Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Første dag i skole
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 17:16

Weuh har haft første dag i skole ;-D

Er begyndt på VUC, efter at have været ude siden november '04 hvor jeg droppede gymnasiet til fordel for arbejdet i Fakta.

- Og så blev jeg så fyret fra Fakta 1. dec '05 8-)

Så har gået i lidt over en måned og lavet, INTET!

Spørg lige om det er hårdt at begynde i skole igen, phew... Og uden arbejde :(

Men først havde vi naturfag - og der var selvf. "snobberne" som tror de er noget, pft... Og 2 virkelig "smartass" fyre som stod og lige i pausen skulle sige alt muligt "sejt" til læreren, var ved at dø af grin (;

Så dansk - hvor læreren er en af mine gamle kunder i fakta, eherm. En af eleverne lærte mig op i en anden Fakta - så det kørte jo bare!

Men seriøst, en af eleverne - en voksen mand på 32 år, havde fået et slemt slag i hovedet og var derfor i "genoptræning" og man kunne godt høre han ind i mellem ledte længe efter ord og snakkede langsomt m.v. - intet problem for mig, synes det er SEJT det han gør (Y)

- Men ved I hvad læreren sagde på et tidspunkt?
"Ja det skal man fanme ha' en hjerneskade for at gøre!"

HELT ÆRLIGT :-@ Manden der foran dig "Hr. Lærer" HAR faktisk en hjerneskade!

Kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om den lærer, ofte var han sådan lidt for direkte og kom med lidt for mange af HANS personlige holdninger til det hele.

- OG så må vi KUN ta' notater når han siger det, fordi "vi ikke kan lytte og skrive" - øh jeg skal nok selv bestemme når jeg føler for at skrive notater?!

Nå men så kom vi til engelsk!

- Jeg åbnede munden ÉN gang og så spurgte læreren mig om jeg var englænder 8-)

Seriøst, siden min engelsk lærer på min gamle skole - åh hun var... ENGELSK GUDINDE LÆREREN! Genial, fantastisk - retfærdig :)

Vores sidste time, tog vi hende på McDonalds for havde hun aldrig prøvet :-D

Men lige siden, har alle engelsk lærerne jeg har haft været virkelig dårlige :S Min engelsklærer på efterskolen måtte jeg rette på ofte, samme gjorde nogle andre elever.

F.eks. sagde hun at man kunne sige;
The little girl, wished doll

- Den lille pige ønskede dukke?

Og blev 2 gange bedt om at undervise i engelsk hvis hun ikke nåede tilbage fra frisøren?

ANYHOW - engelsk læreren idag (; Var hendes dengse efter første sætning, og er der noget jeg hader - er det når læreren bemærker en...

Så det var bare, "Ja og vi har jo heldigvis vores Ekspert Julie at trække på" så skulle der læses tekster blev det, moí ):

Kun mig som hader at blive "Fremstillet" som en "ekspert" ?

- Helt ærligt, jeg er SÅ dårlig til det grammatiske engelsk osv.

Men okay - alt i alt, en meget... Begivenhedsrig dag! Har checket mit skema, efter jeg kom ind på matematik på Trin 2, har jeg faktisk ikke behov for naturfag - YES!

- Så dem dropper jeg lige igen.

Men, med alt det skole og det ene med det andet... Har jeg måtte indse en ting :(
Jeg blir nok nød til at sælge Chanell også

Rollo

.: Chanell, Meti, Uffe, Rollo & Marie :.

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

lsungfiu
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 17:22

Lyder til du har haft en morsom dag! ;D

Hvad er VUC?!

Nu har du fortalt om lærerne og om fagene, men hvordan er din klasse? Storsnudet hele bundet, eller er det mere en flok hippier???

Mvh

C H R I S

Den stolte ejer, af den sorte pony

0
0
Svar på denne tråd

Ang. Chanell
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 18:07
Kan du ikke bare på part på din hest? Det ville da være ærgeligt hvis studierne skulle stå i vejen for hesten :(

Knus fra ponyrytter

Pandora <3
Den eneste grund til
at jeg lever... ;D
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 18:27

VUC er vel noget med voksen uddannelse...

vil jeg tro..

Lyder da øv med Chanell.

Det er da godt hvis læreren kan lide dig, så kan det måske give gode karakterer, hvis i får det...

Hilsen

Louise
Som der har halvpart på dejlige Luna

Man kan lige, hvad man vil, når bare viljen og lysten er der.

Venner er som engle, de hjælper os med at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

0
0
Svar på denne tråd

Sejt...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 18:37

"Juhuu, første skoledag" :D

-Og efter de første 4 år, vil man hellere være hjemme :P

Sejt nok at du er blevet dengse :D Jeg er også altid blevet set som sådan én, men ja - det er i det mindste ikke mine karakterer det går ud over :D

Det lyder nu lidt fesent med din gamle engelsklærer - men jeg kan forstå, at du taler godt engelsk? ;D

Du skal da ikke sælge Chanell :@ Nej!

