Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

lidt nyt og lige et "forvirrende spørgsmål"
Forfatter: 
Dato:  11-01-2006 23:33

hejsa ænder.

min computer har self. valgt at gå ned og bare ikke vil laves. så min storebror siger jeg højst sandsynligt skal have den formateret så jeg mister alle billeder ja faktisk mister jeg ALT jeg har på computeren. så nu sidder jeg ved min mors. skide skægt. nu er det jo hundrede år siden jeg har været herinde sidst (pga. computeren) så i har sikkert allerede glemt mig :)

Nårh. men jeg er blevet tilbudt at få opstalning i byen hvor jeg bor istedet for de 8 km væk. jeg sagde jeg ville tænke over det for jeg elsker jo egentlig stedet hvor jeg er nu.. Der mangler bare så helvedes mange ting derude som jeg lige har brug for som det andede sted har. så jeg havde egentlig besluttet mig. men så her idag (jeg har ikke nævnt noget for gårdejeren) begyndte gårdejeren at tale om at jeg bare skal med til kåringer til sommer og om jeg ikke vil hjælpe, og med at flette. og om jeg ikke havde lyst til at ride hendes avls/dressurhest for hende når jeg har tid. Først og fremmest kunne jeg da slet ikke få det ud det med at jeg tænkte på at flytte mine heste, også da hun begyndte at tale om føllet der snart kommer og at det bare ville være godt hvis jeg ville hjælpe hende. blev det værre. nu er jeg jo også rigtig gode venner med hende og hun har hjulpet mig med meget.. f.eks. min pony, Nias, var hendes gamle, han blev så solgt også sørgede hun for jeg fik ham tilbage. (kendte ham da hun havde ham) og hun vil måske prøve at få mig ind på stutteri ask, hun har gode kontakter. og vi har lagt sjove fremtidsplaner for vores arbejde. hun er godt nok i 20'erne, men det har ikke stoppet os. ja så nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre med at flytte hestene.. og kan jeg overhovedet få tid til at passe 3 heste? det tager jo ca de 20 min. at tage derhen og hjem hvergang. og jeg går i ottene så har jo også et par lektier. Vil så gerne derhen. og dog kan jeg ikke få mig selv til at flytte fra det sted!.. ja.. det blev sgu langt. i har sikkert ikke gedet at læse.. det er også fint nok :)

ved godt det ikke lige er til at finde rundt i..

Vi Ses ænder!!

Team Nigali!
Galanta, Nias & Line.
belief, makes things real!
makes things feel
-gård ejeren søger passer
http://www.heste-nettet.dk...s/86103/1/
0
0
Svar på denne tråd

sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:06

hvad syntes i jeg skulle gører?. eller hvad ville i gøre hvis det var jer?.

Team Nigali!
Galanta, Nias & Line.
makes things feel
0
0
Svar på denne tråd

hindbærlagkage er mums
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:09

syntes da du ska flytte over til det andet sted!!

det ville jeg gøre og så må du jo sige hvis du ikke har så meget tid.. det vil hun sikkert godt forstå og det lyder da enormt spændende med alt det hun har sagt :)

hilsen Naha- tidligere Natalie H

jaaah jah jah,

gang i løjerne

ik' så meget pjat :D

JHN's distriktsliste-

skriv til mig hvis du ikke er på ;)

0
0
Svar på denne tråd

Naha...
Forfatter: 
Dato:  12-01-2006 21:19

^^ hvad mener du med "og det lyder da enormt spændende med alt det hun har sagt" :D

Team Nigali!
Galanta, Nias & Line.
makes things feel
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider