|
|
| Part til miiig |
|
|
Så er det snart tid til en part til mig.. Skal bare hente kontrakten i morgen, og så har jeg part. 
Deler den med en af mine veninder.
Parten er en sort oldenborger-blanding, Kira, meget frisk og nervøs, men med den rigtige rytter slapper hun af (og det gør hun med mig og min veninde).
Glæder mig så meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :.:.:.:. |
| Forfatter:  |
Columbine |
| Dato:  |
11-01-2006 17:13 |
|
Tillykke med det  Må vi se nogle billeder?? 
Vi kæmper og prøver ellers så tryller vi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Tillykke med parten  Har du kontrakt Har jeg aldrig tænkt på med min part  Men held og lykke.
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halli Hallo |
|
|
Tillykke. Lyder da dejligt. Du tar forhåbentlig nogle billeder?  Held og lykke med den. 
- Prinsessa - 100 % hyggeridning  Der er kun ét svar på nederlag og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bnokjuaz |
sarah |
11-01-2006 17:20 |
|
tilykke og held og lykke! billeder, billeder, billeder...
MVH. Sarah "Hellere være mærkelig end kedelig" "Smil til verden, så smiler den til dig" "Gode venner kan lave alt sammen, men kun de allerbedste kan lave ingenting"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Columbine & Prinsessa: Tak. Mit digi-kamera virker, men har kommet til at slette programmet, og kan ikke finde cd'en dertil, så har lidt a et problem. 
TheOne: Yessir. Men nu står hun jo også som rideskolehest, på en meget forfinet rideskole (GEK, Gentofte Sports Rideklub) hvor alt skal være i orden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay.. |
|
|
Sasma: Min (den ene) part står også på rideskole, men det er ikke ligefrem en vildt 'forfinet' rideskole Der er dog orden i tingene (går jeg stærkt ud fra) Men kan alligevel godt se det gode i at have kontrakt  Håber på billeder snart.
Ditte Uncas og Pablo <3 Savner Mickey :S Barn af JHN chatten Part søges nær Rønne (Bornholm) 'Skriv og hør nærmere'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Sarah: Som jeg skrev til de andre, virker mit kamera, men kan ikke finde cd'en til den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma... |
|
|
Ihj tillykke  Håber du får nogen billeder ind hvis du en dag finder cdén (: kontrakt? Hvordan er den? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Part... |
|
|
Fantastisk. Tillykke med parten (:
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter Jhns førende psykolog ;} Og stolt kæreste med B.S. Christiansen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Chaos: Danke schön, bitte sehr.. Kryds fingre for at jeg finder cd'en.. Hvad mener du med "Hvordan er den?"?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Chaos: Altså, ved ikke så meget selv, men det jeg ved; der står hvilke "pligter" jeg har, hvor og hvornår jeg må ride, hvad jeg har ansvar for osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Christine |
11-01-2006 17:54 |
|
Tillykke det lyder dejligt Hvor tit skal du så ride den? Skal faktisk op på GEK på søndag 
- Christine Take a risk, take a chance, Make a change, and break away.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Christine: Hveranden weekend, og så på helligdage. SKAL DU?! Hva' tid?! Men tihvertifald, gå hen til Kira, nede ved det lille ridehus, en sort hoppe, som står ved siden af en brun vallak, Orpheus. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njklsdnv |
¤{Castillo}¤ |
11-01-2006 18:01 |
|
Det var da dejligt-..  Tiilykke med det..:)
Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:) Fimse-Flemming er rund:) Og husk! En tør panda sladrer ikke:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hjsdnhddv |
¤{Castillo}¤ |
11-01-2006 18:06 |
|
Hold da fast! Du kan jo tale tysk..  (I modsætning til visse andre  )
Mvh. Smaja og hendes fine Pruhhest:) Fimse-Flemming er rund:) Og husk! En tør panda sladrer ikke:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.. |
Christine |
11-01-2006 18:07 |
|