-Btw, hvordan gik det så med Uffe's fremvisning :)?

Altid godt med lidt Faktakunder :P Så kan I diskutere rabat på priser m.m.

LOL!

Mvh Vegetacha B-)
-Med de tre H'er! (Og uden S!)

"Intet græsstrå er nogensinde løbet fra en hest."

0
0
Svar på denne tråd

vuc...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 18:38

vuc= voksen uddanelses center

det lyder finno... trist med snobberne... men ellers lyder det da som en meget begivenhedsrig dag

100% BøZze!!
Vi siger så meget
Men gør så lidt
Hvor er vi egentlig dovne
0
0
Svar på denne tråd

VUC...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 18:55

VUC står for voksen uddanelses center..

Trist med chanell fetd med skolen.

Rid pony-rid napoli....
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 19:06

Lyder da som en... Hyggelig dag? :P ..

Jeg kom op og skændes med nogle "smartass" (som du så fint beskrev det :P ) i dag- FIRE gange! Dog fik jeg lukket kæften på dem alle gangene B) . Altid underholdende ;D

Naaaii, skal du sælge?! Hey, jeg har en fantastisk ide, kan du ikke låne ud?! Indtil du har penge igen? :)

. :D Line & Danielle :D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
Hvis en ko kunne grine, ville der så komme mælk ud af dens næse?

. B) *Jeg holder øje med jer* B)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 20:06

Chris (Zoltan); VUC er Voksen Uddannelses Center. Det er hvor man kan ta' en 9.-10. klasses eller HF fag og evt. eksamen.

- Har jeg valgt at gøre fordi jeg ikke gider ud i det "gymnasie miljø" igen og fordi jeg synes at dem som vælger at ta' på VUC er liiidt mere seriøse (;

- Mine fag alene koster mig 600kr, ikke dyrt men så gør du det heller ikke for sjov.

Jeg har ikke en fast klasse, ikke alle som følger samme timer som jeg gør (: Så der er nogle enkelte som går igen.

- Men det er meget blandet.

Vi har både snobber, nogle som er droppet ud i 8, en masse med børn, ældre mennesker og en enkelt på 16 (;

ponyrytter; Nej, jeg har 3 heste - og Chanell var for 2 år siden den som gav mig "modet" tilbage til noget mere, så jeg nu f.eks. tør ta' kampen op med min store hest.

Så jeg har mere eller mindre valgt, at jeg skal være næsten hesteløs og kun have min store vallak :(

LunaogLouise; Jeg får ikke karaktere undervejs, så karakter mæssigt kommer det ikke til at have nogen indflydelse for mig at være klassens duks.

- Og har egentligt udelukkende faget for at få lov til noget engelsk og for at få timer nok til SU.

Natacha; JA! Sad kl 10 i skolen idag og tænkte, "Nu plejer jeg at stå op" 8-)

Jeg hader at være dengse, blir ALTID dengse i engelsk (;
Og ja, jeg snakker et helt flair engelsk - no doubt. Min grammatik er så ikke noget at råbe hurra for, men jeg taler meget... "flydende" engelsk, har dels boet i Island i en periode hvor jeg skulle bruge det + har været sammen med en englænder i 1½ år som fatter NADA dansk (;

Og de kom selvf. ikke og kiggede på Uffe, og jo - Chanell /':

Jeg har ikke råd til at have hende, og jeg har regninger på hestene på snart 5000kr - det jo ikke holdbart ):
Og så føler jeg, at hun har givet mig modet tilbage og - jamen så er Meti bare den jeg får mest ud af. Hun er dejlig og nem, men... Og får bare så dårlig samvittighed over det :-@

Line Larsen; Godt, show'em smartbottock'es :b

Og hvis de ikke kan lære det, har jeg et billede af en skildpadde eller to som nok ska få dem til at holde munden lukket (8

Og jeg HAR overvejet udlåningsmuligheden - men, Chanell er en dejlig fantastisk hest. Hun kan gå nogenlunde "dressur" dvs måske lige en let LC, hun er en SKØN begynder hest og da jeg fik hende havde jeg i 2 år redet en islænder som troede heste skulle gå på 2 ben også, så hun var fantastisk til at give mig modet tilbage - men, føler bare jeg er gået i stå nu.

Og så hjælper det ikke at låne en hest ud, når jeg stadig har nogle vilde regninger på hende herhjemme.

- Og NEJ, hun blir bestemt ikke solgt bare pga. jeg "lige" ska' have nogle regninger betalt.

