Weuh har haft første dag i skole 
Er begyndt på VUC, efter at have været ude siden november '04 hvor jeg droppede gymnasiet til fordel for arbejdet i Fakta.
- Og så blev jeg så fyret fra Fakta 1. dec '05 
Så har gået i lidt over en måned og lavet, INTET!
Spørg lige om det er hårdt at begynde i skole igen, phew... Og uden arbejde 
Men først havde vi naturfag - og der var selvf. "snobberne" som tror de er noget, pft... Og 2 virkelig "smartass" fyre som stod og lige i pausen skulle sige alt muligt "sejt" til læreren, var ved at dø af grin (;
Så dansk - hvor læreren er en af mine gamle kunder i fakta, eherm. En af eleverne lærte mig op i en anden Fakta - så det kørte jo bare!
Men seriøst, en af eleverne - en voksen mand på 32 år, havde fået et slemt slag i hovedet og var derfor i "genoptræning" og man kunne godt høre han ind i mellem ledte længe efter ord og snakkede langsomt m.v. - intet problem for mig, synes det er SEJT det han gør 
- Men ved I hvad læreren sagde på et tidspunkt?
"Ja det skal man fanme ha' en hjerneskade for at gøre!"
HELT ÆRLIGT
Manden der foran dig "Hr. Lærer" HAR faktisk en hjerneskade!
Kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om den lærer, ofte var han sådan lidt for direkte og kom med lidt for mange af HANS personlige holdninger til det hele.
- OG så må vi KUN ta' notater når han siger det, fordi "vi ikke kan lytte og skrive" - øh jeg skal nok selv bestemme når jeg føler for at skrive notater?!
Nå men så kom vi til engelsk!
- Jeg åbnede munden ÉN gang og så spurgte læreren mig om jeg var englænder 
Seriøst, siden min engelsk lærer på min gamle skole - åh hun var... ENGELSK GUDINDE LÆREREN! Genial, fantastisk - retfærdig 
Vores sidste time, tog vi hende på McDonalds for havde hun aldrig prøvet 
Men lige siden, har alle engelsk lærerne jeg har haft været virkelig dårlige :S Min engelsklærer på efterskolen måtte jeg rette på ofte, samme gjorde nogle andre elever.
F.eks. sagde hun at man kunne sige;
The little girl, wished doll
- Den lille pige ønskede dukke?
Og blev 2 gange bedt om at undervise i engelsk hvis hun ikke nåede tilbage fra frisøren?
ANYHOW - engelsk læreren idag (; Var hendes dengse efter første sætning, og er der noget jeg hader - er det når læreren bemærker en...
Så det var bare, "Ja og vi har jo heldigvis vores Ekspert Julie at trække på" så skulle der læses tekster blev det, moí ):
Kun mig som hader at blive "Fremstillet" som en "ekspert" ?
- Helt ærligt, jeg er SÅ dårlig til det grammatiske engelsk osv.
Men okay - alt i alt, en meget... Begivenhedsrig dag! Har checket mit skema, efter jeg kom ind på matematik på Trin 2, har jeg faktisk ikke behov for naturfag - YES!
- Så dem dropper jeg lige igen.
Men, med alt det skole og det ene med det andet... Har jeg måtte indse en ting 
Jeg blir nok nød til at sælge Chanell også