|
|
| Ny Mobil ;) |
|
|
Jah.. I dag fik jeg mig så taget sammen  Min far ville gerne have min gamle telefon Nokia 6610i ud til hans lastbil, så jeg købte en 5140i, den er lidt mere praktisk når man arbejder ved landbruget  Den gamle har jeg haft i 1år og 5dage  Hvilken mobil har I? og hvor lang tid har i haft den?
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mobil.. |
|
|
Lækkert med ny telefon. Har en 6610, som jeg fik gratis, men brugt i sommers.
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheheheheheh.! |
| Forfatter:  |
Mahonia<3 |
| Dato:  |
11-01-2006 20:48 |
|
jeg har en 6230i.! har haft den i en lille måned.!!! dejlig telefon.! havde også en 6610i før.! lige et billede: 
Mahonia4ever Min dejlige pony.! Søde Mahonia:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bumme lum |
|
|
OS en 6230i som jeg købte i sommers i ferien
Julie og Luna Vi kan hva vi vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har... |
|
|
Jeg har en Samsung e720... Har haft den nogle nåneder tror jeg nok... Før den havde jeg en Nokia 3200... Den havde jeg i ca 1½ år... 
Michelle Rico, Bandita, Freya & Titi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| telefonos |
Serena |
12-01-2006 13:40 |
|
Heej . Jeg må indrømme at det måske ikke lige er den kønneste du har fået fat i der  - Men sikkert meget praktisk  Min far havde sådan en før, men nu har han fået en 6230i, som Mahonia . Selv har jeg en 6101, tror jeg . Det ser ihvertfald sådan her ud : - Den har jeg haft siden juli . Og er ganske tilfreds mæ den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Serena: |
|
|
Nej, den er bestemt ikk køn  Men den kan tåle slag, vand osv. og det er meget praktisk når man arbejder i en stald med omkring 250dyr
Hilsen Annecathrine En rigtig fjordhest hedder Store Mads Kirk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MIG...!! |
|
|
Jeg har en 6610.. Er det den nye du har Mahonia.? Hvis ik så skal jeg også have den..
Mie, Hende Dressurryttern..! Mie, Hende med den over lækker newforstvallak..! Mie, Hende med den totalt lækker showhoppe.. Doline OX. Benjamin NF.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| k608i.. |
Hypzepiihn |
12-01-2006 15:07 |
|
Har en Sony Ericsson K608i med 3... Lige et billede: 
Kysh __,.-~¨`!Rinni!`¨~-.,__ ____£>Hvad er et liv uden heste?<3____
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mobil-telefon |
The King&Sheshoon |
12-01-2006 15:27 |
|
jaa, jeg er typen der skifter mobil-telefon lige så tit som andre skifter underbukser  lige i øjeblikket bruger jeg en Nokia 6170... men jeg har 13 forskellige mobil-telefoner til at ligge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Serena |
ponyrytter |
12-01-2006 16:13 |
|
Serena: Hvor godt tager 6101 billeder? Er der det der flimmer? Sammenlignet med andre måske?  Skal snart have ny mobil og vil gerne have en nokia, men kunn ik lige pt. finde nogle pæne modeller jeg kunne li 
Knus fra ponyrytter Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!* |
sarah |
12-01-2006 16:19 |
|
nokia 6230i fik den julegave... er sidsygt glad, for den gamle var en simens S55... ikk fedt...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
Hopzen <33 |
12-01-2006 16:20 |
|
en eller anden nokia... kan ikke huske hvad den hedder... fik den for 1 uges tid siden...
>>Elsker dig<< 2-day 2-morrow AND 4-ever :) Bugger: jeg savner dig SÅ meget <33 :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjemmeside |
ponyrytter |
12-01-2006 16:34 |
|
Faldt lige for siden. www.mobilsiden.dk/?aId=2576 Synes den er lidt overdrevet Hvor mange har alle symptoner? 
Knus fra ponyrytter Pandora <3 Den eneste grund til at jeg lever... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Ïreterende med den overskrift!!* |
sarah |
12-01-2006 17:03 |
|
ponyrytter : har ikk nogen af symtomerne..., kan dog få lidt ondt i fingrende... bør der ik være sådan en test om JHN??? på den anden side, så ved vi jo allerede vi er afhængie...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Arabians&Newforst |
Mahonia<3 |
13-01-2006 23:15 |
|
ja.! det er det.! den er rigtig god.!!! 
Mahonia4ever Søde pony <3<3<3Mahonia + Mig = Os for ever<3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader også overskrifter.. |
*LoveDem* |
13-01-2006 23:21 |
|
tillykke..  altid dejligt med sådan nogle nyde dimser..  har selv en nokia 62301.. fik den juleaften... 
Smil til verden... så smiler den igen Mvh... julie & hendes heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hader overskrifter! |
Team Møllen <,3 |
14-01-2006 08:55 |
|
 Har en Samsung D500
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mobiler |
|
|
Har en Sony Ericcson k7001
Hilsen Sara og Dino Boy  - At forsvare en fejl, er at fejle igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har en,.. |
rikke-freja |
14-01-2006 10:25 |
|
Har en Sony Ericcson Z520i 
~~ Mvh ~~ ~~Rikke og Dancing Spirit~~
De kalder mig Gud! Bare Gud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
Dejligt med ny telefon.  Har selv en nokia 6100, som jeg har haft 9 måneder. 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ♥ |
Laura, det moi!! |
14-01-2006 13:24 |
|
Tja, ikk grine, men jeg har ikk nogen!! Det er så f*ck up irriterende!! Jeg må sq ikk?? Nøj nøj.. Hvilken verden er det lige vi lever i main??
Mig tys mig så en hypperhest.. Uhh, mig så en hypperhest.. Ja dem ville jeg gerne se lidt flere af!! Der er opfundet meget i denne verden. <3 Men det bedste det er nok Hesten!! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
*Zig-Zag* |
14-01-2006 13:51 |
|
En samsung E330 Er faktisk rigtig glad for den.  Plejer blive træt af mine mobiler ret hurtigt, men den her har jeg haft siden sommerferien, og er stadig ikke træt af den. 
Mvh. Lea . Søger intet, men har heller ikke alt. *Zig-Zag*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg har ... |
Marlene . |
14-01-2006 21:32 |
|
Jeg har en samsung e700 . er ikke særlig glad for den ;-( Vil gerne have en nokia 6230i 
Mvh. Marlene Søger låne pony, der kan lære mig en masse i dressur og som også kan springe. Skriv hvis du tror du har en pony for mig/ for mere info. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|