How You Ride It Stald DM Nummer 2 i Bedste spring 2005 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spring billeder |
|
|
 Tror det er omkring 80-90  Fra 4 års championatet, med kian på ryggen.  Ved ikke lige hvor højt det er..
Signe Andersen Tideliger med springponyen Bacardi Dressurponyen Surprise Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 9gpukmj |
sarah |
14-01-2006 21:12 |
|
ponyrytter : michal ladegaard??? ham har jeg oss fået undevisning af...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nye billeder |
ponyrytter |
14-01-2006 21:14 |
|
har lige lagt nye billeder ind fra i sommers  Det er 70 eller 80  Samme dag: Det blev til to 2. pladser 
Knus fra ponyrytter Lever livet bag en facade  - Eller er bare meget god til at tackle de hårde tider? Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan gør man |
Elsk-r dig Wonder |
15-01-2006 16:38 |
|
hej det er et flot billede du har af dig og din pony eller hvad det nu er.,. Hvordan lære man sin hest eller pony at springe vand.,. Jeg kan ikke få min egen pony til det hehe:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|