Men jeg må ned på én hest, og det blir Meti. Uanset hvor dårlig min samvittighed er over det.

Så i weekenden snakker jeg det lige 100% igennem med min onkel og tante, så fixer jeg smukketøsen op (: Og så tager vi nogle lækre billede af hende og Uffe - og håber på dem jeg har en aftale med kommer i weekenden og kigger på Uffe.

Rollo

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:14

Okay, trist :( .. Hvad med at leje hende du i to år? Til den tid er du måske kommet til penge igen? ;D ..

Nej okay, må hellere stoppe. Meget trist! :( . Håber I finder et dejligt hjem :)

0
0
Svar på denne tråd

Line Larsen
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:18

Jo men stadig - har nogle skrækkelige regninger på hende, føler jeg er gået i stå med hende og at udlåne hende vil bare være at udsætte tingene.

- Og hvorfor udlåne en hest jeg har regninger på 2500kr på herhjemme!? :/

Jeg ved jo ikke hvornår jeg "kommer til penge", desværre ):

SU'en rækker ikke så langt, I only wish!

Så Chanell er dejlig og gud hvor jeg elsker den røde tøs, men tror bare også hun kan gøre en anden glad - og give en anden nogle gode oplevelser.

MIG har hun fået givet modet tilbage til "lidt mere"...

Rollo

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

Hmm. Svar!
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:45

Hmm 8) Når du siger VUC kommer jeg bare til at tænke på mick Øgehndahls Joke om det sted ;D

Jamen lyder da til at være en udenmærket dag.

. Zazs .
Livet er ikke Fucking andet end hvad du selv gør det til.
0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 14:29

Rollo: "Og hvorfor udlåne en hest jeg har regninger på 2500kr på herhjemme!? :/"

Fordi du kunne sige vedkommende skulle betale ALT, i de to år? Men du ved selvfølgelig mest, mht din øko. ;) ..

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 15:34

Line Larsen; Sandt - men, mente med min sætning at jeg HAR regninger på hende NU... Hun skal ikke sælges for at betale mine regninger - men fordi at jeg følger jeg er, "gået i stå" med Chanell. Hun er dejlig, godmodig og man kan gøre ALT med hende! Hun laver aldrig pjat, og selv min 4 årige lillesøster ka trave rundt på hende mens jeg holder ved hesten.

Ved udlån, udsætter jeg det jo bare /:

Zazs; Hvad siger Øgendahl da om VUC'er? (; Sikkert det et sted for gamle mennesker :b Troede jeg også, lol - troede det var der hvor alle dem som folkeskolen ik gad ha var, og så gamle mennesker.

- Men har opdaget at der er mange som bare ikke gider f.eks. 10 klassescenter eller kom ud for noget.

F.eks. en på dansk holdet fik anoreksi i 8 og droppede ud og tager nu sine fag færdig.

Rollo

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

Til dengsen Rollo :-P
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 19:11

Tsk, ja. Jeg har bare været SÅ træt de sidste 3 dage, men jeg tror jeg er ved at komme ud af bjørnesindet nu :D

Jeg bliver også altid dengse i... alle fag :P? -Måske fordi jeg opfører mig pænt og klarer mig godt.

Og der er jo også frynsegoder ved at være dengse ;D *Pudser glorien*, LOL!

Flydende engelsk er også en god ting - nok bedre end det grammatiske, medmindre du vil være engelskgrammatiklærer el. noget, hvor du skal bruge det meget ;D

NEJ, hvor kunne jeg godt tænke mig at komme til Island - i hvilken forbindelse var du der?

-Jeg var engang kæreste med en englænder (dvs. for lang tid siden - i børnehaveklassen :P), der ikke talte dansk - og det eneste jeg kunne sige, var: "Sit down, please." -LOL, vi var et umage par :D Men vi talte jo... øh, kærlighedens sprog :P? Kropssprog?

-Dvs. vi talte hvert vores sprog, og lige meget med hvad han sagde, sagde jeg bare; "Yes, yes. Sit down, please."

Uanset hvad :P Jeg fik faktisk dresseret ham til kun at sætte sig, når jeg sagde det ;D -Mest af alt fordi jeg blev vred, hvis andre sagde det :P

Jeg brugte mine clairvoyance-evner :D LOL!

Ikke kigge på Uffe? D'ØHH... Noget jeg har misforstået :P?

Det lyder virkelig surt med Chanell, men hvis I er vokset "fra hinanden", og du ikke kan beholde hende, er der vel ikke andet at gøre?

-Hvad med din lillesøster? Vil hun ikke have Chanell?

Har du tænkt dig at få job igen, så du kan tjene til regningerne?

Mht. til samvittigheden, så må man jo også tænke på, hvad der er bedst for hesten/e... Hvis du kun kan magte af have én, vil det nok være bedst, hvis du så "kun" har én.