^ Jeg skal mødes med en der hedder Camilla ved Gentofte Station 14.00 så ved ikke lige hvad tid vi er der, men omkring 14. tiden. Okay det vil jeg gøre så hvis jeg kan finde rundt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Castillo - Det kan jeg heller ikke. Kan nogle få sætninger - som fx. noget med heste (selvf. )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.. |
Christine |
11-01-2006 18:14 |
|
^ Hun har den der Glenn-Roy Som jeg jo fik opklaret fra dig - altså at den stod på GEK 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Christine - okay. Tror du at du kan være der på torsdag? eller om tirsdagen? For på søndag, skal jeg liiige præcis hjem til Tæzzah herinde fra.. Og hun bor i Frd. Sund så der er lidt langt til hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.. |
Christine |
11-01-2006 18:23 |
|
^ Ehm det er torsdag i morgen og der har jeg faktisk fri - så det kan godt være at jeg tager derop der, kan lige snakke med hende Camilla. Ellers skal jeg sikkert der op en anden gang også 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Sasma.. |
Christine |
11-01-2006 18:36 |
|
Ja måske jeg kan lige skrive det herinde når jeg ved det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Christine - *hopper op og ned & klapper i hænderne som en 3-årig*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
11-01-2006 19:05 |
|
tillykke med det  men er da ked af at du kalder privatrytterne snobbet det var vi ihvertfald ikke dengang jeg var en af dem  men meget har jo ændret sig
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Naha: Ja, nu kender jeg jo ikke dig, men når vi rideskoleryttere går igennem privatstalden, bliver der kigget mærkeligt efter os, og af de samtaler jeg har hørt (når jeg har siddet i logden og drukket kakao) så lyder de mega snobbede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhjhgt |
|
|
Sasma - Nogengange kan du finde det der download's-noget på nettet hvis du søger på dit kamera's navn og så download efter det. Men lyder lækkert 
Hilsen Josse & Silver I wonder why <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hindbærlagkage er mums |
naha |
11-01-2006 19:40 |
|
hmm det ka godt være det er blevet sådan nu  hva dage rider du? hvis jeg nu kommer derhen en dag og siger hej for dig og hej for mig 
hilsen Naha- tidligere Natalie H jaaah jah jah, gang i løjerne ik' så meget pjat  JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| SAMAMAMAAM!?!" |
|
|
HAR DU KUN LEDT I 2 UGER!?! Wow,, jeg ledte min. et halvt år! Men tillyke med hende 
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OG der skulle |
|
|
Og der skulle så stå Tillykke , gik lidt hurtigt
Det var mine ord ? - Juzze
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sasma.. |
Christine |
11-01-2006 21:06 |
|
Sasma - Ah kommer inte på GEK i morgen desværre, hun kunne kun her på søndag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tilykke, håber sørme din nye part er "fin" nok (Og det er jeg ikke i tvivl om den er ) til at stå på den "forfinede" rideskole! .. Sports klub .. Har du tysk i skolen, eller skal du bare lige prøve dig frem?
C O C K T A i L Cocktail vil altid være i mit hjerte Fregna, det bedste der er sket<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
Odin |
11-01-2006 21:20 |
|
Tillykke, Sasma. Jeg er også selv ved at få halvpart 
Odin med Black Beauty Du er min store kærlighed, drømmen om dig den varer ved ♪
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
I weekenden starter parten - og skal ikke betale for det. Skulle ellers først starte d. 1. februar. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm-.-.-.- |
¤Hopla¤ |
17-01-2006 19:34 |
|
tillykke med det  jeg skal også snart have ny parthest. Skal ud og kigge på en meget snart sammen med min underviser, og hvis jeg er MEGET heldig kan jeg måske få part på en hest på 4år som jeg så skal uddanne de næste 2 år glæder mig for vildt 
!![[Vi har lov at sige vores mening, men sig det pænt! !Lad vær at kritisere]]!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|