Men tænk på mig - jeg har ingen :'( Hvordan tror du MIN samvittighed har det, måske ;D?

Mvh Vegetacha B-)

0
0
Svar på denne tråd

Natacha
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 19:19

Oh dear oh dear :b Dengse er godt at være, men så alligevel (;

Har nu ingen vilde planer om at blive engelsk lærer - yet alone a teacher!

- Så det er fint for mig, jeg kan jo sagtens snakke og skrive englænderne så de forstår mig (;

Jeg boede deroppe i forbindelse med min mors tidl. ægteskab (; Hendes eksmand er islændinge.

Mht Uffe, så skulle der være kommet nogen sidste weekend som meldte fra. De ville så komme DENNE her weekend men har intet hørt :S Og har faktisk ikke et nr på dem ):

Og min 4 årige lillesøster kan ikke have Chanell (; Hende på 15 er flyttet med sin far og hende har jeg fået... NOK AF! Mage til lille led... *grumbles*

Så, er blevet min beslutning ): I morgen ska jeg ta en masse fancy billeder af hende...

Englændere er gode kærester ;-D LOL Sit down, please... :b Åh griner, griner! Kan lige forestille mig det!

Men ved du hvad det fede ved en udlandsk kæreste er? De fatter ikke dansk! GENIALT!

"Nu skal du høre her, jeg er SÅ TRÆT af dig og..." og de fatter minus, wrah XD

Rollo

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

Rollo...
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 19:26

Mja. Dengse vil vel altid være et lidt dobbeltmoralsk fag ;D LOL!

Årh, ikke en lille bitte vikarstilling som engelsklærer ;D? Kom on!

"Hvis der ikke er andet, kan du jo altid blive lærer" :D Haha!

-Et meget kendt ordsprog i skolen ;D

Ah, okay. (Mht. tidligere islandsk ægtemand :P).

Sejt nok. Gid det var mig, der boede noget tid på Island!

-Var det ikke vildt fedt?

Det ville nok have været en fordel, at have haft et nummer på dem. Jeg HADER selv at blive brændt af :P

Det er virkelig ærgeligt med Chanell. Er der ikke andre 'sidste udveje'?

Og du kan ikke blive boende hjemme, så de kunne stå dér?

Ja, vi burde have flere udenlandske og villige mænd ;D Så kan vi koste rundt med dem og snakke uhæmmet om ting, de alligevel ikke fatter :P

-Som at tale til en dør!

Fedt forhold ;D

Mvh Vegetacha B-)

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 21:03
Nåå. Troede det var grundet penge mangel 8-) :D

0
0
Svar på denne tråd

Line & Natacha
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 21:17

Line; Nej, det er blandet økonomisk / tid / "manglende interesse" - ej er jo ikke manglende interesse, mere manglende udfodring?

Natacha; Islandske ægtemænd kan IKKE anbefales (;

Jeg HAR været engelsk vikar, tak :b Var jeg på efterskolen når forstanderinden sku ha farvet hår...

Sagde engang til hende, "Øh Susanne, tror du har fået en ordentlig klat hvid maling lige ned i håret" - hun var meget mørk/rød håret. Det var hendes RIGTIGE hårfarve :-@ Klamt :-D

Island var, FEDT - en fed oplevelse, fedt land (: Men... Levede jo et "normalt" liv deroppe, dvs gik i skole, red osv. men havde ingen venner sådan udover i modtager klassen.

Der havde vi det tilgengæld grineren, lærte en jugoslavisk fyr at dirke låsen til døren op så vi ku komme ind i klassen i frikvaterne for måtte man normalt ik :b Så da læreren kom og vi ik nåede ud gemte alle os tøser os på WC'et... Som om det sku hjælpe 8-)

Nej, jeg bor jo hjemme og kommer jeg da til noget tid endnu! Men, tid, penge osv. - min mor har heller ingen penge, vi er røvfattige rent ud sagt.

Så må være realistisk og indse at, jeg kun skal have én hest.

Og pinligste var jeg sku sige det til min onkel idag, og satte mig til at tude og han blir så bekymret for mig når jeg sætter mig til at tude over hestene... I sommers da vi sku aflive Marie tror jeg det var ham og mig som stod og tudbrølede mest! (:

Og JA! Flere RIGE udenlandske mænd til os :b Min eks-kæreste gav mig både Chanell og en blærbar computer (Som han dog har nu (; ) så fler af dem!

Det da et fedt forhold :b Man ka virkelig gå amok på dem når man har fået nok, og de tror intet et galt! Og når man så gerne VIL snakke snakekr man engelsk...

- Måske et dating bureau er på plads her?

"Looking efter a date? Vi have de cueste mænd here!"

Rollo

| Hingsteføl sælges |

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider